خبرگزاری کار ایران

مقایسه افزونه پیامک دیجیتس و گرویتی فرم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۲۳۰

اگر صاحب یک سایت یا فروشگاه اینترنتی وردپرسی هستید، حتماً نام افزونه پیامک دیجیتس و گرویتی فرم را شنیده‌اید. این دو افزونه مهم‌ترین و کاربردی‌ترین افزونه‌های ارسال پیامک برای ایجاد باشگاه مشتریان، ارسال پیامک تأیید هویت، خبرنامه پیامکی و ارسال اطلاعات خرید در وردپرس هستند. هردو این افزونه‌ها محبوبیت زیادی دارند و تقریباً در اکثر سایت‌های وردپرسی دیده می‌شوند. اما افزونه پیامک دیجیتس و گرویتی فرم دارای تفاوت‌هایی هستند که کاربردهای آن‌ها را کمی متفاوت می‌کند. اگر قصد نصب این افزونه‌ها را دارید و نمی‌دانید که کدام یک گزینه بهتری برای نیاز شما هستند، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

 

افزونه پیامک وردپرس چیست؟

پیش از مقایسه افزونه پیامک دیجیتس و گرویتی فرم بهتر است کمی با افزونه پیامک وردپرس آشنا شویم. به طور کلی افزونه دیجیتس و گرویتی فرم هردو در دسته افزونه‌های پیامکی وردپرس قرار می‌گیرند. افزونه پیامک وردپرس این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به برنامه نویسی  حرفه‌ای، در یک محیط کاربری ساده و روان، بتوانید سایت خود را به انواع سامانه پیامکی مانند پنل پیامکی فراز اس ام اس متصل کنید. به این ترتیب افزونه با کمک وب سرویس پیامکی متصل به سامانه پیامکی می‌تواند بر اساس دستورات خاصی که شما تعیین کرده‌اید، پیامک‌های مختلفی را برای مشتریان ارسال کند. تقریباً همه سایت‌های وردپرسی امروزه حداقل از یک افزونه پیامک استفاده می‌کنند که دیجیتس و گرویتی فرم جزو محبوب‌ترین آن‌ها هستند.

مقایسه افزونه پیامک دیجیتس و گرویتی فرم

افزونه پیامک دیجیتس؛ افزونه عضویت و ورود با شماره موبایل در وردپرس

حالا که با ماهیت افزونه‌های پیامکی آشنا شدیم، در ابتدا قصد داریم به معرفی افزونه دیجیتس بپردازیم. استفاده از افزونه دیجیتس می‌توانید به کاربران خود این اجازه را بدهید که بدون به خاطر سپردن رمزهای عبور وارد سایت شما شوند یا فرم عضویت خود را تکمیل کنند. این کار از طریق رمزهای عبور یک بار مصرفی که به صورت پیامکی به تلفن همراه آن‌ها ارسال می‌شود انجام می‌گیرد. آمارها نشان می‌دهد استفاده از افزونه پیامک دیجیتس برای ورود با رمز یکبار مصرف به وردپرس، باعث رشد حدود 63 درصد تعداد کاربران سایت‌ها می‌شود.

 با استفاده از این افزونه دیگر نیازی به ایمیل و به خاطر سپردن رمزهای ورود نخواهد بود و کاربران نیز در کمتر از چند ثانیه می‌توانند پیامک‌های OTP یا تأیید هویت یکبار مصرف را دریافت کنند. فراز اس ام اس یکی از معتبرترین پنل های پیامکی ایران است که آموزش نصب و نحوه اتصال افزونه دیجیتس به سامانه پیامکی را در سایت خود فراهم کرده است.

 

مهم‌ترین مزایای افزونه دیجیتس، بهترین افزونه ورود به وردپرس

از مهم‌ترین مزایای افزونه دیجیتس، قابلیت شخصی سازی پیشرفته و آسان آن است. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت Drag and Drop، با کشیدن و رها کردن المان‌های مختلف فرم‌های عضویت دلخواه خود را بسازید. این فرم‌ها واکنشگرا و مدرن هستند و سرعت بالایی دارند. از طرفی لازم نیست تا فرم‌های قدیمی سایت خود را پاک کنید. اگر فرم ثبت نام قدیمی دارید که کاربران با آن آشنا و راحت هستند، بدون نیاز به حذف آن می‌توانید به راحتی قابلیت ارسال پیامک OTP را از طریق افزونه دیجیتس به این فرم‌ها اضافه کنید. از مزایای دیگر این افزونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به کد نویسی
  • ارسال پیامک OTP
  • قالب‌های جذاب و آماده
  • ثبت اطلاعات کاربران
  • هماهنگ با پنل اس ام اس
  • امنیت بالا

شما می‌توانید از این افزونه به راحتی در سایت‌های خود استفاده کنید.

مقایسه افزونه پیامک دیجیتس و گرویتی فرم

افزونه پیامکی گرویتی فرم؛ افزونه وردپرس ارسال پیامک

گرویتی فرم یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین فرم سازهای وردپرس است. از این افزونه به صورت گسترده برای ساخت انواع فرم‌های عضویت، نوبت دهی، فرم تماس و ... استفاده می‌شود. افزونه پیامکی گرویتی فرم، یک افزونه وردپرس ارسال پیامک سازگار با فرم ساز گرویتی فرم است که امکان ارسال پیامک از طریق فرم‌های ساخته شده با این افزونه را فراهم می‌کند. در واقع این افزونه در کنار افزونه اصلی فرم ساز گرویتی فرم نصب می‌شود. با توجه به کاربردهای بسیار گسترده افزونه گرویتی فرم، افزونه ارسال پیامک از طریق این فرم کاربردهای بسیار گسترده‌ای از عضویت در سایت تا ایجاد انواع خبرنامه‌ها و حتی نوبت دهی پیامکی دارد. پنل پیامکی فراز اس ام اس امکان دانلود افزونه پیامک گرویتی فرم را به همراه آموزش نصب و اتصال آن به سامانه پیامکی را در سایت خود فراهم کرده است.

مزایا و کاربردهای افزونه پیامک گرویتی فرم

مهم‌ترین مزیت افزونه پیامک گرویتی فرم آن است که می‌توانید از هر فرم ساخته شده با افزونه اصلی گرویتی فرم، به صورت خودکار به مخاطبان خود پیامک ارسال کنید. برای افرادی که از این فرم ساز استفاده کرده‌اند چنین ویژگی بسیار جذاب خواهد بود. علاوه بر این امکان ارسال پیامک با سرعت بالا، ذخیره سازی شماره موبایل کاربران، ارسال پیامک بدون نیاز به تأیید انسانی، تأیید هویت کاربران با پیامک، ارسال پیامک تکمیل خرید و پشتیبانی از بهترین پنل های ارسال پیامک همچون فراز اس ام اس از مهم‌ترین ویژگی‌های این افزونه پیامکی است. همچنین افزونه پیامک گرویتی فرم یک افزونه باشگاه مشتریان پرکاربرد است که برای ساخت خبرنامه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزایای زیر مهم‌ترین قابلیت‌های این افزونه هستند:

  • هماهنگی کامل با افزونه گرویتی فرم
  • هماهنگی کامل با وردپرس و بسیاری از افزونه‌های آن
  • قابلیت ارسال سریع پیامک به صورت خودکار
  • هزاران قالب آماده
  • ایجاد فرم‌های خودکار و پیشرفته
  • بدون نیاز به کد نویسی

این قابلیت‌های جذاب تنها بخشی از امکاناتی هستند که با نصب گرویتی فرم در اختیار دارید.

دیجیتس بهتر است یا افزونه پیامک گرویتی فرم؟

مقایسه افزونه پیامک دیجیتس و گرویتی فرم نشان می‌دهد که بسته به نیاز شما هر یک می‌توانند گزینه مناسبی باشند. اگر به دنبال یک افزونه پیامکی قدرتمند برای ورود کاربران با استفاده از رمزهای یک بار مصرف پیامکی و OTP هستید، بدون شک دیجیتس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این افزونه به صورت اختصاصی برای این کار مهم ساخته شده است. در مقابل اما اگر قصد ساخت خبرنامه پیامکی و ارسال پیامک در فرم عضویت، فرم نوبت دهی و سایر فرم‌های خود را دارید، افزونه پیامک گرویتی فرم گزینه بهتری خواهد بود.

نصب و راه اندازی دیجیتس و گرویتی فرم

شما می‌توانید هر دو این افزونه‌ها را از سایت فراز اس ام اس به صورت رایگان دریافت کنید. فراز اس ام اس یکی از بهترین پنل های پیامکی و از جمله معتبرترین ارائه کننده خدمات وب سرویس پیامکی در ایران است زیرا خط خدماتی اشتراکی و خط خدماتی اختصاصی در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید پیامک ارسال کنید و پیامک شما به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست نیز ارسال شود. شما با مراجعه به سایت این سامانه اس ام اس، علاوه بر خرید انواع پنل های پیامکی می‌توانید افزونه‌های پیامکی وردپرس و مستندات آن‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید. همچنین آموزش نصب و کار با این افزونه‌ها نیز به صورت ویدیویی در اختیار کاربران قرار گرفته است. در نهایت اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید نیز کافی است تا با شماره تلفن‌های مشاوره رایگان تلفنی فراز اس ام اس تماس بگیرید تا به تمامی سؤالات شما پاسخ داده شود. بنابراین همین حالا به سایت farazsms مراجعه کنید تا قابلیت ارسال پیامک را در سایت خود فعال نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز