خبرگزاری کار ایران

راه ابریشم جاده امن کنکور ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۴۴۶

راه ابریشم همان جاده معروف امن تجار که آسیا را تا شمال آفریقا و از آنجا به شرق اروپا متصل میکرد در حال حاضر رونق گذشته را ندارد اما همچنان مسیری مطمئن برای تجارت از آسیا تا اروپا محسوب میشود. همانطور که میدانید بخشی از این جاده از کشور ایران نیز میگذرد شاید برایتان جالب باشد که بدانید افراد مشهوری همچون مارکوپولو، بان چائو، ژانک کیان و... از این جاده عبور کرده اند.

چرا راه ابریشم شهرت جهانی دارد؟

جاده راه ابریشم قدیمی از 130 سال پیش از میلاد مسیح تا سال 1453 میلادی پر رونق ترین مسیر برای تجارت بازرگانان به شمار میرفت و جاده راه ابریشم جدید در سال 2017 طی مراسمی با حضور سران 30 کشور جهان در چین افتتاح شد. عبور این جاده از بیش از 40 کشور، اتصال چند قاره به هم و امنیت مسیر آن از دلایل شهرت جهانی راه ابریشم میباشد.

راه ابریشم و کنکور

چندسالی است که با حضور راه ابریشم در مسیر دانش آموزان کنکوری شاهد حذف مسیرهای انحرافی در راه موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه ها هستیم. اما راه ابریشم کنکور ایران از کجا آغاز شد؟

از سال 1392 به همت گروهی از جوانان دانشگاه شریف با همکاری دبیران حرفه ای مدرسه صنعتی شریف سایت آلا با هدف برقراری عدالت آموزشی و به امید آنکه همه دانش آموزان در تمام نقاط کشور بتوانند از سطح آموزش یکسان و با کیفیت برخوردار باشند راه اندازی شد. در حال حاضر نیز بیش از 4 میلیون از دانش آموزان در سراسر کشور عضو خانواده آلا هستند.

مدرسه آنلاین آلا

دانش آموزان از سراسر کشور میتوانند به راحتی از آموزش های آنلاین دورس متوسطه تا کنکور که توسط دبیران حرفه ای  و با تجربه در سایت آلا وجود دارد استفاده کنند کافیست در مرورگر خود نام سایت آلا را جستجو کنید و به خانواده بزرگ آلایی ها بپیوندید.

راه ابریشم آلا

در هزار راه کنکور آلایی ها برای شما یک جاده راه ابرشم ساخته اند که بتوانید از طریق آن با موفقیت از جاده پر پیج و خم کنکور عبور کنید و به مقصد دلخواه و مطلوب خود که همان قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه شماست دستیابید.

این راه ابریشم مسیری است طولانی اما دلچسب و دوستداشتنی!  که آغاز آن با پیله هاییست که حکم درسنامه را برای شما خواهد داشت و با ارائه آموزش و بیان تمام نکات ریز و درشت آن مبحث شما را آماده برای ورود به مباحث تستی و آزمون ها میکند.

برنامه مطالعاتی راه ابریشم از هیجان انگیز ترین اتفاقات دوره جامع کنکوری آلاست که هر سال مطابق با برنامه آموزشی و آزمون های آزمایشی معتبر میباشد.

راه ابریشم جاده امن کنکور ایران

توجه صد در صدی آلا به کنکور در راه ابریشم

 بسته آموزشی راه ابریشم کنکور آلا ویژگی های خاصی نسبت به بسته های آموزشی مشابه خود دارد که همین امر باعث محبوبیت هر چه بیشتر راه ابریشم در بین دانش آموزان کنکوری شده است؛ به طور مثال میتوان ویژگی های زیر را برای این شاهراه نام برد:

  • درسنامه ویدیویی

آلایی های برای شما در راه ابریشم برای تمام دروس از سال دهم تا دوازدهم درسنامه های ویدیویی کامل و جامع با کیفیت بالا در نظر گرفته اند که شامل تدریس کامل برای رفع ایراد در یادگیری از سالیان گذشته و بیان تمام نکات مهم و کنکوری هر درس میشود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای هر درس اختصاصی به صورت میانگین 100 ساعت فایل ویدیویی با کیفیت ضبط و آماده شده است که میتوان گفت با این آموزش هر دانش آموزی تا سطوح پیشرفته و کاملا مفهومی دروس را خواهد آموخت.

  • جزوات کامل برای درسنامه ها

برای هر درسی که در راه ابریشم تدریس میشود جزوه اختصاصی همان مدرس نیز با طراحی دقیق و بسیار جذاب در دسترس دانش آموزان قرار میگیرد. این جزوات در سایت آلا به صورت فایل های PDF موجود است.

  • تست زنی با راه ابریشم

همانطور که پیش تر توضیح دادیم راه ابریشم آلا یک بسته آموزشی آنلاین برای صفر تا صد کنکور است و میدانید که علاوه بر تسلط علمی بر دروس شما باید مهارت های تست زنی خود را نیز افزایش بدهید چرا که کنکور به صورت سوالات چهارگزینه ای است پس تقویت مهارت های تستی زنی از مهم ترین بخش های دوران آمادگی کنکور شما محسوب میشود که در راه ابریشم نیز به صورت مفصل به آن پرداخته شده است به طوریکه برای شما به صورت هدفمند با 4 رویکرد برای مرحله تست زنی برنامه ریزی توسط مشاوران خبره آلاء در نظر گرفته شده است.

بیش از 3000 تست طبقه بندی شده و استاندار در تیپ های مختلف با تحلیل کامل ویدیویی توسط مدرس هر درس ارائه شده است. با توجه به هدف راه ابریشم این تست ها نیز از پایه تا سطح پیشرفته در نظر گرفته شده اند و از تست های آموزشی در مسیر تست های مهارتی و سپس تست های پیش و پس از آزمون پیش خواهید رفت و در نهایت به تست های کنکورچه راه ابریشم خواهید رسید که این مرحله فرصت نهایی برای یادگیری شما در هر درس محسوب میشود و میتواند سنگ محکی برای سنجش میزان یادگیری و تسلطتان بر مباحث باشد.

  • برنامه مطالعاتی

در چند پاراگراف بالاتر به قسمت هیجان انگیز دوره آموزش کنکور راه ابریشم اشاره کردیم،در برنامه مطالعاتی راه ابریشم بیشترین انعطاف پذیری با شرایط یک دانش آموز کنکوری را شاهد هستیم به طوری که به جرات میتوان میگفت چنین انعطافی در برنامه ریزی برای پوشش صفرتاصد کنکور در حال حاضر بی نظیر است.

  • جمع بندی ها

در زمان های برنامه ریزی شده در برنامه مطالعاتی و مسیر آموزشی برای شما داوطلبین کنکور جمع بندی های اصولی و مرورهای سریع در راه ابریشم در نظر گرفته شده است. دوره چاپار، همایش گدار، همایش تفتان، همایش آرش و تایتان در روزهای جمع بندی همراهتان خواهند بود.

  • مشاوره تحصیلی و انگیزشی راه ابریشم

قطعا نمیتوان در راه موفقیت از جمله موفقیت در آزمون بزرگ کنکور از تاثیر مثبت همراهی یک مشاور توانمند و کار بلد چشم پوشی کرد. گروه مشاورین مجرب راه ابریشم آلاء، با تخصص و تجربه قابل توجهی که در حوزه آموزش کشور و همراهی بهترین رتبه های آزمون سراسری داشته اند با ساختار بررسی و رصد روند یادگیری آلاء، تمام دغدغه های مشاوره تحصیلی و انگیزشی و بهترین شیوه استفاده از دوره جامع راه ابریشم آلاء رو پوشش خواهند داد.

  • آزمون های ارزیابی آنلاین

خوشبختانه آلا در سال گذشته اقدام به راه اندازی پلتفرم برگزاری آزمون سه‌آ (آزمون های آنلاین آلا) کرد و با استقبال بی نظیر دانش آموزان نیز رو به رو شد. کیفیت و استاندارد سوالات، رابط کاربری اصولی و جذاب، کارنامه های فوق دقیق و همینطور تعداد زیاد شرکت کنندگان در این آزمون ها که برای دانش آموزان راه ابریشمی شرکت در آزمون های سه‌آ رایگان در نظر گرفته شده است نشان میدهد آلا با تمام جان و دل خود شما را به سمت موفقیت پیش خواهد برد و تا مرحله آخر در کنارتان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز