خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی پایه هفتم در مدرسه نیکان چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۴۰۸

هرچند نباید به مبحث آموزش و یادگیری نگاه جنسیت‌زده داشت، اما واقعیت این است که تفاوت‌های بسیار زیادی در شیوه آموزش و یادگیری دختران و پسران وجود دارد. خیلی از پسران به دلیل انرژی زیاد جسمی، شیطنت‌های زیادی دارند. این موضوع باعث شده که تمرکز کمتری روی یادگیری داشته باشند و نتوانند از نظر ذهنی به تمرکز برسند. به همین دلیل آموزش به پسران گاهی چالش‌هایی جدی برای خانواده‌ها به همراه دارد.

اگر شما هم فرزند پسر دارید، احتمالا همیشه دغدغه این را دارید که مدرسه‌ای مناسب برای پسرتان پیدا کنید. مدرسه‌ای که هم بتواند ذهن ناآرام و پرجنب‌وجوش پسران را آرام کند و هم شرایط تحصیلی مناسبی برای فرزندتان داشته باشد. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا مدرسه نیکان را بیشتر و بیشتر بشناسید. شاید بتوانید تا پایان این مطلب به این دغدغه ذهنتان پاسخ دهید.

مدرسه نیکان چطور مدرسه‌ای است؟

مجتمع آموزشی نیکان یکی از آن مدرسه‌های قدیمی است که از سال 46 فعالیت خود را شروع کرده است. مسئولان و بنیان‌گذاران مدرسه سعی کرده‌اند فضایی با اندیشه اسلامی در مدرسه برقرار کنند. به همین دلیل می‌توان گفت این مدرسه که مقاطع تحصیلی پیش دبستانی یا دبیرستان را پوشش داده، یکی از مذهبی‌ترین مدارس برتر تهران است که اندیشه‌ها و اعتقادات دینی، سیاسی و اجتماعی خاصی بر آن حکم‌فرماست.

مدرسه نیکان کنار داشتن فضای خاص آموزشی و فرهنگی، امکانات رفاهی مختلفی هم برای دانش‌آموزان فراهم کرده است. از جمله امکانات این مدرسه می‌توان به آزمایشگاه‌های مجهز شیمی، فیزیک و زیست اشاره کرد. سایت رایانه با سیستم‌های کامپیوتری پیشرفته و مجهز، کتابخانه با چندین جلد کتاب درسی و غیر درسی، سالن مطالعه با میز و صندلی‌های ویژه مطالعه، ورزشگاه چناران، سالن اجتماعات و همایش، آشپزخانه و سالن غذاخوری هم از دیگر امکانات این مدرسه هستند. این امکانات رفاهی و آموزشی به بازدهی هرچه بیشتر دانش‌آموزان کمک کرده‌اند.

اما امتیازات بالای مدرسه نیکان به همین موارد ختم نمی‌شود. در نیکان مدرسان بسیار باتجربه و حرفه‌ای حضور دارند که به طور جدی روی برنامه درسی، کیفیت آموزش و یادگیری، شیوه‌های آموزشی مدرن برای دانش‌آموزان و تمرین و پیگیری دروس آن‌ها تمرکز دارند.

همه این موارد دست به دست هم داده‌اند تا مدرسه پسرانه نیکان به یکی از مدارس برتر تهران تبدیل شود.

شرایط ورود به مدرسه نیکان چگونه است؟

طبیعتا یک مجموعه آموزشی با چنین امکانات رفاهی، آموزشی و سطح علمی بالا متقاضیان زیادی دارد. همین مساله باعث شده مسئولان مدرسه نیکان برای هر سال تحصیلی به شیوه‌های متفاوتی دانش‌آموزان منتخب خود را شناسایی و در مدرسه ثبت‌نام کنند.

مدرسه نیکان برای ثبت‌نام دانش‌آموزان پیش دبستانی و ابتدایی آزمون ورودی ندارد. این گروه از دانش‌آموزان با یک مصاحبه ساده حضوری برای تحصیل در این مدرسه بررسی می‌شوند، اما دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم باید برای شرکت در آزمون ورودی مدرسه در بهمن ماه ثبت‌نام کنند.

در صورتی که این دانش‌آموزان در آزمون ورودی مدرسه امتیاز موردنظر را به دست آورند، برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد. مسئولان نیکان در این جلسه به نکات عقیدتی و مذهبی حساسیت بیشتری دارند. در آخر با پذیرش در این مرحله، دانش‌آموز می‌تواند در مدرمجموعه آموزشی نیکان سه ثبت‌نام کند.

چگونه دانش‌آموزان را برای ورود به مدرسه نیکان آماده کنید؟

اگر می‌خواهید فرزندتان در آزمون ورودی مدرسه نیکان موفق شود، باید شرایط تحصیلی او را بهبود دهید. مدرسه نیکان در آزمون ورودی خود مباحث ریاضیات مختلفی را مورد سنجش قرار می‌دهد. احتمالا شما نمی‌توانید در یک بازه زمانی کوتاه، فرزندتان را از نظر توانایی‌های ریاضیات به وضعیت مطلوبی برسانید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از کمک یک معلم خصوصی ریاضی استفاده کنید تا وضعیت تحصیلی فرزندتان را بهبود دهید.

گروه آموزشی کاراتدریس یکی از بهترین تیم‌های آموزشی است که به شما و فرزندتان در بهبود شرایط تحصیلی و البته قبولی در آزمون ورودی مدرسه نیکان کمک خواهد کرد. دبیران این گروه آموزشی به لطف سال‌ها تجربه تدریس خصوصی ریاضی به دانش‌آموزان مختلف، توانایی کار و برقراری ارتباط با دانش‌آموزان مختلف را دارند. تسلط به کتاب‌های ریاضیات همه پایه‌های تحصیلی و تغییرات آن‌ها، توانایی تدریس با بیان جذاب و ساده، دسترسی به بانک سوالات ریاضی مدارس برتر تهران، آشنایی با شیوه آموزش مدارس برتر پایتخت و شیو‌های آزمون ورودی آن‌ها و...از نقاط قوت این تیم آموزش و تدریس خصوصی ریاضی است که باعث محبوبیت آن‌هاست.

فرقی نمی‌کند دنبال تدریس خصوصی ریاضی پایه هفتم باشید یا بخواهید فرزندتان را برای کنکور آماده کنید، در هر صورت کافی است با تیم آموزشی کاراتدریس تماس بگیرید تا آن‌ها شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

مهندس پژمان ابراهیمی که مدیریت این تیم آموزش و تدریس خصوصی ریاضی را بر عهده گرفته، پس از گفتگو با شما و فرزندتان شرایط تحصیلی، اهداف آموزشی، حساسیت‌های اخلاقی و سبک رفتاری فرزند شما را بررسی کرده و پس از آن بهترین دبیر آموزشی را برای کار با فرزندتان به شما معرفی می‌کند. به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت فرزندتان را به این گروه آموزشی ریاضی بسپارید.

خدمات کاراتدریس

البته در نظر داشته باشید خدمات آموزشی کاراتدریس فقط به تدریس خصوصی ریاضی ختم نمی‌شود. شما می‌توانید برای حل تمرین به ویژه شب‌های قبل امتحان هم به این تیم آموزشی اعتماد کنید. کافی است سوالات سخت امتحانی را برای تیم آموزشی کاراتدریس ارسال کنید تا آن‌ها پاسخ نهایی را با همه جزییات و پاسخ شفاهی برای شما ارسال کنند.

کاراتدریس یک همراه قابل اعتماد برای آموزش و یادگیری ریاضی همه مقاطع تحصیلی است. اگر شما هم از خدمات آموزشی این تیم آموزشی استفاده کرده‌اید، نظرتان را درباره آن با سایر کاربران درمیان بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز