خبرگزاری کار ایران

10 توصیه سنجاق برای کاهش هزینه بازسازی خانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۷۹

آیا به فکر بازسازی خانه هستید اما هزینه‌های سرسام آور آن شما را نگران می‌کند؟ خب، بهتر است سرعتتان را کم کنید و یک برنامه ریزی خوب ترتیب دهید تا با کمترین هزینه ممکن خانه‌تان را بازسازی کنید.

آیا به فکر بازسازی خانه هستید اما هزینه‌های سرسام آور آن شما را نگران می‌کند؟ خب، بهتر است سرعتتان را کم کنید و یک برنامه ریزی خوب ترتیب دهید تا با کمترین هزینه ممکن خانه‌تان را بازسازی کنید. برخی از پروژه‌ها، مخصوصاً پروژه‌های گرانقیمت ممکن است بر ارزش ملک تأثیر بگذارند و برخی هم نه. باید ببینید پروژه مد نظر شما بازدهی کافی دارد یا نه. اگر فکر می‌کنید بازسازی خانه می‌تواند ارزش ملکتان را بالا ببرد و ارزشش را دارد، پس برنامه ریزی کنید. ما هم در سنجاق 10 توصیه لازم برای کاهش هزینه بازسازی خانه را به شما می گوییم. 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت بازسازی خانه را در شهر خودتان بپرسید. مثلاً اگر به دنبال یافتن شرکت بازسازی خانه در تهران باشید می‌توانید سفارش برای بازسازی خانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه‌تر را تجربه کنید.

1. صرفه جویی در لوازم

10 توصیه سنجاق برای کاهش هزینه بازسازی خانه

برای صرفه جویی در لوازم مورد نیاز برا پروژه‌تان راه‌های مختلف وجود دارد. مثلاً می‌توانید از همان ابزار و لوازم ساختمان قبلی استفاده کنید. وقتی قسمتی از خانه را خراب می‌کنید تا بازسازی شود قسمت‌های مختلف چوب آلات و ابزار دیگر را به صورت سالم کنار بگذارید تا بعداً دوباره استفاده کنید. 

نکات دیگر عبارتند از: 

·         می‌توانید از سایت‌های آنلاین ابزار و لوازم دست دوم را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنید.

·         از پیمانکار بخواهید ابزار و لوازم پروژه‌های دیگر را در اختیارتان قرار دهد.

2. معاملات سودده

قسمت‌های بزرگ خانه مثل پیشخوان، جزیره آشپزخانه و در و پنجره‌های جدید را از جاهای ارزان‌تر خریداری کنید. خوب تحقیق کنید تا ببینید کدام فروشگاه‌ها تخفیف‌های خوبی اعمال می‌کنند و از آنها خرید کنید. بعد از خرید می‌توانید بازسازی خانه را ادامه دهید. 

3. توجه به اندازه‌های استاندارد

اندازه‌های عجیب و نامتعارف می‌توانند هزینه بیشتری پیاده کنند. مخصوصاً اگر بخواهید چیزی را سفارشی خریداری کنید. بنابراین در هنگام انتخاب اندازه، رنگ، روکش و تزیینات ابزار، گزینه‌های عجیب و غریب را کنار بگذارید تا مجبور نشوید هزینه بالا پرداخت کنید. 

4. در نظر گرفتن محدودیت‌ها قبل از بازسازی خانه

10 توصیه سنجاق برای کاهش هزینه بازسازی خانه

مجبور نیستید از هر چیزی بهترینش را خریداری کنید. مثلاً به جای خرید کفپوش های چوبی می‌توانید کفپوش لمینت خریداری کنید. 

5. خلاقیت به خرج دادن در بازسازی خانه

گاهی اوقات اگر خوب خلاقیت به خرج دهید می‌توانید از همین فضای فعلی خانه‌تان نهایت استفاده را ببرید. مثلاً به جای بازسازی کامل آشپزخانه کابینت‌های پایین را تعویض کنید تا هم فضای آشپزخانه‌تان عوض شود و هم در هزینه‌ها صرفه جویی کرده باشید. 

6. عدم تغییر لوله کشی

لوله کشی ساختمان یکی از قسمت‌های پرهزینه و پردردسر خانه است که اگر بخواهید آن را عوض کنید باید کلی هزینه خرج شود. بنابراین بهتر است اصلاً به لوله کشی دست نزنید. حتی سینک آشپزخانه را هم نگه دارید.

7. برنامه درست و خرج کردن بر اساس آن

بودجه خود را مشخص کنید. اما بهتر است 10 تا 20 درصد هزینه مازاد در نظر بگیرید. چون ممکن است هزینه‌ها طبق پیش بینی شما اتفاق نیفتادند. 

8. انجام برخی از کارهای بازسازی خانه توسط خودتان

گاهی اوقات بهتر است کارها را به متخصص بسپارید. اما کارهای سبک‌تری مثل نقاشی ساختمان را می‌توان خودتان انجام دهید تا هزینه کمی صرف شود. اگر ابزار اولیه مثل قلم مو، نردبان، اره و چیزهای دیگر را دارید می‌توانید خودتان دست به کار شوید. اگر خودتان نمی‌توانید بهتر است از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید. اگر پیمانکار می‌آورید بهتر است کارهای تخریب را خودتان انجام دهید. حتی می‌توانید سفارش‌ها را خودتان انجام دهید. در صورتی که همه خریدها را پیمانکار انجام دهد ممکن است هزینه مازاد دریافت کند.

9. زمانبندی پروژه برای بازسازی خانه

یادتان باشد هزینه نیروی کار و پیمانکار در فصل تابستان نسبت به زمستان بیشتر است. چون در این ماه‌ها پروژه‌های بیشتری پیش رویشان است و تخفیف اعمال نمی‌کنند. 

10. برنامه ریزی صحیح برای بازسازی ساختمان

10 توصیه سنجاق برای کاهش هزینه بازسازی خانه

داشتن برنامه ریزی مناسب مانع از این می‌شود که نیروی کار اضافی استخدام کنید یا اتفاقات غیرمترقبه رخ دهد. در این صورت هزینه‌های مازاد ایجاد نمی‌شود. پس یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید و تمام کارها را طبق آن برنامه انجام دهید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز