خبرگزاری کار ایران

درب های ضد سرقت مدرن آتاک درب

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۳۹۳

این‌ نوع درب ها ترکیبی از رنگ ها و طرح های مدرن می باشد که برا اساس نیاز معماران ساختمان ها تولید می گردد عموما قبل از تولید این نوع درب ها با نظر مشتری و کارفرما طرح انتخاب می گردد و سپس رنگ و سایز و ابعاد تعیین می گردد تا جهت تولید پس از دریافت نظریه کارشناسان آتاک درب تولید گرد .

درب ضد سرقت مدرن مشکی و سفید

یکی از رنگ های بسیار پر طرفدار که جهت هر سلیقه ای مناسب می باشد رنگ سفید می باشد که در سه نوع مات، نیمه براق و براق پولیشی قابل تولید می باشد درب ضد سرقت مدرن سفید می تواند جهت ساختمان های که از سنگ ها و ترکیب رنگ های تیره استفاده شده است بسیار مفید و زیبا باشد چرا که اگر شما در محیط تیره درب تیره استفاده کنید جذابیت درب را از دست خواهید داد.همچنین درب های مشکی ضد سرقت آتاک درب برای محیط های که از رنگ های باز مثل سفید و کرم استفاده کرده اند مناسب می باشد .

ویژگی های درب ضد سرقت مدرن با چوب الوار عمودی

در طرح های درب ضد سرقت ترک که بر پایه چوب طبیعی با الوار عمودی تولید میگردد استفاده از الوار های ۸ سانتی که اگر این الوار ها بصورت عمودی در درب ها استفاده شده باشد باعث می شود تا مشتری و بازدید کننده باعث ایجاد حس ارتفاع بلند و قدرت می گردد بنابراین اگر دارای سقف کوتاهی در ساختمان خود هستید پیشنهاد میکنیم از درب های الوار عمودی آتاک درب استفاده کنید . همچنین این نوع درب ها به دلیل خاصیت نوع چوب مقاومت بسیار زیادی در مقابل باران و آفتاب دارد و برای مناطق شرجی بسیار مناسب می باشد.

قیمت درب های مدرن و درب های لابی

برای تعیین قیمت درب لابی مدرن آیتم های بسیاری لحاظ می گردد از جمله می توان به نوع چوب اشاره کرد چرا که نوع چوب اعم از گردو ، بلوط و راش در قیمت بسیار تاثیر گذار می باشد برای اینکه انتخاب درستی نسبت با ماهیت فضا و همچنین آب و هوای منطقه داشته باشید توصیه میکنیم همواره با مشاوران فروش آتاک درب در ارتباط باشید تا بتوانند نسبت به ابعاد و‌طرح درخواستی شما قیمتی مناسب و دربی مناسب پیشنهاد بدهند .

درب های سفارشی آتاک درب

درب های سفارشی ما قابلیت تولید تا ابعاد ۴ متر را دارد یعنی شما میتوانید بصورت یک تیکه به ما درب لابی و درب ضد سرقت سفارش دهید همچنین هر نوع طرحی که توسط طراحان کارفرما ارائه شود قابلیت تولید را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز