خبرگزاری کار ایران

بهترین لوله پنج لایه برای لوله کشی خانگی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۳۴۵

تحهیزات،لوازم و لوله اتصالات ساختمانی بخش مهمی از پروژه ی ساخت و پایان کار یک ساختمان میباشد.

تجهیزات تاسیسات ساختمان بخش بزرگی از هزینه های یک پروژه ساختمانی در حال حاضر میباشد. انتخاب یک محصول با کیفیت و مرغوب که بتواند سال های سال کارایی لازم را داشته باشد و دچار مشکل و عیب نشود بسیار مهم است.

سوال پیمانکاران و مجریان پروژه های ساختمانی این است که در پروژه های خود از کدام نوع لوله ،کدام برند و شرکت تولیدی لوله و اتصالات و تحهیزات ساختمان را تهیه کنند؟

در ابتدا چند مورد از خصوصیات که یک محصول باید داشته باشد تا یک مدیر پروژه را ترغیب کند به استفاده از این محصول میپردازیم و در ادامه سه برند برتر لوله پنج لایه را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

عوامل انتخاب لوله

اولین خصوصیت مهم یک محصول که برای اکثریت قابل توجه میباشد.کیفیت مواد اولیه ای که استفاده شده و طول عمر بالای آن میباشد.

مورد بعدی راحتی نصب و اجرای سریع از دیکر مزایای یک محصول برای جذب یک مجری تاسیسات میباشد.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از اهمیت بالایی برخوردار است.

اکثر‌ پیمانکاران و مهندسین ساختمان به دنبال یک محصول استاندارد که تمام کواهینامه های لازم برای استفاده در ساختمان را داشته باشد،میگردند.

فروشگاه پایپوکالا با بیش از ۱۰سال سابقه با هدف رفع مشکل اساسی پیمانکاران ساختمان،سایت خود را راه اندازی کرده است.و قیمت های به روز محصولات و تجهیزات صنعت تاسیسات ساختمان از جمله انواع لوله و اتصالات پنج لایه،لوله و اتصالات تک لایه، پوشفیت،پلی اتیلن،لوله و اتصالات فاضلابی و....را اختیار مشتریان قرار میدهد.همچنین میتوانید برای اطلاع از جزییات محصولات و مقالات سایت را مطالعه کنید.

لوله پنج لایه

لوله های پنج لایه دارای یک لایه آلومنیومی ،دولایه چسب مخصوص و دولایه پلیمر میباشد.مقاومت بالای این لوله ها در برابر خوردگی و فرسایش،محبوبیت بالایی برای این محصول بودحود آورده است.

همچنین لوله پنج لایه مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارد و همچنین عدم نفوذپذیری اکسیژن باعث میشود در طعم و بوی اب تغییری ایجاد نشود.

در حال حاضر مناسب ترین لوله برای لوله کشی خانگی و ساختمان ها،لوله پنج لایه میباشد.

انواع لوله پنج لایه

شرکت های زیادی در ایران خط تولید لوله پنج لایه را راه اندازی کرده اند که در این بخش پر فروش ترین و با کیفیت ترین این شرکت ها را بررسی میکنیم.

نیوپایپ

ویژگی برتر این برند قیمت مناسب و رقابتی این محصولات میباشد.کیفیت لوله و اتصالات نیوپایپ استانداردهای لازم برای مصرف در ساختمان را دارد. از تمامی لوله و اتصالات نیوپایپ قبل از بسته بندی، تست آب بندی گرفته میشود تا در هنگام استفاده دچار مشکل نشود.

لوله نیوپایپ زیر مجموعه شرکت گیتی پسند با سابقه بیش از ۲۰ سال تولید لوله و اتصالات  بیسترین سهم فروش از لوله های ۵لایه بازار را به خود اختصاص داده است.

سوپرپایپ

سوپرپایپ با همکاری شرکت یوپونور آلمان انقلاب بزرگی در صنعت تاسیسات بوجود آورد.

اولین تولید کننده لوله پنج لایه در ایران شرکت سوپرپایپ میباشد که در حال حاضر با کیفیت ترین محصولات تولید میکنند.

شرکت سوپرپایپ با تکنولوژی کد رنگ و آر تی اس که یک سیستم تست ایمنی فشار پیشرفته میباشد احتمال خطا و عدم آب بندی سیستم را به صفر میرساند.

نوار رنگی رو لوله پنج لایه سوپرپایپ و اتصالات هرسایز از دیگری را متمایز میکند.

لوله های سوپرپایپ تلفیق پلیمر و فلز می باشد و با داشتن از ساختار پنج لایه و تکنولوژی بالا مشکلات لوله های قدیمی پلاستیکی و آهنی را پوشش داده با دوام و کیفیت بالا جایگزین خیلی مناسبی برای آن لوله ها می باشد..

بهترین لوله پنج لایه برای لوله کشی خانگی چیست؟

 

بهتراشان

گروه صنایع "بی تی اس" یکی از بزرگترین و تخصصی‌ترین مجموعه‌های فنی و مهندسی و تولیدکننده اتصالات و شیرآلات برنجی و لوله‌های پنج لایه بهتراشان در سطح کشور می‌باشد.

مجموعه اعضای این گروه صنعتی شامل شرکت‌های فراز گستر سپاهان، بهتراشان سپاهان و احداث صنعت پیشرفته می باشند.

محصولات این کارخانه طیف وسیعی از نیاز مشتریان را در صنعت تاسیسات و ساختمان برطرف کرده است.این محصولات عبارتند از :

لوله پنج لایه  و لوازم جانبی مربوطه

اتصالات پرسی لوله پنج لایه

اتصالات کوپلی لوله پنج لایه 

اتصالات کلمپی سایز بزرگ(۴۰تا۶۳)

کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف

لوازم مربوط به گرمایش از کف

شیرآلات استاندارد

شیرهای کلکتوری

شیرآلات خاص برنجی

اتصالات روزه ای برنجی

بهترین لوله پنج لایه برای لوله کشی خانگی چیست؟

 

فروشگاه پایپوکالا با حذف واسطه های اضافی و دریافت نمایندگی فروش مستقیم اقدام به پخش محصولات این شرکت ها کرده است.برای دریافت آخرین قیمت و اطلاع از درصد تخفیف ها با کارشناسان پایپوکالا در ارتباط باشید.

تلفن تماس و واتساپ:09126265361

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز