خبرگزاری کار ایران

نایلون حبابدار با قیمت مناسب : دریا پلاستیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۳۶

نایلون حبابدار یکی از نایلون های مهم در صنعت بسته بندی می باشد که بسیار پر کاربرد است ، این نایلون ها همانطور که از نامش مشخص است ، سطحی پوشیده شده از حباب هوا دارند. نایلون های حبابدار دارای تعداد زیادی حباب به‌ منظور ضربه گیری دارد.

این نایلون ها برای بسته بندی انواع کالا ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. نایلون حبابدار در برابر ضربات احتمالی در حین جابجایی کالا ها از آن ها محافظت کرده و مقاومت بسیار بالایی دارد بنابراین این نایلون ها را می توان برای بسته بندی به کار برد، همچنین در زمان اسباب کشی با استفاده از پیچاندن نایلون حبابدار به دور لوازم ، محافظتی کامل را از لوازم ایجاد کرد تا در زمان حمل و نقل آسیب نبینند.

نایلون حبابدار چیست؟

 نایلون حبابدار محافظ پلیمری می باشد که در انواع یک یا چند لایه به تولید می‌ رسد این نایلون ها دارای سطحی پوشیده شده از حباب های هوا هستند که این حباب ها در اندازه های مختلف می باشند. از نایلون حبابدار به منظور حفاظت از کالا ها استفاده می شود و نایلون حبابدار دارای مقاومت بالایی در مقابل ضربات وارده به اجسام بوده و در نهایت زمانی که ضربه‌ ای به بسته وارد شود ، اگر فشار ضربه شدید باشد ، موجب ترکیده شدن حباب ها شده و حداقل فشار به کالا وارد می شود. برای خرید نایلون حبابدار با کیفیت بسیار بالا به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید این شرکت معتبر تولید و فروش انواع نایلون های بسته بندی را با کیفیت بالا به شما ارائه می کند و به دلیل عرضه ی مستقیم ، قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

انواع نایلون حبابدار

 نایلون حبابدار در انواع یک یا چند لایه به تولید می‌رسد همچنین نایلون ها در ابعاد و اندازه های متفاوتی هستند که با توجه به نیاز بسته بندی باید آن را تهیه کرد. نایلون های حباب دار از نظر شکل ظاهری در انواع برش خورده، پاکت، کیسه ای و کاور می باشند که هر یک از این نایلون ها برای محصولات و کالا های مختلف به کار می رود.

نایلون های حبابدار در انواع برش خورده برای پیچاندن به دور محصولات و لوازم به کار می رود و همچنین نایلون های حباب دار کیسه ای یا پاکتی به منظور قرار دادن قطعات در داخل آن ساخته شده‌اند که حفاظت کامل تری را از محصولات انجام می دهند. انواع نایلون حبابدار از نظر تعداد حباب و سایز حباب با یکدیگر متفاوت می باشد.

خرید نایلون حبابدار با قیمت مناسب

 نایلون حباب دار را با توجه به کالا یا محصولات مورد نظر خود انتخاب کنید و انتخاب شما باید به شکل مناسبی انجام گیرد که بتواند کارایی بسیار خوبی را در استفاده داشته باشد همچنین قیمت نایلون حباب دار در مراکز مختلف به شکل های متفاوتی ارائه می‌گردد و برخی از تولید کنندگان به دلیل فروش و پخش عمده، نایلون حبابدار را با قیمت مناسبی ارائه می کنند. دریا پلاستیک یکی از شرکت‌ های تولیدکننده نایلون حبابدار در کشورمان است که به دلیل حذف واسطه ها و پخش مستقیم نایلون ها، قیمت‌ های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است همچنین این مجموعه فعال انواع دیگر نایلون های بسته بندی از جمله نایلون استرچ، نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار و غیره را به فروش می رساند.

خرید نایلون حبابدار مناسب

برای خرید نایلون حبابدار باید علاوه بر اندازه و ابعادی که مناسب محصولتان است، موارد دیگری را هم در نظر بگیرید. در واقع تولید کنندگان مختلف نایلون های حباب دار را با کیفیت های مختلفی به تولید می رسانند. استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث می‌شود که نایلون های با کیفیتی به تولید برسد بنابراین در زمان خرید نایلون های حباب دار باید به کیفیت آن دقت لازم را داشته باشید و همچنین محصولات بسته بندی از نظر قیمت دارای تفاوت هایی هستند و برخی از آنها قیمت بالاتری دارند زیرا از نظر کیفیت بهتر هستند به طور کلی قیمت نایلون حبابدار بر اساس کیفیت آن در نظر گرفته می‌شود و همچنین موارد دیگری هستند که در قیمت نایلون حبابدار تاثیر گذار می باشند مثلاً اگر تعداد لایه های نایلون حبابدار بیشتر باشد، قیمت آن افزایش پیدا می کند بنابراین هرچه تعداد لایه های بیشتری در ساخت نایلون حبابدار به کار رفته باشد حفاظت کامل تری را ایجاد می کند و در نتیجه قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفته می‌شود همچنین نایلون حبابدار در انواع مختلفی از قبیل برش خورده کیسه ای، پاکتی و غیره به تولید می‌رسد که هر یک دارای قیمت متفاوتی می باشد، بنابراین شما با خرید از شرکت دریا پلاستیک می توانید نایلون های بسته بندی با کیفیت را با قیمت ارزانی تهیه کنید.

محصولات پلیمری بر پایه پلی اتیلن به تولید می رسند که کیفیت و دوام بالایی دارند و نایلون حبابدار نیز از این مواد به دست آمده و به همین جهت دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است.برای خرید می توانید نایلون حبابدار را در سایز های مورد نظر تهیه کنید و آن را در انواع حباب ریز و درشت خریداری نمایید. این نایلون هم به صورت تنها و هم در کنار سایر بسته بندی ها به کار می رود و برای محصولات کوچک از انواع نایلون حباب دار حباب ریز و برای کالا های بزرگ تر از انواع نایلون حباب دار حباب درشت استفاده می شود. بسته بندی با استفاده از این نایلون به سادگی امکان پذیر بوده و به دلیل قیمت ارزانی که دارد ، بهترین انتخاب برای بسته بندی است.

 نایلون حبابدار با توجه به ابعاد و میزان تراکم حباب و اندازه حباب ها دارای قیمت های مختلفی است و برای اینکه بتوانید این محصول را با کیفیت بالایی تهیه کنید باید حتماً به مراکز معتبر مراجعه نمایید. دریا پلاستیک یکی از تولیدکنندگان بزرگ نایلون حبابدار در کشورمان است که پخش عمده نایلون های بسته بندی را با کمترین قیمت به شما ارائه می دهد. این مجموعه دارای وب سایت اختصاصی برای خرید آسان بوده و شما از سراسر کشور می توانید خریدتان را از شرکت دریا پلاستیک انجام دهید.

ویژگی نایلون های حبابدار

بسته بندی یکی از مراحل مهم تولید به شمار رفته و اهمیت بسیار زیادی دارد و همچنین در بخش فروش نیز بسته بندی بسیار مورد توجه قرار گرفته و تاثیر بالایی در جذب مشتری خواهد داشت.بنابراین نوع بسته بندی محصولات باید مورد توجه قرار گیرد و به همین جهت از انواع نایلون های بسته بندی استفاده می شود. یکی از انواع نایلون های بسیار پر کاربرد در بسته بندی کالا های مختلف، نایلون حبابدار می باشد. این نایلون از سال های گذشته مورد استفاده قرار گرفته و همچنان استفاده از آن بسیار زیاد بوده و هیچ جایگزینی نداشته است.

نایلون های حبابدار را همه ی ما دیده ایم و حباب های آن را ترکانده ایم، در واقع این حباب هایی که بر روی نایلون حباب دار وجود دارد از ورود ضربه به کالا ها جلوگیری می‌کند و در نهایت محصولات سالم به دست مشتریان می رسد.برای بسته بندی کالاهایی که دارای حساسیت بیشتری هستند از نایلون حبابدار در انواع چند لایه استفاده می‌شود در واقع هرچه تعداد لایه های نایلون حبابدار بالاتر رود ، محافظت از آن از محصولات بیشتر خواهد بود و ضربه گیری قویترین را انجام خواهد داد. برای خرید محصولات بسته بندی مانند انواع نایلون های بسته بندی به دریا پلاستیک مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی و آسان انجام دهید و جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

https://daryapelastic.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز