خبرگزاری کار ایران

فروش بهترین انواع محصولات صبا باتری

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۲۱۸

همان طور که می‌دانید صبا باتری از جمله برندهای بسیار با کیفیت در خصوص ارائه خدمات باتری است.  خدمات‌رسانی این شرکت صبا باتری در حدود نیم قرن است که با بهترین شکل ممکن در حال انجام است و تقریباً با قاطعیت می‌توان گفت که رضایت اکثریت استفاده کنندگان از این برند سبب محبوبیت بیشتر آن شده است.

نیاز به انواع باتری در تمامی صنایع غیر قابل انکار است، به همین جهت استفاده از یک برند مناسب می‌تواند در پیشبرد اهداف پیش رو به ما کمک کند.

خرید اینترنتی باتری صبا

نمایندگی فروش صبا باتری متعهد به عرضه محصولات شرکت صبا باتری به قیمت درب کارخانه و نرخ مصوب دولتی می باشد  و همچنین کلیه محصولات شرکت صبا باتری عرضه شده در فروشگاه اینترنتی صبا باتری داری اصالت فیزیکی کالا و گارانتی شرکت صبا باتری می باشد.

صبا باتری در تولید انواع باتری‌ها مانند نوع استارتی، مخابراتی، یو پی اس، نیروگاهی و... تبحر دارد که تولید هر کدام از این موارد با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌شود. حال ما در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم در خصوص باتری‌های عنوان شده و کارایی‌ها آن‌ها صحبت کنیم.

انواع باتری‌های ups

به طور کلی باتری‌های یو پی اس از جدیدترین باتری‌های حال حاضر هستند که برعکس باتری‌ خودروها متحرک بوده و از کیفیت بهتری نسبت به دیگر باتری‌ها برخوردارند. گفتنی است که از این نوع باتری با برند صبا باتری در صنایع مختلفی استفاده خواهد شد. حال اجازه دهید که در ادامه به انواع باتری یو پی اس بپردازیم:

  • باتری ups اسید سرب: اولین موردی که درباره این باتری قابل توجه است، عمر بین 5 تا 10 سال باتری خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که باتری یو پی اس اسید سرب به دو بخش باتری سیلد و دریچه‌دار تقسیم‌بندی می‌شود که نوع اول معمولاً برای یو پی اس‌های با توان پایین کاربرد دارد.
  • باتری ups نیکل کادمیوم: این نوع باتری نسبت به باتری سیلد اسید سرب از قیمت بیشتری برخوردار است و البته دارای ویژگی‌های بهتری بوده و در تولید آن از تکنولوژی پیشرفته‌تری بهره گرفته شده است. گفتنی است که طول عمر این باتری که در نمایندگی صبا باتری تهران برای مصارف مختلف در نظر گرفته شده است وابسته به نوع اسیدی، وزن، مقاومت و تغییرات دمایی است.
  • باتری ups لیتیوم یون: این نوع باتری دارای وزن کم بوده و از چگالی پایینی نیز برخوردار است که به انواع مختلفی از جمله اکسید کبالت لیتیوم، منگنز لیتیوم، آهن لیتیوم و مواردی از این دست تقسیم می‌شود. این نوع باتری به علت عمر مناسب در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وظایف باتری یو پی اس

به طور کلی وظایف این باتری را می‌توان در چند خلاصه کرد که عبارتند از:

  • تأمین برق انواع تجهیزات در صورت قطع شدن جریان برق.
  • مراقبت از دستگاه‌های مختلف در برابر تغییراتی ناگهانی ولتاژ.
  • مراقبت در مقابل صوت.
  • مراقبت از سیستم‌ها در برابر نوسانات برق شهری.

عوامل مؤثر بر انتخاب باتری ups

برای این که بتوان باتری یو پی اس مناسب از هر لحاظ را برای صنایع مختلف انتخاب کرد، باید به موارد مختلفی توجه نمود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • اندازه بار: پر واضح است که برای انتخاب یک باتری از هر برند مانند برند صبا باتری باید دقت کرد که هر چه توان مصرفی بار بیشتر است، باید ظرفیت باتری به همان اندازه زیاد باشد.
  • ظرفیت شارژ: همان طور که می‌دانید باتری با ظرفیت‌های گوناگونی در بازار وجود دارد و بنا به نیاز باید نوع دلخواه را انتخاب کرد. به طور کلی ظرفیت باتری نمی‌تواند بیشتر از 12 برابر جریان باشد. این بدان معناست که با استفاده از یک شارژر 5 آمپری، باتری تا ظرفیت 60 آمپر پشتیبانی خواهد شد.
  • ولتاژ ورودی: انتخاب اندازه ولتاژ به تولید کننده باتری یو پی اس بستگی دارد که معمولاً ولتاژها از 12 تا 48 ولت در اختیار افراد قرار داده می‌شود. ضمناً اگر به ولتاژ ورودی خاصی مورد نیاز باشد با سری کردن آن‌ها به آن دست خواهیم یافت.
  • بازده یو پی اس: پر واضح که همه‌ی انرژی باتری‌ از برند صبا باتری به بار منتقل نخواهد شد و مقداری از آن در مدار و دیگر قطعات مصرف می‌شود. بنابراین برای این که بتوانید از یک یو پی اس با بازده‌ی مناسب به کار برد با از قبل آن را محاسبه کرد یا از افراد متخصص در این زمینه مشورت گرفت.
  • برند مناسب: در کنار تمامی موارد عنوان شده باید در انتخاب برند مناسب به جهت خرید باتری توجه کرد. همان طور که می‌دانید برندهای مختلفی از باتری در بازار فروش وجود دارد که برای انتخاب آن‌ها باید به دو مورد کیفیت و سابقه‌ی برند توجه کرد. از جمله شرکت‌هایی که بدون کمترین دغدغه می‌توان از محصولات آن استفاده کرد، برند صبا باتری است که در انتهای مقاله بیشتر در خصوص آن توضیح خواهیم داد.

فروش بهترین انواع محصولات صبا باتری

گفتنی است که از جمله عوامل مؤثر در هنگام خرید باتری ups ساختار و یا شکل سیستم‌هاست که برای مثال می‌توان به باتری‌های مخابراتی ups اشاره کرد که در ادامه به اختصار به آن خواهیم پرداخت:

باتری‌های مخابراتی

شرکت صبا باتری نوع دیگری از باتری‌ها را برای استفاده در سیستم‌های مخابراتی عرضه کرده است که قابلیت‌های فراوانی دارد. باتری خشک مخابرات، هنگامی که 2 الکترود در الکترولیت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، سبب ایجاد جریان شده و سپس باعث واکنش یون‌ها با اکسید سرب خواهد شد تا بدین صورت عملکرد باتری‌های مخابراتی به بهترین نحو ممکن انجام شود. به طور کلی باتری‌های مخصوص مخابراتی برای افزایش ضریب اطمینان در مواردی مانند ارتعاشات و البته تصادفات به کارگیری خواهد شد.

باتری خودرو (استارتی)

همان طور که می‌دانید باتری خودروها برای تأمین انرژی به جهت روشن شدن و استارت موتور خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی عملکرد درست باتری ماشین از ضروریاتی است که باید توسط باتری با کیفیت به سرانجام برسد. گفتنی است که از معمول‌ترین باتری‌های ماشین می‌توان به انواع اتمی و اسیدی اشاره کرد که در نمایندگی صبا باتری تهران باتری نوع اتمی بیشترین درخواست را دارد و استفاده از این نوع باتری در خودروهایی مانند تیبا، ساینا، رانا، پژو 206 و مواردی از این دست خواهد بود.

ساختار باتری اتمی (غیرسیلد) خودرو

باتری سیلد ترکیب شده از آنتیموان و کلسیم بوده و دقت کنید که به آن‌ها هیبریدی یا حتی دو آلیاژی نیز گفته می‌شود. برخلاف باتری‌های اسیدی این نوع باتری به مراقبت نیاز دارند و به طور کلی استفاده از آن‌ها اکثراً باید در آب و هوای گرم انجام شود. در تولید این نوع باتری از نمایندگی صبا باتری ابتدا صفحات متعدد شارژ شده و پس از آن این صفحات بر روی یکدیگر گذاشته خواهند شد تا به عنوان باتری‌های اتمی در بازار عرضه شوند.

معمولاً در پوسته‌ی این نوع باتری سه چراغ وجود دارد که هر کدام نمایانگر یک وضعیت است. برای مثال رنگ سبز به این معناست که باتری اتمی در وضعیت کاملاً سالم قرار دارد. رنگ سفید نشان می‌دهد که باتری دچار مشکل شده و عملکرد صحیحی از خود نشان نمی‌دهد و رنگ قهوه‌ای نشان از خالی بودن باتری از شارژ است.

باتری برای خودروهای سنگین (استارتی)

پر واضح است که خودروهای سنگین نیز نیاز مبرم به باتری سالم دارند. در شرکت‌ها مختلف یا نمایندگی مربوط به باتری خودروهای سنگین می‌توان به انواع و اقسام باتری نوع پیج‌دار دسترسی داشت که شرکت صبا باتری از جمله‌ی این شرکت‌هاست. ضمن این که گفتنی است که آمپرهای مختلفی برای باتری خودروهای سنگین وجود دارد که برای مثال می‌توان به باتری100 آمپر، 120 آمپر، 150 آمپر، 170 آمپر و 200 آمپر اشاره کرد که هر کدام از این باتری‌ها در وزن‌ و طول و عرض‌های مختلف عرضه می‌شوند.

ماشین‌های سنگین مانند اتوبوس، تریلی و کامیون و از این دست خودروها می‌توانند از این باتری‌های با کیفیت بهره ببرند. ضمناً طول عمر مفید این‌گونه باتری حداکثر تا 36 ماه است. البته ممکن است به دلیل مختلف مانند چگونگی استفاده از خودرو، تغییرات آب و هوایی و مواردی از این دست، عمر باتری‌ها دستخوش تغییرات شود.

خرید انواع باتری از نمایندگی صبا باتری تهران

فروش بهترین انواع محصولات صبا باتری

در این مقاله سعی کردیم به انواع باتری‌های مورد نیاز برای صنایع مختلف و همچنین خودروها بپردازیم. اما سؤال یا ابهام همیشگی مصرف کنندگان انتخاب برند مناسب برای خرید باتری است. اگر همچنان در تصمیم‌گیری این موضوع سردرگم هستید، کافی است که به پیشنهاد ما از خدمات نمایندگی صبا باتری استفاده کنید. در واقع این فروشگاه اینترنتی محصولات مربوط به باتری این برند سال‌هاست که به مردم خدمت‌رسانی کرده و با ارائه خدمات عالی رضایت اکثریت مصرف کنندگان را جلب بدست آورده است.

گفتنی است که در این فروشگاه می‌توانید به انواع باتری خودرو اعم از سواری و سنگین و همچنین باتری‌های مربوط به دستگاه‌های مختلف در صنایع گوناگون دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید که شرکت صبا باتری از جمله شرکت‌های محبوب در خاورمیانه است که سال‌هاست در این حیطه فعالیت می‌کند. ضمن این که تمامی محصولات این برند با به کارگیری از جدیدترین فناوری‌ها تهیه می‌شوند تا مصرف کنندگان با خیال راحت‌تری نسبت به خرید محصولات اقدام کنند.

خرید از مجموعه‌ی صبا باتری دارای یک‌سری مزیت‌ها نیز می‌باشد که از جمله می‌توان به مواردی مانند کیفیت عالی محصولات، قیمت فوق العاده ارزان نسبت به مراکز دیگر و از همه مهم‌تر ضمانت و پشتیبانی بعد از خرید اشاره کرد. همچنین چنانچه قبل از ثبت سفارش باتری به مشاوره نیاز داشتید، می‌توانید با افراد متخصص در این شرکت تماس بگیرید. ارسال و نصب رایگان کلیه‌ی محصولات شرکت نیز به صورت کاملاً رایگان و با استفاده از کارشناسان باتجربه انجام می‌شود. در آخر نیز عنوان کنیم که برای هر گونه ارتباط با نمایندگی صبا باتری می‌توانید از راه‌های قرار داده شده (تماس، ایمیل و...) استفاده کنید.

برای ارتباط با این مجموعه به آدرس اینترنتی www.saba-batri.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز