خبرگزاری کار ایران

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۵۷۱

رضایت از طراحی سایت در گرو انتخاب بهترین شرکت طراحی است. اما قبل از انتخاب شرکت باید بدانید هدف شما از طراحی سایت چیست. مشخص کردن هدف و تعیین کردن مواردی که در طراحی سایت نیاز دارید، شما را کمک می‌کند بهترین شرکت را با توجه به نمونه کارهای قبلی شرکت انتخاب نمایید.

درصورتی‌که جزو افرادی هستید که به تازگی دنبال گسترش کسب و کار خود از طریق ابزارهای الکترونیکی و طراحی سایت هستید، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای شما یک دغدغه محسوب  می‌شود و ممکن است در انتخاب سردرگم باشید. بهترین راه این است که به ویژگی‌های شرکت طراحی سایت دقت کنید. زیرا تجربه‌ی کاربری تعیین کننده‌ی جذب مخاطب است و ضروری‌ست طراحی سایت زیر نظر یک تیم متخصص انجام شود. 

هدف طراحی سایت چیست؟

رضایت از طراحی سایت در گرو انتخاب بهترین شرکت طراحی است. اما قبل از انتخاب شرکت باید بدانید هدف شما از طراحی سایت چیست. مشخص کردن هدف و تعیین کردن مواردی که در طراحی سایت نیاز دارید، شما را کمک می‌کند بهترین شرکت را با توجه به نمونه کارهای قبلی شرکت انتخاب نمایید.

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

شاید گمان کنید تعداد مشتریان یک شرکت و پروژه‌های آن‌ها ملاک خوبی برای تعیین حرفه‌ای بودن یک شرکت است. اما واقعیت این است که این ملاک کافی نیست و شما باید برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به ویژگی‌های زیر دقت کنید.

ظاهر سایت شرکت طراحی سایت

شرکت‌های طراحی سایت حرفه‌ای وب سایت شرکت خود را به صورت خاص و منحصر به فرد طراحی می‌کنند و این بهترین نمونه‌ی کار یک شرکت است. در بررسی شرکت طراحی سایت به طراحی، خلاقیت و کاربردی بودن سایت باید توجه نمایید.

مهارت طراح سایت با به اجرا گذاشتن یک طراحی منحصر به فرد خود را نشان می‌دهد و در این صورت مشتری با اطمینان بیشتری به دنبال دریافت خدمات از سایت می‌رود.

توانایی شرکت برای طراحی رسپانسیو

طراحی رسپانسیو یا واکنش گرا به معنای این است که سایت طراحی شده قابلیت نمایش در صفحه‌ی نمایش گوشی‌های هوشمند را هم داشته باشد. این ویژگی در طراحی سایت سبب می‌شود کاربران سایت دسترسی راحت‌تر و تجربه‌ی کاربری بهتری داشته باشند. درصورتی که شرکتی بتواند این قابلیت را برای طراحی سایت پیاده سازی کند می‌توان از آن به عنوان  بهترین شرکت طراحی سایت نام برد.

پشیتیبانی شرکت طراحی سایت

یکی از معیارهای مهم برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت پشتیبانی به موقع و مناسب شرکت است. شرکت طراحی سایت باید مجهز به امکاناتی باشد که بتواند نیازهای آینده‌ی شما را هم تامین کند. معمولا بعد از گذشت مدتی صاحبان کسب و کار خواهان گسترش کسب و کار و ایجاد امکانات بیشتر برای سایت هستند، بنابراین شرکت باید توانایی اضافه کردن این موارد را داشته باشد.

همچنین در برخی موارد مدتی بعد از استفاده از سایت یک مشکل فنی بروز می‌کند که در چنین شرایطی نیز شرکت باید پشتیبانی لازم را انجام دهد.

هزینه‌ی متعارف طراحی سایت

حتما می‌دانید قیمت بالاتر یا پایین‌تر از عرف یا به عبارتی قیمت نامتعارف برای ارائه‌ی خدمات یک زنگ هشدار برای مشتری است که در انتخاب دقت بیشتری نماید. بهترین شرکت طراحی سایت رضایت مشتری را با کیفیت کار جلب می‌کند نه با تغییر دادن قیمت‌ها. بنابراین باید توجه داشته باشید که هزینه‌ای متناسب با خدمات مورد نیاز بابت طراحی سایت بپردازید.

هاست مطمئن شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت سعی می‌کند بهترین هاست و سرور را خریداری نماید. زیرا این کار سبب حفظ امنیت می‌شود و با افزایش سرعت بارگذاری صفحات رضایت کاربران را هم تامین می‌کند.

بررسی نمونه کار شرکت طراحی سایت

معمولا تمام شرکت‌ها برای آشنایی مخاطبان با سطح کار آن‌ها در سایت شرکت از نمونه کارهای قبلی استفاده می‌کنند. مشاهده‌ی سوابق کاری و بررسی مشتری‌های شرکت سبب آشنایی با نقاط قوت و ضعف شرکت طراحی سایت می‌شود. به این ترتیب انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت ساده می‌شود.

فروشگاه ساز یکی از محصولات شرکتهای طراحی سایت است  فروشگاه ساز کاریک یکی از بهترین فروشگاه سازهای ایران است حتی می‌توانید با مشتریانی که شرکت سایتشان را طراحی کرده است صحبت کنید، زیرا میزان رضایت آن‌ها از کار شرکت تعیین کننده‌ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

مزایای شرکت طراحی سایت راتین

شرکت طراحی سایت راتین با بیش از 12 سال سابقه در زمینه‌ی طراحی سایت‌های پیشرفته و پرتال‌های بزرگ بهترین شرکت طراحی سایت در تهران است. مزایای شرکت راتین  برای طراحی سایت به شرح زیر است:

  • امکان سفارش اینترنتی طراحی سایت از شهرهای دیگر
  • تاکید بر بومی سازی  تولید نرم افزارها، زیر ساخت‌ها و کامپوننت
  • استفاده از تکنولوژی ASP.NET در طراحی سایت
  • سازگار شدن نرم افزارهای CMS شرکت راتین با استانداردهای گوگل
  • امکان تغییر و بازنویسی آدرس در طراحی سایت
  • توجه به نیازهای کارفرما و اعمال سلیقه‌ی وی در طراحی سایت
  • خرید هاست مطمئن برای کیفیت و امنیت بیشتر شرکت‌ها
  • طراحی سایت رسپانسیو برای موبایل و تبلت
  • پشتیبانی فنی سایت
  • توانایی طراحی سایت اختصاصی و استاندارد
  • تعرفه‌ی مناسب برای طراحی سایت
  • نمونه کارهای خلاقانه و حرفه‌ای
  • دارا بودن سابقه‌ی طولانی و قابل قبول در زمینه‌ی طراحی سایت
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز