خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال زخم کاری قسمت 13 سیزدهم ( قسمت ۱۳ زخم کاری ) کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۸۰۹

دانلود سریال زخم کاری قسمت 13 سیزدهم کامل و قانونی با ترافیک نیم بهاء آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 13 زخم کاری قسمت ۱۳ سیزهم با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است.  این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی مکبث نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است. و قسمت 13 زخم کاری آن در تاریخ جمعه 6 شهریور 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.  و بازیگران شاخصی چون جواد عزتی و هانیه توسلی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. که در ادامه می توانید سریال زخم کاری قسمت یازدهم را با کیفیت عالی و با ترافیک نیم بها دریافت کنید.

***************************

برای دانلود سریال زخم کاری قسمت 13 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال زخم کاری قسمت 13

******************************

خلاصه قسمت 13 زخم کاری

مالکی پنهانی در حال تدارک امور مربوط به انتقال اسناد و دارایی ها به میثم است … با رازی که سمیرا از ارتباطش با حاج عمو در عمارت برملا کرده خانواده مالکی و ریزآبادی با چالشی تازه رو به رو می شوند. میثم و مائده از شنیدن این خبر شوکه شده اند. این راز سرآغاز ماجراهای دیگری خواهد شد…


دانلود سریال زخم کاری قسمت 13 سیزدهم ( قسمت ۱۳ زخم کاری ) کامل

خلاصه داستان سریال زخم کاری

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می رسن.»

سریال زخم کاری مجموعه ای متفاوت از کتابی متفاوت که بازهم برای مخاطب ایرانی آشناست. خانواده‌هایی که مافیای اقتصادی هستند و با رانت روی کار آمدند و همچنان بر صندلی قدرت تکیه زده‌اند. خانواده‌هایی از قماشی که زندگی‌شان در لجن غرق شده و همه آنها شخصیت‌هایی سیاه و نه خاکستری دارند. مهدویان سریال تاریکی ساخته که سیاه بودن آن کاملا مشهود است. کافی است برای پی بردن به این مساله اواخر قسمت دوم و سکانس بی‌نظیر حمام خان عمو را چندین بار مشاهده کنید. او می‌داند چه چیز تلخی ساخته و مزه آن را تا مدت‌ها در ذهن بیننده قرار می‌دهد.

بازیگران سریال زخم کاری قسمت 13

بازیگران : جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی

بیوگرافی مائده طهماسبی بازیگر سریال زخم کاری

مائده طهماسبی (زادهٔ ۱۹ تیر ۱۳۳۶ در بابل) بازیگر سینما و تئاتر ، تلویزیون، کارگردان تئاتر، تهیه‌کننده و مترجم است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است. او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش، فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی که مائده طهماسبی در آن حضور داشته دایرهٔ به کارگردانی جعفر پناهی است. وی همچنین عمهٔ بازیگر سینما و تلویزیون مهسا طهماسبی است.

حضور در فیلم های سینمایی آذر، هیس! دخترها فریاد نمی زنند، باد در علفزار می پیچد، سنتوری و سریال های از سر نوشت، پرده نشین، خداحافظ بچه، می خواهم زنده بمانم، عشق تعطیل نیست، زخمِ کاری و برنامه شب های مافیا تنها بخشی از کارنامه این هنرمند است.

ایشان متاهل هستند و همسرشان فرهاد آئیش میباشد که نحوه آشنایی و ازدواجشان را از زبان همسرشان میخوانیم : فرهاد آئیش: من مدت زمان زیادی را در آمریکا زندگی می کردم. در آنجا بیشتر در تئاتر کار می کردم ویکی از نمایش های من در مورد مشکلات اجتماعی زنان بود. به دعوت گروهی از زنان این نمایش را در آلمان اجرا کردم در آنجا برای اولین بار خانم مائده طهماسبی را دیدم به او گفتم کمی استراحت می کنم و قبل از شروع نمایش من را بیدار کن، دلش به حال خسته من سوخت و یک دقیقه مانده بود به شروع نمایش من را بیدار کرد از آن موقع مهرش به دلم افتاد (با خنده). بعد از دو سال باز هم همدیگر را در آمریکا دیدیم. همان موقع شماره اش را گرفتم و با او در تماس بودم و احساسم را برایش توضیح دادم.بعد با یک مراسم خیلی مختصر ازدواج کردیم. باور می‌کنید حتی یک عکس از مراسم نداریم ولی همسرم در اینگونه موارد حساسیت نشان نمی‌دهد و باید بگویم که مهریه همسرم فقط ۵ سکه است.

از تماشا و دانلود قسمت 13 سریال زخم کاری قسمت ۱۳ سیزدهم لذت ببرید.

برای تماشای و دانلود فیلم های روز جهان به سایت مجاز دانلود مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز