خبرگزاری کار ایران

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۵۵

امروزه یکی از هنرهایی که خانم خیلی به آن علاقه دارند هنر آرایشگری می باشد. اگر شما به دنبال یادگیری حرفه ی آرایشگری هستید باید به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه حرفه ای باشید تا تمام آموزش ها را به شما بدهند و مدرک معتبر نیز دریافت کنید.

یکی از ویژگی های مهم آموزشگاه آرایشگری در تهران داشتن مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای می باشد که شما بعد از اتمام هر دوره از سوی آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و در آزمون های مربوط به هر دوره شرکت  می کنید و در صورت قبولی می توانید مدرک آن دوره را دریافت کنید و بعد از آن در بازار کار شروع به فعالیت کنید.

امروزه خیلی از خانم ها به دنبال یادگیری حرفه ای آرایشگری هستند از این رو پیدا کردن یک آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب که بتواند تمام دوره های آرایشگری را آموزش دهد و جزو بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران باشند ممکن است وقت گیر باشد.

در زیر به معرفی آموزشگاه آرایش و پیرایش دوبانو می پردازیم که جزو بهترین آموزشگاه های آرایش و پیرایش تهران می باشد. مدرک فنی و حرفه ای که در ایران اعطا می شود قابل ترجمه بوده و می توانید برای مهاجرت نیز از آن استفاده کنید. همچنین برای آغاز فعالیت در آرایشگری و داشتن یک سالن زیبایی شما باید مدرک فنی و حرفه ای آرایش و پیرایش را حتما دریافت نموده باشید.

دوره های برگزار شده در آموزشگاه آرایشگری زنانه

دوره های آموزشی آرایشگری که در اکثر آموزشگاه های آرایشگری برگزار می شود شامل دوره های

  • آموزش گریم و میکاپ حرفه ای؛ در دوره آموزش گریم و میکاپ شما می توانید تمامی آموزش های لازم در مورد انواع خودآرایی، آرایش عروس، آموزش گریم بازیگری، آموزش آرایش و گریم کودکان را فرا بگیرید. یکی از پرطرفدارترین دوره های برگزار شده در آموزشگاه های آرایشگری زنانه دوره میکاپ حرفه ای می باشد که در این دوره هنرجو با اجزای صورت مدل خود  از لحاظ هندسی آشنا و گریم متناسب با هر صورت را آموزش می بینید.
  • آموزش شینیون حرفه ای از روی ژورنال؛ یکی دیگر از دوره های پرطرفدار در آموزشگاه های آرایشگری زنانه آموزش انواع شنیون می باشد که به هنرجویان آموزش انواع بافت مو، شنیون مو عروس ، انواع مدل های مو داده می شود.
  • آموزش رنگ و مش حرفه ای؛ این دوره شامل آموزش حرفه ای رنگ مو، مش مو، دکوپاژ، دکلره مو، هایلایت، آمبره، سامبره، انواع لایت با فویل و بالیاژ و ... می باشد. در اکثر آموزشگاه آرایشگری در تهران این دوره آموزش داده می شود.
  • آموزش کوتاهی از روی ژورنال؛ بای یادگیری انواع کوتاهی مو ژورنالی، قیچی، تیغ، موزر و.... شما باید در این دوره ثبت نام کنید.
  • آموزش اصلاح و ابرو؛ در دوره اصلاح ابرو به هنرجو اصلاح تمامی مدل های ابرو براساس صورت فرد داده می شود و چگونگی اصلاح صورت افراد داده می شود.
  • آموزش تخصصی ناخن؛ در این دوره به هنرجویان تمامی آموزش های لازم جهت انواع کاشت ناخن، طراحی ناخن و ژلیش ناخن داده شده و بعد از این دوره هنرجو می تواند یک ناخن کار حرفه ای شود.
  • آموزش تتو میکروپیگمنتیشن؛ در تمامی آموزشگاه های آرایشگری در تهران آموزش های لازم برای طراحی ابرو با قلم آموزش داده می شود و کار با مواد را فرا می گیرید. میکروپیگمنتیشن یکی از روش های مناسب برای آرایش دائمی یا نیمه دائمی می باشد که برای ابرو سایر اجزای صورت استفاده می شود و نواقص صورت را می پوشاند.
  • لیفت و لمینت و ریمل دائم مژه و اکستنشن مژه و ابرو نیز جزء دوره های تکمیلی این آموزشگاه محسوب می شود.

 هنرجویان می توانند فقط در یک دوره شرکت کنند و یا می توانند در چندین دوره همزمان شرکت کنند.

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران کجاست؟

هزینه دوره آموزش آرایشگری زنانه

هزینه کلاس های آموزش آرایشگری به چندین مورد بستگی دارد. هزینه و قیمت کلاس های برگزار شده در آموزشگاه آرایشگری در تهران به این بستگی دارد که شما چه دوره های را ثبت نام نموده اید و اینکه آیا دوره ای شما خصوصی بوده است یا دوره عمومی.

ثبت نام آنلاین در آموزشگاه های آرایشگری زنانه

در حال حاضر آموزشگاه ها این اقدام را فراهم نموده اند که شما در هرجایی که باشید می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین در کلاس دلخواه خود ثبت نام کنید و ساعت برگزاری دوره ها را از آموزشگاه پرسیده و در کلاس شرکت کنید.

مدرک فنی و حرفه ای آموزشگاه های آرایشگری

در اکثر آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر که به صورت رسمی فعالیت داشته و از سوی سازمان فنی و حرفه ای مجوزهای لازم را دارند می توانند گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای به هنرجویان خود اعطا کنند. با شرکت در دوره های آموزشی آرایشگری و گذراندن دروس تئوری و قبولی در آزمون فنی و حرفه ای می توانید مدرک دیپلم آرایشگری را دریافت کنید و همچنین مجوز  ایجاد کسب و کار آرایشگری را نیز دریافت می کنند.

بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران کجاست؟

جمع بندی

در این مقاله در مورد بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران و دوره های برگزار شده در این آموزشگاه را توضیح داده ایم. برای ثبت نام در کلاس های آموزشگاه آرایشگری در تهران می توانید به آدرس اینترنتی www.dobanoo.com  مراجعه کنید و تمامی اطلاعات لازم در مورد کلاس های برگزار شده و شرایط ثبت نام را اخذ کنید. همچنین قابل ذکر می باشد که در آموزشگاه آرایش و پیرایش دوبانو یک پکیج ویژه و تخفیف استثنایی محرم می باشد که با مراجعه به سایت می توانید تمامی اطلاعات لازم را کسب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز