خبرگزاری کار ایران

چرا به سطل زباله پلاستیکی نیاز داریم ؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۳۱۵

 

از زمانی که بشر از سطل زباله در زندگی شخصی و عمومی استفاده کرد، سطح بهداشت و نظافت جهان دگرگون شد. البته با توجه به پیشرفت ها و حرکت جامعه به سمت علم، باید هر کاربر جامعه با توجه به نیاز و نوع تولیدات زباله ای خود سطل مناسب را انتخاب نماید. در این انتخاب فروشگاه آستیاگ به شما کمک خواهد کرد.

تکمیل کردن زیبایی و استفاده از تمام ظرفیت فیزیکی محیط با استفاده از ابزار و وسایل گوناگون امکان پذیر خواهد بود. یکی از این وسایل، سطل زباله است. زمانی که می خواهید زیبایی یک اتاق اداری را دو چندان کنید، این سطل ها در انواع مختلفشان به شما کمک خواهند کرد. فروشگاه آستیاگ به شما در انتخاب مناسب ترین و بهترین سطل زباله کمک خواهد کرد. شاید برایتان سوال شود که چه زمانی سطل زباله اختراع شد؟ احتمالاً از دیر باز فهم جداسازی زباله از سایر مواد خوراکی در زندگی بسیاری از خانواده های ایرانی و غیر ایرانی وجود داشته است. اما اختراع چنین سطلی حدوداً مربوط به دهه 80 میلادی در کشور فرانسه می باشد. استفاده از سطل های زباله در منزل، خیابان، اداره و ... دارای فوایدی است که همه ی آنها ما را ملزم به خرید می کنند.

در چه مکان هایی استفاده از سطل زباله ضروری یا امکان پذیر است؟

برای اینکه بدانیم استفاده های یک موضوع تا چه میزان اهمیت دارد یا چه استفاده های مفیدی برای مان دارد، باید از اساس ماهیت و علت خلق آن موضوع را بدانیم. در یک تقسیم بندی، می توانیم علت اختراع سطل زباله را برای تفکیک مواد غذایی سالم از غیر سالم بدانیم. اما این تعریف فقط در آشپزخانه ها و مکان هایی که با مواد غذایی سروکار دارند، تناسب دارد، پس سایر مکان ها چه می شوند؟ آیا آنها نیازی به استفاده از این سطل ها ندارند؟ برخی از مهمترین مکان هایی که نیاز به استفاده از این سطل ها را دارند، برایتان ذکر می کنم:

  • آشپزخانه ها در منازل خانگی :

زمانی که به آشپزخانه می روید باید یک سطل وجود داشته باشد تا بتوانید زباله های غذایی و یا بازمانده های فاسد شده غذایی و ... را در آن بریزید. انتخاب این سطل بر عهده خودتان است. یعنی باید بتوانید با توجه به نیاز و میزان تولید زباله خانواده، سطل مورد نیاز را پیدا و تهیه کنید. سطل زباله پلاستیکی در سایزهای مختلف برای این موضوع می تواند پیشنهاد خوبی باشد. می توانید در فروشگاه آستیاگ انواع سطل ها را ببینید و مورد مناسب را بیابید.

  • ادارات :

اداره های دولتی و بخش های خصوصی، تقسیم بندی های زیادی دارند که تقریبا در همه موارد آنها تولید کردن زباله به صورت کاغذ می باشد. می توانید برای بخش اداری، چه در ادارات دولتی و چه در شرکت های خصوصی به صورت تخصصی از انواع سطل های فلزی و پلاستیکی که در طرح های مختلف تولید شده اند، استفاده نمایید.

چرا به سطل زباله پلاستیکی نیاز داریم ؟

  • شرکت های صنعتی :

این شرکت ها قالباً زباله های متفاوتی را تولید می کنند. در این شرکت ها امکان و توان قرار دادن تمام زباله های تولید شده در یک نوع از سطل های زباله وجود ندارد. زیرا برخی از این زباله ها به صورت پسماند های صنعتی هستند، که خودشان به بخش های مختلفی تقسیم می شوند. در این نوع از شرکت ها استفاده از سطل زباله به صورت گالوانیزه و فلزی برای بخش های بیرونی و در بخش های داخلی از سطل زباله پلاستیکی توصیه می شوند.

 

  • شهرداری و خدماتی :

شرکت های نظافتی و خدماتی می توانند از پکیج های عالی که توسط فروشگاه آستیاگ طراحی و تولید شده اند، استفاده کنند. در این پکیج، گاری جمع آوری زباله و چرخ حمل زباله با توجه به نیاز های نظافت کننده، طراحی و موارد مورد نیاز او در این تولیدات رعایت شده است، تا نظافت کننده به راحتی یک شرکت یا فضای کثیف را نظافت کند. شهرداری ها نیز برای ارائه خدمات شهری در مصارفی همچون: سطل های زباله به صورت فلزی، گالوانیزه و برای سایر خدمات، می توانند از فروشگاه دیدن کنند و از این تولیدات استفاده نمایند.

چرا از سطل های زباله ای که در فروشگاه آستیاگ وجود دارد استفاده کنیم؟

این فروشگاه با توجه به نیاز های مختلف کاربران برای استفاده از سطل زباله در بخش های گوناگون جامعه، اقدام به فروش انواع آنها کرده است. یعنی شما خریداران محترم چه در بخش عمده و چه در بخش های دولتی و خصوصی باشید، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، با بازدید از این فروشگاه تمام قسمت های مورد نیاز خود را تهیه و تامین کنید. با توجه به جامع بودن این فروشگاه، با یکبار خرید کردن تمام نیاز های خود را پاسخ خواهید داد. نکته ی مهم دیگری که وجود دارد این است که، این فروشگاه از پشتوانه و حمایت تولیدات با کیفیت برخوردار است و می توانید از جنس های مرغوب آن استفاده نمایید.

اهمیت تفکیک زباله ها در هنگام خرید سطل زباله

اگر می خواهید سطح نظافت و بهداشت خانواده خود را بالا ببرید، از چند سطل زباله استفاده کنید. برای هر سطل، یک زباله مشخص را تعیین نمایید و فقط همان نوع زباله را در آن بریزید. برای مثال از یک سطل زباله پلاستیکی برای نان خشک، از رنگ دیگر آن، برای زباله های تر و ... استفاده نمایید. با انجام این کار بهداشت خانواده را رعایت کرده اید؛ و همچنین توانسته اید به سطح بهداشتی جامعه نیز کمک کرده باشید. البته در خانواده هایی که تولید زباله های کاغذی نیز دارند؛ توصیه می کنیم، یک سطل مجزا برای این نوع از زباله ها در نظر گرفته شود تا مراکز بازیافت کننده زباله ها به راحتی بتوانند آنها را بازیافت کنند، البته شاید بتوانید خودتان آنها را به فروش برسانید. برخی از مراکز پر مصرف که ذکر می شوند، باید دقت بیشتری در استفاده از سطل های زباله نمایند، این موارد عبارتند از:

  1. غذاپزی ها :

رستوران ها، غذاپزی ها و هر اغذیه فروشی که با مواد غذایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارتباط دارند، باید بدانند که حتماً از سطل زباله های مقاوم استفاده کنند. این سطل ها در طول مدتی که استفاده می شوند، شکسته نخواهند شد و توانایی گنجاندن حجم بالایی از زباله ها را دارند؛ و همچنین به صورت روزانه که باید شست و شو شوند، دچار شکستگی و ترک نخواهند شد. بدیهی است که وارد ساختن هر گونه ضربه یا حرارت بالا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، موجب از بین رفتن سطل های پلاستیکی در این نوع استفاده ها خواهد شد.

  1. آرایشگاه ها :

برای استفاده ی این نوع از کاربری های عمومی، چه در بخش زنانه و چه در بخش مردانه، باید از سطل های زباله به صورت درب دار استفاده کنید، تا از پخش شدن بوی نامطلوب و آلودگی جلوگیری کنید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز