خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت چهاردم زخم کاری | حجم نیم بها

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۹۱۳

برای دانلود قسمت چهاردهم 14 سریال زخم کاری با لینک مستقیم و حجم نیم بها به لینک پایین مراجعه کنید

برای دانلود قسمت چهاردهم 14 سریال زخم کاری با لینک مستقیم و حجم نیم بها به لینک پایین مراجعه کنید. سریال زخم کاری قسمت چهاردهم با لینک مستقیم از دانلود فیلم قابل دانلود می باشد. داستان زخم کاری به اوج خودش می رسد.

سریال زخم کاری

چه کسی فکر میکرد که میثم پسر حاج عمو باشد حالا دیگر باید رابطه میثم و مائده را باید تمام شده دانست. با حرفی که سمیرا زد تقریبا نقشه های ناصر و منصوره برای دریافت ارث به پایان رسید و از سمت دیگر مالک نیز خود را بازنده ماجرا میداند و دار و ندار خود را باید به سمیرا و میثم انتقال دهد. وضعیت شرکت و هیئت مدیره نیز مشخص نیست و باید دید که اینبار چه اتفاقاتی در سریال خواهد افتاد. قسمت سیزدهم زخم کاری منتشر شد. سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

سریال زخم کاری مشاهده خواهید کرد که مالکی پنهانی در حال تدارک امور مربوط به انتقال اسناد و دارایی ها به میثم است ... با رازی که سمیرا از ارتباطش با حاج عمو در عمارت برملا کرده خانواده مالکی و ریزآبادی با چالشی تازه رو به رو می شوند. میثم و مائده از شنیدن این خبر شوکه شده اند. این راز سرآغاز ماجراهای دیگری خواهد شد.

کارگردان: محمدحسین مهدویان

ژانر: اجتماعی

سال تولید: 1399

تاریخ انتشار: 1400

مدت زمان این قسمت: 57 دقیقه

حجم: متفاوت

تهیه کننده: محمدرضا تخت کیشان

برای دانلود قسمت چهاردهم و قسمت های دیگر بر روی لینک زیر کلیک کنید

 دانلود سریال زخم کاری

دانلود قسمت چهاردم زخم کاری | حجم نیم بها

قسمت سوم قبله عالم

سریال قبله عالم در قسمت اول بیننده را به دوران ناصرالدین شاه می‌برد. داستان، یک راوی به اسم امیر کبیر دارد و گویا قرار است صفر تا صد داستان فصل اول سریال قبله عالم را از زبان امیر کبیرِ خیالی بشنویم. محمدرضا علیمردانی، صداپیشه‌ی دوست‌داشتنی سینما و تلویزیونِ ایران در نقش راوی در این سریال حضور دارد. با این‌که نوع بیان و لحن علیمردانی مثل سایر کارهای گذشته‌اش همچنان جذاب است اما راوی در قسمت نخست علنا کارکردی ندارد؛ یعنی اگر راوی را از فرم سریال حذف کنیم، نه آسیبی به تجربه‌ی بیننده وارد می‌شود و نه کمبودی حس می‌شود. صحنه‌های معرفی شخصیت‌ها نیز همچنان بامزگی و طراوت‌شان را حفظ می‌کنند؛ چه با راوی و چه بدون راوی.

گروه فیلم : تاریخی

سال تولید : 1400

پخش: یکشنبه ها

کارگردان : حامد محمدی

برای دانلود قسمت سوم و قسمت های دیگر بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال قبله عالم

دانلود قسمت چهاردم زخم کاری | حجم نیم بها

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز