خبرگزاری کار ایران

بهترین روش برای دانلود بازی های آیفون چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۳۲۹

 

یکی از لذت‌بخش‌ترین کاربری‌های استفاده از گوشی برای بسیاری از افراد، قطعا بازی کردن است. حتی اگر گیمر نباشید، احتمالا دوست دارید گاهی اوقات برای آرامش اعصاب و یا سرگرم شدن، بازی‌هایی را روی آیفون خود نصب کنید. اما برای دانلود بازی های آیفون ممکن است درگیر چالش و تحریم‌ شوید. امروزه تحریم‌ها باعث شده کاربران ایرانی در فضای وب محدود و محدودتر شوند و نتوانند به راحتی از خدمات موردنظر خود استفاده کنند، دقیقا مثل اتفاقی که برای کاربران اپل در ایران افتاد. در چند سال اخیر این کمپانی محدودیت‌هایی را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است که اصلا اتفاق خوشایندی نیست و باعث شده تا شما دیگر نتوانید همانند گذشته وارد اپ استور شوید و برنامه‌های ایرانی را دانلود و نصب کنید. البته مشکل تنها همین نیست و تحریم‌های زیادی باعث دردسر کاربران شده است! به قدری که حتی دانلود بازی های آیفون که بسیار محبوب٬ پرطرفدار و همه گیر هستند، از اپ استور اپل، برای ایران امکان پذیر نیست و به همین جهت بسیاری از افراد که علاقه‌مند به استفاده از اپل و امکانات فوق العاده آن در ایران بودند عطایش را به لقایش بخشیدند.

چرا دانلود بازی‌های iOS از اپ استور چالش‌برانگیز است؟

یکی دیگر از چالش‌هایی که آیفون داران ایرانی با آن درگیر هستند، دانلود برنامه و بازی‌های خارجی است. گاهی اوقات ممکن است به بازی‌های پولی مثل ماینکرافت برخورد کنید که بسیار معروف و پرطرفداراست. قطعا شما هم دلتان می‌خواهد آن‌ها را روی آیفون خود نصب کنید، اما دردسرهای پرداخت دلاری و البته به صرفه نبودن آن ممکن است شما را دلسرد کند و مجبور باشید به کلی استفاده از آن را فراموش کنید.

بهترین روش برای دانلود بازی های آیفون چیست؟

بهترین راه حل

البته این پایان ماجرا نیست و همیشه می‌توان راهی برای حل مشکل پیدا کرد. بهترین راه حلی که می‌توانید از آن برای دانلود بازی های آیفون بهرمند شوید، استفاده از یک اپ استور ایرانی است. اپ استور ایرانی آی‌اپس یکی از بهترین پلتفرم‌هایی است که شما کاربران iOS می‌توانید از آن برای دانلود و نصب بازی و برنامه‌ های متنوع، به روز و پرطرفدار استفاده کنید.

 

این پلتفرم نه تنها برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی را در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه بازی‌های پولی  Appstoreرا هم به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به همین جهت شما بدون نیاز به پرداخت دلاری می‌توانید بازی‌های جذاب و پرطرفدار دنیا را دانلود و نصب کنید. آی‌اپس استور بسیار جامع، کامل و بروزی  برای دانلود نرم افزارهای iOS است که در آن می‌توانید هر اپلیکیشنی که می‌خواهید را پیدا کنید. همانطور که قبلا در این مطلب هم گفته شد، در iapps اگر برنامه‌ای بخواهید که موجود نباشد، می‌توانید از امکان درخواست اپلیکیشن و یا بازی استفاده کنید تا نرم افزار موردنظرتان را در کمتر از 3 روز در حساب کاربریتان دریافت و استفاده کنید.

نحوه دانلود بازی آیفون

برای پیدا کردن بازی و برنامه مورد نظر خود، باید ابتدا وارد برنامه یا وبسایت آی‌اپس شوید و سپس نام اپلیکیشنی که می‌خواهید را در نوار جستجو تایپ کنید. حالا بر روی آیکون برنامه مورد نظر بزنید تا صفحه اپلیکیشن برایتان باز شود.

در این قسمت گزینه دریافت را مشاهده خواهید کرد که باید آن را لمس کنید و سپس روی دریافت نسخه انترپرایز بزنید و در آخر هم با مشاهده پیام نصب اپلیکیشن،‌ Install را انتخاب کنید. حالا دانلود بازی آیفون شروع می‌شود و بعد از چند ثانیه می‌توانید آن را اجرا و از آن استفاده کنید.

بهترین روش برای دانلود بازی های آیفون چیست؟

روی هم رفته شما می‌توانید با اپ استور آی‌اپس، بدون نیاز به اپل آیدی، تمام برنامه‌ها و بازی‌ها را نصب کنید و از آن‌ها استفاده کنید. علاوه‌بر دانلود برنامه‌های ایرانی، دانلود بازی‌های پولی آیفون به صورت رایگان، در اختیارتان قرار گرفته. این‌ موارد جزو نکات قابل توجهی است که یک تجربه کاربری جذاب را برایتان رقم می‌زند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز