خبرگزاری کار ایران

معرفی فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم مرجع عطر و ادکلن ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۱۲

عطرلیلیوم معتبرترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران با بیش از 30 سال سابقه فروش عطر به صورت عمده در بازار تهران و بیش از ۱۰ سال به صورت خرده فروشی آنلاین در ایران است.

عطر لیلیوم فقط عطر و ادکلن اصل از برندهای معتبر با بهترین قیمت به همراه ضمانتنامه اصالت کالا ارایه می‌کند.

چرا خرید عطر و ادکلن از عطرلیلیوم؟

معرفی فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم مرجع عطر و ادکلن ایران

 خرید ادکلن اصل مهمترین دغدغه خریداران اینترنتی است. فروشگاه عطر لیلیوم فقط ادکلن اصلی از برندهای معتبر بفروش میرساند و از فروش برندهای نامعتبر چینی و اماراتی مانند فرگرنس و جانوین و … خودداری میکند. 

معرفی فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم 

عطر لیلیوم معتبرترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران با بیش از 30 سال سابقه فروش عطر به صورت عمده در بازار تهران و بیش از ۱۰ سال به صورت خرده فروشی آنلاین در ایران است. لیلیوم فقط عطر و ادکلن اصل و اورجینال از برندهای معتبر دنیا را به فروش می رساند و این فروشگاه تمامی اجناس خود را به همراه فاکتور معتبر و ضمانتنامه اصالت کالا ارایه می‌کند.

خرید عطر و ادکلن اصل مهم ترین دغدغه خریداران اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی عطر لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر ادکلن و اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دو ستاره از وزارت صمت است و با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور فعالیت می نماید.

 

این روزها به علت فراوانی فروشگاه های اینترنتی غیر معتبر و همچنین مارکت پلیس هایی مثل دیجی کالا و بامیلو و ایسام و ترب و ایمالز و… که فروشندگان گمنام در آن اقدام به فروش اجناس تقلبی می کنند مهم ترین دغدغه مشتریان خرید ادکلن اصل می باشد.

فروشگاه عطر لیلیوم فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر و سطح بالا به فروش می رساند و از فروش برندهای نامعتبر چینی و اماراتی مانند فرگرنس و جانوین و… خودداری می کند و حفظ سلامت مشتریان اهمیت بالاتری برای این مجموعه دارد. ارسال رایگان توسط پیک لیلیوم در تهران و پست پیشتاز برای شهرهای دیگر از مزایای فروشگاه عطر لیلیوم است

تلفن:۵۵۸۰۲۸۰۰

اینستاگرام عطر لیلیوم: liliomeperfume@

درباره فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم بیشتر بدانید

عطر لیلیوم به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ایران از سال ۷۹ شروع به کار کرد. در ابتدا با دامنه www.liliume.com به عنوان دامنه اصلی در وب نمایش داده می شد. در ادامه اقدام به استفاده دامنه ایرانی www.liliome.ir شدیم. این فروشگاه اولین فروشگاه اینترنتی عطر است که موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت شد. 

تخصص فروشگاه عطر لیلیوم فروش عطرهای نیش؛ خاص و لوکس است و به دنبال جذب مشتریان خاص از اقصی نقاط ایران است. هم اکنون این فروشگاه به عنوان برترین فروشنده عطرهای نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا همچنان کار خود را در زمینه عطرهای لوکس و گران قیمت گسترش دهد و از همه علاقه مندان در این زمینه دعوت به همکاری می کند. تیم عطر لیلیوم همگی از کسانی هستند که به عطر عشق می ورزند و همواره شعار ما در لیلیوم این بوده است:

عطر کار ما نیست بلکه عشق ماست و فروش عطر تنها وسیله ای در رسیدن به اهداف بلند ماست.

 

 

چرا لیلیوم برای خرید عطر بهترین گزینه است؟

فروشگاه عطر لیلیوم به عنوان بزرگترین خرده فروشی ادکلن در ایران مفتخر است تا با معرفی حدود ۵۰۰ برند معتبر که شامل بیش از ۵۰۰۰ محصول متنوع عطر (perfume) و ادو پرفیوم (Eau de perfume) و ادوکلن (Eau de cologne) می باشد و نیز انواع عطر و ادکلن به عنوان مرجعی کامل در دسترس دوست داران دنیای زیبای رایحه ها باشد. این مجموعه همچنین برترین های سال را از نظر مصرف کنندگان و منتقدان مورد بررسی قرار می دهد. بنابراین هنگام خرید ادکلن اصل و اوربجینال شما مطمئن هستید که آگاهی کامل و بهترین قیمت را در اختیار دارید.

لیلیوم پرفیوم دسترسی شبانه روزی و  خرید انواع عطر و ادکلن اصل زنانه و مردانه از برندهای مختلف روز دنیا را برای شما عزیزان تسهیل نموده و به شما  امکان داده که با قیمت هایی بدون رقیب و به شکل سراسری  خرید ادکلن  مورد نیاز خود را در هر نقطه از میهن عزیزمان ایران، به راحتی انجام دهید.

خلاصه دلایل خرید ادکلن از لیلیوم:

از اصالت کالای خود مطمین هستید.

بهترین قیمت نسبت به بازار در اختیار شماست.

کالای خود را سریع تحویل میگیرید.

تنوع بالایی از محصولات در اختیار شماست.

خدمات فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم

1- عرضه کاملترین بانک اطلاعاتی در قالب دانشنامه آنلاین

2- بهره گیری از مشاوران در انتخاب عطر مناسب

3- ارائه بروزترین اخبار و مقالات تخصصی عطر

4- فروش ویژه با قابلیت اتصال به درگاه اینترنتی واریز، حساب یا کارت و پرداخت در محل

5- فروش جدیدترین محصولات بازار جهانی با قیمت و کیفیت مناسب

6- ارسال محصولات به اقصی نقاط ایران

در پایان از تمامی دوستان، همکاران و عزیزانی که تمایل به همکاری با این مجموعه را دارند با آغوش باز استقبال می نماییم و پذیرایشان هستیم تا از دانش پیشنهادات و انتقاداتشان در جهت بهبود این فضا نهایت استفاده را ببریم. در صورت تمایل با شماره تلفن های روی سایت تماس بگیرید.

021-55802800

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز