خبرگزاری کار ایران

معروف ترین باغ های پرندگان ایران را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۷۹۰

افراد زیادی هستند که دوست دارند حیوانات مختلف اهلی و وحشی را از نزدیک ببینند و با گونه­های جانوری مختلف آشنا شوند. برخی از این افراد به باغ وحش­های مختلفی که در سراسر ایران وجود دارد و حیوانات متعددی را در خود جای داده­اند رفته و با این گونه از موجودات بیشتر آشنا می­شوند. برخی دیگر نیز تصمیم می­گیرند که فقط با پرندگان گوناگون آشنا شوند و ترجیح می­دهند که از دیدن باغ پرندگان لذت ببرند. حال ما در این مقاله قصد داریم تا سه باغ پرندگان معروف در ایران را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد داشتید به شهرهای تهران، اصفهان یا مشهد سفر کنید، حتما از این باغ پرندگان­ها بازدید کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. با ما تا انتها همراه باشید.

باغ پرندگان تهران

اگر قصد سفر به تهران را داشتید، حتما سری به باغ پرندگان این شهر که یکی از بزرگترین باغ­های پرندگان در خاورمیانه می­باشد، بزنید. باغ پرندگان تهران در حال حاضر میزبان ۱۶۸ گونه از پرندگان مختلف اعم از طاووس، شاهین، عقاب، جغد و ... می­باشد و در مجموع در این باغ بزرگ، حدود ۳۰۰۰ پرنده مختلف زندگی می­کند. اگر ساکن تهران باشید، می­توانید به راحتی خود را به شمال شرق این شهر رسانده و از این باغ بزرگ در جنگل لویزان دیدن کنید. اما اگر ساکن تهران نیستید، می­توانید با خرید بلیط هواپیما از طریق سایت اسنپ تریپ، به این شهر سفر کرده و از این باغ زیبا، دیدن کنید.

باغ پرندگان اصفهان

به احتمال زیاد حتی اگر یک بار به شهر اصفهان سفر کرده باشید، از باغ پرندگان این شهر دیدن کرده­اید. باغ پرندگان اصفهان که هر ساله میزبان بازدیدکنندگان داخلی و خارجی فراوانی است، در مجموعه ناژوان که در حاشیه زاینده رود قرار دارد، ساخته شده است. در این باغ ۱۳۰ گونه مختلف و در مجموع ۴۰۰۰ پرنده زیست می­کند. اگر ساکن شهر اصفهان هستید، به راحتی می­توانید با خودرو شخصی به این باغ بروید. از مرکز شهر اصفهان تا باغ پرندگان با اتومبیل شخصی حدودا ۲۰ دقیقه راه است. اما اگر قصد سفر به شهر اصفهان و بازدید از این باغ را دارید می­توانید با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این شهر، برنامه­ای برای بازدید از این باغ پرندگان اصفهان بچینید.  

باغ پرندگان مشهد

اگر قصد سفر به شهر مشهد و زیارت از حرم امام رضا (ع) را داشتید، در کنار برنامه زیارتی خود، بازدید از اماکن تفریحی این شهر را نیز نباید از دست بدهید. یکی از این اماکن، باغ پرندگان مشهد می­باشد. این باغ که اولین باغ پرندگان شرق کشور است، در منطقه گردشگری سپاد ساخته شده است و در حال حاضر میزبان ۷۰۰ پرنده مختلف و کمیاب آسیایی و آفریقایی می­باشد. از فلکه آب مشهد که نزدیک به حرم امام رضا (ع) می­باشد تا این باغ با اتومبیل شخصی حدود ۲۰ دقیقه راه است. شما می­توانید با خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد، به این شهر زیارتی و سیاحتی سفر کرده و از امکان دیدنی مختلف آن بازدید کنید. وبسایت اسنپ تریپ امکان خرید بلیط هواپیما به این شهر را با بهترین قیمت به شما ارائه می­دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز