خبرگزاری کار ایران

خرید صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان با قیمت ارزان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۷۶۲

خرید صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و کیفیت و مرغوبیت تضمین شده هدف تمامی خریداران و علاقه مندان به صنایع دستی ایران می باشد که با انتخاب یک فروشگاه مطمئن می توان با خیالی راحت خرید کرد.

قیمت صنایع دستی ایران ارزانتر و با کیفیت تر از همه جا

قیمت صنایع دستی

قیمت صنایع دستی اصفهان و به طور کلی ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد اما مهمترین نکته در مورد قیمت صنایع دستی تزئینی و کاربردی این است که دو ظرف به ظاهر کاملا مشابه می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. در واقع ظروف صنایع دستی چون حاصل تلاش و هنر دست هنرمندان و اساتید هستند و ماشینی نیستند هیچ کدام از محصولات شبیه هم نیستند و حتی ظروفی که توسط یک شخص خاص ساخته می شود می تواند ارزش متفاوتی داشته باشد. این در حالیست که ظروف و محصولات ماشینی و رباتیک چون دقیقا مشابه هم هستند، قیمت یکسانی در همان برند دارند. قیمت صنایع دستی چوبی مثل منبت کاری یا تندیس های چوبی، قاب یا تابلو میناکاری و غیره با قیمت صنایع دستی میناکاری یا قیمت صنایع دستی فیروزه کوبی و خاتم کاری متفاوت می باشد. ظروف صنایع دستی مختلف به علت پروسه کاری متفاوتی که تا ساخته شدن طی می کنند و همچنین متریال های مختلف به کار رفته با یکدیگر تفاوت های زیادی دارد.

از طرفی شهر سازنده نیز بر روی قیمت صنایع دستی تأثیرگذار است به عنوان مثال میناکاری روی سفال همدان قیمت متفاوتی نسبت به میناکاری روی سفال شهرضا اصفهان دارد چون شهر لالجین همدان به عنوان شهر جهانی و معتبر سفال ایران ثبت شده است. همچنین قیمت صنایع دستی خاتم کاری و مس و پرداز شیراز بیشتر از نوع اصفهانی است چون بالاترین میزان مرغوبیت و کیفیت را دارد. جنس فلز زمینه مثل مس، سفال، برنج، نقره و غیره طبیعتا بر روی قیمت صنایع دستی ایران تأثیر می گذارد و زمینه مسی قیمت بالاتری دارد به جز میناکاری روی جواهرات مثل طلا و نقره یا قلمزنی روی نقره که قیمت بیشتری نسبت به میناکاری روی مس یا قلمزنی روی مس خواهند داشت. نام استاد سازنده و امضای اثر او به همراه شناسنامه کالا قیمت ظروف صنایع دستی را افزایش می دهد چون اصالت و مرغوبیت بسیار بالای آن تضمین شده است. هر یک از صنایع دستی برحسب موارد منحصر بفرد خود نیز قیمت گذاری متفاوتی دارند به عنوان مثال فیروزه کوبی روی مس برحسب کیفیت و مرغوبیت سنگ های فیروزه و معدن استخراج شده از آن و یا مثلا میناکاری روی مس نیز برحسب کیفیت ورقه مسی و کیفیت آن سنجیده می شود. فروشگاه بازار مینا علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت همراه با ضمانت، قیمت بسیار مناسبتری برای مشتریان و خریداران تک و عمده در نظر گرفته است.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا عرضه کننده انواع ظروف صنایع دستی شامل : میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، قلمزنی، مینیاتور،فیروزه کوبی،خاتم کاری،ملیله کاری،ترمه،ظروف مسی،نقره نما،زیورآلات میناکاری و نقره و ... با قیمت ارزان می باشد. خرید ظروف صنایع دستی ایرانی از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه صنایع دستی اصفهان.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

تماس با واحد فروش : 09019277512   -  03134651271

قیمت میناکاری

قیمت میناکاری به عنوان یکی از پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان به عوامل بسیار متنوعی وابسته است که تعیین آن نیاز به نظر کارشناس و متخصص حوزه صنایع دستی و یا شناخت کامل خریداران از شاخصه های مرغوبیت و اثرگذار بر قیمت آثار میناکاری دارد. قیمت میناکاری روی مس در حالت کلی بیشتر از قیمت میناکاری روی سفال است که به خاطر ارزش بالای فلز مس می باشد که البته با توجه به ضخامت و میزان مرغوبیت مس بکار رفته، تمام ظروف میناکاری شده روی مس قیمت یکسانی ندارند. ظروف مختلف میناکاری نیز بسته به نوع خود مثل بشقاب، گلدان، قندان و غیره، سایز آنها که در بشقاب میناکاری شده برحسب قطر و در گلدان برحسب ارتفاع آن مشخص می گردد قیمت متفاوتی دارند. برخی آثار میناکاری مثل میناکاری مرتضی اسماعیلی به عنوان برترین برند میناکاری در کشور که محصولات آن به کشورهای همسایه نیز صادر می شوند، طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به نمونه های دیگر دارند که هم به دلیل کیفیت یا ارزش هنری بالا و هم شناسنامه دار بودن و امضای استاد در پای این ظروف می باشد.

خرید صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان با قیمت ارزان

 قیمت ظروف میناکاری بسته به نوع بسته بندی یا نوع استفاده از آن متفاوت می باشد به عنوان مثال قیمت تندیس میناکاری همراه با بشقاب متفاوت با قیمت قاب بشقاب میناکاری شده است. فروشگاه بازار مینا یک مزیت بسیار مهم نسبت به سایر فروشگاه های صنایع دستی دارد و آن هم در اختیار داشتن کارگاه های ساخت ظروف و محصولات میناکاری می باشد. در واقع فروشگاه بازار مینا به خاطر داشتن چنین کارگاه هایی به عنوان تولید کننده میناکاری در کشور شناخته شده و محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسبتر به فروش می رساند. ضمنا قیمت خرید عمده میناکاری را مشابه با قیمت تولیدی در نظر گرفته تا مشتریان بیشترین سود را ببرند.

قیمت هدایای تبلیغاتی

قیمت هدایای تبلیغاتی اصفهان بسته به نوع و کاری که بر روی آنها انجام گرفته باشد متفاوت است. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی که در واقع می توان گفت هدایای تبلیغاتی خام محسوب می شوند، مدل جدیدی از هدایای تبلیغاتی نفیس هستند که نه تنها ارزش هنری و مادی بسیار بالایی دارند بلکه تبدیل به بهترین گزینه جهت فعالیت های بازاریابی شرکت های مختلف تبدیل شده اند. شرکت و سازمان های خصوصی و دولتی کشور همیشه برای تجلیل از کارمندان نمونه خود یا اسپانسری مراسم های گوناگون مثل جشنواره ها، همایش ها، نمایشگاه ها و غیره نیاز به یکسری هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب دارند. قیمت هدایای تبلیغاتی خاص صنایع دستی اصفهان با توجه به ارزش واقعی آنها، در فروشگاه بازار مینا بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. هدایای تبلیغاتی مثل باکس هدیه تبلیغاتی میناکاری و خاتم کاری یا تندیس های میناکاری، فیروزه کوبی، مس و خاتم، مس و پرداز و مشابه آن بهترین نوع هدایای تبلیغاتی می باشند که نه تنها کیفیت بسیار خوبی دارند بلکه قیمت آنها نیز مناسب است. خرید عمده هدایای تبلیغاتی در بازار مینا برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور دو مزیت بزرگ به همراه دارد.

خرید صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان با قیمت ارزان

 نمونه چنین هدایای تبلیغاتی با این سطح از کیفیت و مرغوبیت در هیچ فروشگاه دیگری به چشم نمی خورد و محصولات خاص آن به شمار می روند و دومین مزیت این است که با خرید عمده هدایای تبلیغاتی صنایع دستی، امکان سفارشی سازی محصولات مثل درج پلاک تجاری یا عبارت مدنظر شما بر روی بخش چوبی یا پایه تندیس وجود خواهد داشت. البته توجه داشته باشید که در خرید عمده هدایای تبلیغاتی مشمول تخفیف های بسیار ویژه نیز خواهید شد. قیمت صنایع دستی ایران بسته به عوامل مختلف قابل تغییر است و این مورد در رابطه با هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی نیز صدق می کند. خرید صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و کیفیت و مرغوبیت تضمین شده هدف تمامی خریداران و علاقه مندان به صنایع دستی ایران می باشد که با انتخاب یک فروشگاه مطمئن می توان با خیالی راحت خرید کرد. قیمت صنایع دستی بسته به فاکتورهای مختلف تغییر می کند.

 

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا   bazaremina.ir

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز