خبرگزاری کار ایران

خرید فرش از کارخانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۸۴۴

راهنمای خرید فرش ماشینی از کارخانه

 

با مطالعه این مقاله علاوه بر اینکه میتوانید متناسب با میزان دارایی خویش، مطلوب‌ترین و با کیفیت‌ترین فرش ماشینی کاشان را گزینش نمائید، می توانید با خرید فرش ماشینی از کارخانه به ارزان‌ترین قیمت ممکن فرش خویش را خریداری نمایید و در هزینه خرید فرش خود صرفه‌جویی نمائید!

فاکتورهای اصلی خرید اینترنتی فرش کاشان

در طی انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان، علاوه بر طرح و زیبایی فرش، به گزینه های دیگری نیز بایستی توجه نمود. در واقع اختلاف بسیار زیاد قیمت دو فرش، بیشتر از اینکه به برند شرکت تولیدکننده مربوط باشد، به دلیل تفاوت در مواردی نظیر میزان شانه و تراکم، جنس نخ خاب فرش، جنس نخ تار و پود فرش، تعداد رنگ استفاده شده در بافت فرش و ... می باشد. البته در میان خصوصیت‌های بسیار متعددی که در رابطه فرش میتوان به آن اشاره نمود، "میزان شانه و تراکم فرش" از تأثیرگذارترین خصوصیت‌ها در کیفیت و قیمت فرش ماشینی کاشان میباشد که در‌این مطلب آموزشی به معرفی آنها میپردازیم:

تعداد شانه فرش ماشینی 

به تعداد گره‌های مو جود در یک متر از پهنا فرش ماشینی شانه گفته میشود.

به عنوان مثال یک فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان اصیل می بایست در یک متر از پهنا فرش ۱۰۰۰ گره داشته باشد و این یعنی در ۱۰ سانتی‌متر از پهنا فرش می بایست ۱۰۰ گره وجود داشته باشد. پس شما در هنگام خرید فرش  با به کار گیری از یک خط‌کش می توانید تست نمایید که آیا مقدار شانه درج‌گردیده روی فرش صحیح و درست میباشد یا نه!

میزان تراکم فرش ماشینی

به تعداد ردیف پود یا گره های فرش در یک متر از طول فرش ماشینی تراکم فرش گفته میشود.

ازآنجاکه در دستگاه‌های جدید، به ازای هر ردیف از گره‌های فرش، سه ردیف پود استفاده می شود، میزان تراکم فرش برابر میباشد با تعداد گره‌ها در یک متر از طول یک فرش ضرب‌ در سه!

پس شما به‌راحتی می توانید فقط با استفاده از یک خط‌کش به این نتیجه برسید که آیا مقدار تراکم درج‌ گردیده روی فرش درست و حقیقی میباشد یا نه!

در واقع هر چه مقدار تراکم و شانه فرش ماشینی ارتقاء میابد، ظرافت و زیبایی فرش نیز ارتقاء افزوده تاجایی‌که در بازار از فرش‌های ماشینی ۱۲۰۰ شانه کاشان با عنوان فرش دستباف گونه عنوان میشود.

عوامل موثر بر قیمت فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش ماشینی علاوه بر میزان شانه و تراکم به عوامل متعددی نظیر تعداد رنگ فرش، الیاف نخ خاب، وزن فرش و حتی برند و معروفیت شرکت تولید کننده مرتبط است، به عنوان مثال قیمت فرش بزرگمهر کاشان یا فرش محتشم کاشان که از برندهای اصیل  و کیفیت عالی فرش کاشان می باشند، نسبت به برندهای متفرقه بالاتر خواهد بود. البته چنانچه کل فاکتورهای دو فرش را یکسان در نظر داشته باشیم و صرفا تفاوت، در میزان شانه و تراکم فرش باشد.

خرید فرش از کارخانه

خرید فرش ماشینی

 

قیمت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه معمولاً حدود ۲۰% از فرش ۵۰۰ شانه بیشتر است.

قیمت فرش ۱۰۰۰ شانه نیز در حدود ۱۵% از فرش ۷۰۰ شانه بالاتر

فرش ۱۲۰۰ شانه حدود ۱۰% از فرش ۱۰۰۰ شانه گران تر است.

 

خرید فرش ماشینی براساس شانه

زیبایی طرح و نقش های فرش کاشان هم در ایران و هم در بازار جهانی فرش زبان زد خاص و عام میباشد، با ارتقا تعدادشانه و تراکم فرش ماشینی علاوه بر ظرافت و زیبایی فرش، قیمت آن نیز ارتقا مییابد، براین اساس میبایست با دقت به نیاز و دارایی خود توجه نموده و در نظر داشته باشید که چه فرشی و با چه تعداد شانه برای شما مناسب است. معمولاً برای اماکن همگانی و پر رفت و آمد نظیر مسجد و حسینیه‌ از فرش‌های ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه به کارگیری می شود. ولی در منازل با اینکه همچنان فرش ۷۰۰ شانه خریداران خاص خود را دارد (خصوصاً بخاطر قیمت کمتر)، البته بخش اعظمی از خانواده‌های ترجیح می دهند برای فضاهای لوکس خانه نظیر پذیرایی از فرش‌های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه و 1500 شانه که دارای ظرافت و زیبایی بیشتری هستند استفاده کنند.

مزایای خرید فرش از کارخانه

در روش خرید فرش از کارخانه بدون واسطه،مشتریان گرامی ضرورتی ندارد جهت مشاهده و خرید تولیدات فرش  به مکانی مراجعه کنند، صرفا از طریق وبسایت آن شرکت در هر ساعت از شبانه روز فارغ از مراجعه حضوری مبادرت به مشاهده و خرید فرش دلخواه خویش کنند البته در روش سنتی مشتری میبایست به محل مورد نظر در طی ساعت و زمان خاصی مراجعه کند تا فرش دلخواه خویش را مشاهده و مبادرت به خرید آن کند. پس در مجموع مزایای این روش مشمول:

- حذف واسطه گری در نتیجه کاهش قیمت نهایی فرش

- حذف هزینه های مرتبط با اجاره، انواع قبوض و دیگر هزینه های اضافی

- حذف محدودیت های زمانی و مکانی

- مشاهده و تعیین فرش دلخواه متناسب با دکورا سیون خانه

- پراخت هزینه فرش انتخابی به روش ودیعه و پرداخت نهایی آن پس از آن در درب خانه

- بهره گیری لز مزایای ضمانت نامه کیفیت فرش

وبسایت قصر فرش به جهت اطمینان از کیفیت فرش های خویش به طور صد در صد تولیداتخویش را تضمین می نماید. با توجه به همین نکته خریدارانی که به صورت بی واسطه از این سایت خرید می کنند از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن باشند.

چه کارخانجاتی مبادرت به فروش فرش به قیمت درب کارخانه می نمایند؟

در ایران  کارخانجات معتبرمتعددی مبادرت به فروش تولیدات خویش از درب کارخانه می کنند، مانند خرید فرش از کارخانه اصفهان و خرید فرش از کارخانه یزد یا خرید فرش ازشرکت فرش مشهد، شما می‌توانید برای خرید فرش از کارخانه نگین مشهد به نشانی وبسایت آن مراجعه و به این ترتیبمبادرت به خرید فرش از کارخانه مشهد نمایید. کاخانجات تولیدی فرش ماشینی کاشان نیز از این شیوه مبادرت به فروش تولیدات خویش می کنند، برای خرید فرش از کارخانه و خرید اینترنتی فرش از کارخانه کاشان باید به آدرس اینترنتی آن مراجعه نمایید. یکی دیگر از شرکت های مطرح در مورد خرید فرش از کارخانه در کاشان، شرکت فرش قیطران میباشد که خرید فرش از کارخانه قیطران به راحتی انجام می شود.

خرید فرش از کارخانه

فرش ارزان

خرید ارزان فرش ماشینی کاشان

فروشگاه اینترنتی قصر فرش بجزء اینکه دارنده نشانه اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایرانمیباشد، این قابلیت را ایجاد نموده تا بتوانید انواع فرش ماشینی  را به ارزان ترین قیمت وبدون واسطه از کارخانه تهیه نمائید. در وبسایت قصر امکان خرید ارزان انواع فرش 1200 شانه ساده و گل برجسته، فرش 1500 شانه مهیا شده است.

فروشگاه اینترنتی قصر فرش این قابلیت را فراهم  نموده تا با حذف واسطه‌ها، مشتریان بتوانند فرش های ماشینی کاشان را به‌شکل بدون واسطه و به ارزان‌ترین قیمت از کارخانه خریداری نمایند و علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه خرید، از  ضمانت ۱۲۰ ماهه کیفیت انواع فرش و همینطور گارانتی بازگشت واریزی، به راحتی و با اطمینان خاطر نسبت به انتخاب و خرید فرش کاشان مبادرت نمایند.

همینطور کارشناسان حرفه ای و باسابقه این وب سایت در هنگام گزینش و خرید فرش در کنار شما میباشند و شمارا راهنمایی می‌نمایند تا شایسته ترین  زیباترین فرش را متناسب با نیاز و میزان دارایی خویش خریداری نمائید.

بعداز ارزیابی و تعیین شایسته ترین فرش ماشینی، نوبت به انتخاب شایسته ترین محل برای خرید ارزان و با کیفیت فرش میباشد. توصیه ما خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان از فروشگاه آنلاین قصر فرش به آدرس اینترنتی https://ghasrfarsh.com میباشد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز