خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال خاتون قسمت چهارم 4 کامل | دانلود قسمت چهارم 4 سریال خاتون

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۲۴

دانلود قسمت 4 سریال خاتون کامل با لینک مستقیم ، دانلود قسمت چهارم سریال خاتون با ترافیک نیم بها ، برای دانلود سریال خاتون قسمت چهارم 4 با لینک مستقیم و بدون سانسور با ما همراه باشید و قسمت 4 خاتون را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

سریال خاتون سریالی متفاوت با نقش آفرینی مهران مدیری و اشکان خطیبی و نگار جواهریان به کارگردانی تینا پاکروان تولید سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در مدرن فیلم و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

لینک دانلود سریال خاتون قسمت 4 چهارم   :

دانلود قسمت چهارم 4 سریال خاتون

قسمت چهارم 4 سریال خاتون روز دوشنبه 8 شهریورماه 1400  ساعت 8 شب در شبکه نمایش خانگی و مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

گزیده ای از سریال خاتون

سریال خاتون قسمت چهارم داستان عاشقانه‌ای را در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود یعنی خاتون با نقش آفرینی نگار جواهریان روایت می‌کند.

پاینده ایران : و ایران در جنگی چند روزه شکست خورد و به اشغال متفقین درآمد. درحالی که بند بند وجود تمام مردم ایران فریاد می‌کشید : پاینده ایران…

بازیگران سریال خاتون

مهران مدیری در نقش جهانگیر روزبه ، نگار جواهریان در نقش خاتون ، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک ، شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا

 میرسعید مولویان در نقش رضا فخار ، ستاره پسیانی در نقش پروین ، فرخ نعمتی در نقش سرتیپ آریا ، بهناز جعفری در نقش رعنا ، رضا بهبودی در نقش دکتر بوکوفسکی ، بابک حمیدیان در نقش کمیسر رجب‌اف

شاهرخ فروتنیان در نقش فریدون خان ، مهران غفوریان در نقش موسیو ، مهتاب ثروتی در نقش ماری ، مهدی قربانی در نقش فرهاد ، عاطفه رضوی در نقش قدرت ، پیام دهکردی در نقش نظربیگ

آیدا ماهیانی در نقش باربارا کُوالسکا ، پژمان بازغی ، غزل شاکری ، قربان نجفی و سروش صحت

شما می توانید در رسانه مدرن فیلم ، قسمت چهارم 4 سریال جدید خاتون را مشاهده نمایید.

مدرن فیلم بستری فراهم نموده تا به راحتی بتوانید به صورت آنلاین ، دانلود سریال خاتون قسمت چهارم 4 و دیگر سریال های مورد علاقه خود را با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

مسابقه رئالیتی شو شب های مافیا 3 فصل سوم قسمت دوم

دانلود قسمت دوم 2 فصل سوم 3 شب های مافیا 3 در رسانه مدرن فیلم

سریال شب های مافیا 3 فصل سوم  قسمت دوم سریالی مسابقه ای رئالیتی شو است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی در ژانر کمدی و اجتماعی به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1400 تولید گردیده است.

سایت modernfilm.ir یکی از سایت های مرجع برای دانلود سریال ایرانی و فیلم های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می باشد

سریال های جدید منتظر انتشار در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت اول 1 سریال جیران  

دانلود سریال جیران قسمت اول سریالی تاریخی و عاشقانه است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی و در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای در ژانر عاشقانه ، تاریخی ، درام ، اجتماعی برگرفته از اوضاع بسیار آشفته دوران حکومت ناصری به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی حسن فتحی و احسان جوانمرد در سال 1398 تولید گردیده است.

دانلود قسمت اول 1 سریال حرفه ای 

دانلود سریال حرفه ای قسمت اول روایت یک ملودرام اجتماعی است و به مسائل اجتماعی می پردازد که در این سریال خواننده محبوب کشور سیروان خسروی در کنار سارا بهرامی نیز بازی کرده است.

دانلود قسمت اول 1 سریال میدان سرخ 

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول  روایت سریالی اکشن و جنایی با هنرمندی حمید فرخ نژاد ، بهرام افشاری ، مهتاب کرامتی و امیرحسین آرمان که تیتراژ این سریال را فرزاد فرزین خوانده است.

سریال میدان سرخ سریالی اکشن ، جنایی و معمایی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشد که در سال 1400 با مشارکت پلتفرم فیلیمو و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح تولید گردیده است.

دانلود سریال خاتون قسمت چهارم 4 کامل | دانلود قسمت چهارم 4 سریال خاتون

دانلود قسمت اول 1 سریال جزیره 

دانلود سریال جزیره قسمت اول روایت صحرا ، روزنامه نگار شجاعی که در عشق شکست خورده و تحقیر می شود.

در جستجوی برابری با ارشد شاهنگ ، معشوق خود از خانواده ای نجیب و ثروتمند ، تصمیمات ماجراجویانه می گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده ای می شود.

این امر زندگی او و خانواده شاهنگ را تغییر می دهد.

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی است که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند.

آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن ، امیر مقاره ( خواننده ماکان بند ) ، هنگامه قاضیانی ، میترا حجار ، حسم منظور ، غزل شاکری ، کاظم سیاحی ، مینا وحید و ... در این سریال بازی می کنند.

دانلود سریال خاتون قسمت چهارم 4 کامل | دانلود قسمت چهارم 4 سریال خاتون

از سایت های حوزه دانلود فیلم و سریال برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توان به سایت مدرن فیلم اشاره نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز