خبرگزاری کار ایران

کدام هتل‌های استانبول تمیزترند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۳۱۱

 

 

استانبول یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانی‌ها برای سفر خارجی به شمار می‌رود. در کنار جذابیت‌های زیاد استانبول برای گردشگران باید این را هم در نظر بگیریم که سفر به این شهر برای ایرانیان نیازی به ویزا ندارد و تنها با در دست داشتن پاسپورت و خرید بلیط هواپیما تهران استانبول در کمتر از 4 ساعت می‌توان به این شهر رسید. یکی از دغدغه‌هایی که مسافران به هنگام برنامه‌ریزی سفر به استانبول دارند رزرو هتل در این شهر است و در این روزها تمیز بودن هتل‌ها یکی از دغدغه‌های مهم مسافران به شمار می‌رود. در این مطلب به شما می‌گوییم کدام هتل های استانبول تمیزترند و نکات بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند تا انتخاب خود را راحت‌تر انجام دهید.

هتل رومانس استانبول | Romance Istanbul Hotel

هتل رومانس استانبول هتلی چهار ستاره است که در محله سلطان احمد و در دل بافت تاریخی شهر قرار دارد. این هتل یکی از دقیق‌ترین هتل‌ها در رعایت نکات بهداشتی است و توانسته به خوبی دغدغه مهمانانش در زمینه نظافت را برطرف کند. در کنار نظافت و امکانات خوب، این هتل فاصله بسیار کمی تا جاذبه‌های مهم استانبول مانند ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول، کاخ توپکاپی و مسجد سلطان احمد دارد و همه این جاذبه‌ها با چند دقیقه پیاده‌روی از هتل، پیش روی شما خواهند بود.

کدام هتل‌های استانبول تمیزترند؟

هتل سورا ایاصوفیه | Sura Hagia Sophia Hotel

می‌رویم به سراغ یکی از هتل‌های پنج ستاره استانبول که هتل سورا ایاصوفیه نام دارد و در محله تاریخی سلطان احمد قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل‌های محبوب استانبول به شمار می‌رود و توانسته به خوبی رضایت مهمانانش را به دست آورد. هتل سورا یکی از هتل‌های پیشرو در رعایت نکات بهداشتی است و خیال مهمانان را از بابت نظافت آسوده می‌کند. نزدیکی این هتل به مراکز تجاری و تاریخی استانبول و برخورداری از فضای سبز زیبا هم از ویژگی‌های قابل توجه آن به شمار می‌رود.

کدام هتل‌های استانبول تمیزترند؟

هتل امیرا استانبول | Hotel Amira Istanbul

هتل امیرا یکی دیگر از هتل‌هایی است که نکات بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کند و می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای رزرو هتل در استانبول باشد. این هتل چهار ستاره در نزدیکی دریای مرمره قرار دارد و در پشت بام هتل می‌توانید در حالی که نوشیدنی یا غذای‌تان را نوش جان می‌کنید، چشم‌اندازی بی‌نظیر از این دریا را در کنار شهر استانبول ببینید. این هتل فرصت خوبی برای دیدن غروب‌های زیبا را به شما می‌دهد.

هتل مینیاتور استانبول | Miniature Hotel Istanbul

هتل مینیاتور، هتلی زیبا و قدیمی در قلب بافت تاریخی استانبول است که ساختمان آن بیش از 130 سال قدمت دارد. این هتل سه ستاره از نظر نظافت و رعایت نکات بهداشتی رضایت مهمانان خود را به دست آورده و اقامتی متفاوت با خیال آسوده را برای‌شان رقم زده است. از این هتل با کمی پیاده‌روی می‌توانید به ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد سلطان احمد برسید و به راحتی از جاذبه‌های مهم تاریخی استانبول بازدید کنید.

هتل عثمان هان | Osmanhan Hotel

این هتل سه ستاره یکی از هتل‌های محبوب و باکیفیت استانبول است که توانسته دغدغه مهمانان برای تمیزی را برطرف کند. تراس این هتل فرصت تماشای شهر استانبول در کنار دریای مرمره را برایتان فراهم می‌کند و می‌توانید اقامتی به یادماندنی و به‌صرفه را در آن تجربه کنید. این هتل اتاق‌های کم و فضای آرامی دارد و برای اقامت در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی مهم شهر استانبول مناسب است.

رزرو هتل استانبول با کارت های عضو شتاب

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به استانبول هستید می‌توانید با استفاده از سرویس رزرو هتل خارجی در فلای تودی، هر هتلی را که دوست داشتید رزرو کنید و هزینه رزرو را به صورت ریالی با کارت‌های عضو شتاب بپردازید. کافیست مقصد، هتل، تاریخ سفر و تعداد اتاق و نفرات را مشخص کنید و به راحتی رزرو خود را انجام دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز