خبرگزاری کار ایران

6 برند برتر از بهترین برندهای تفنگ بادی در جهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۳۳۸

 

اگر برای خرید یک تفنگ بادی جدید به بازار رفته‌اید، معمولا هر گونه محصول جدید و خوب بازار نظر شما را جلب میکند و همچنین بررسی می‌کنید که برندهای مورد علاقه شما در حال حاضر چه محصولی ارائه می‌دهند. در فروشگاه هانت شاپ ، ما صدها تفنگ بادی موجود داریم و شما مطمئنا تفنگ مورد علاقه‌ خود را با راهنمای کارشناسان ما پیدا می‌کنید. در این مطلب، نگاه دقیق‌تری به برخی از بهترین برندهای تفنگ بادی که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید، می‌اندازیم.

برند هاتسان Hatsan

تفنگ‌های بادی هاتسان همیشه بهتر از برندهای دیگر در دامنه‌ قیمت مشابه عمل می‌کنند، و این امر، آن‌ها را بسیار محبوب ساخته‌ است. یک نام تجاری ترکی که متعلق به خانواده است و اداره می‌شود، و بنیانگذار آن هنوز هم در طراحی و توسعه تفنگ بادی Hatsan نقش بسیار زیادی دارد. این رویکرد عملی را می توان در خود محصولات احساس کرد.

در حالی که سایر تولید کنندگان از قالب‌های معمول استفاده می‌کنند، تمام طرح‌های Hatsan به صورت داخلی طراحی می‌شوند، به این معنی که تفنگ بادی هاتسان شما یک تفنگ بادی اصیل است، نه یک نمونه‌ تکثیر شده. این تفنگ‌ها چندین ویژگی‌ خاص را ارائه می‌دهند که استاندارد شده‌اند تا تجربه بهتری را برای تیراندازان فراهم کنند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: ماشه کواترو، یک ماشه دو مرحله‌ای پیشرفته که تنها می‌توانید در این برند آن را پیدا کنید، و سیستم جاذب شوک که ارتعاشات را کاهش داده و همچنین طول عمر تفنگ را افزایش می‌دهد.

برند وایرخ Weihrauch

هدف از برند آلمانی وایرخ این است که با تفنگ‌های بادی و دیگر سلاح‌های ورزشی خود به کمال و نوآوری برسد، و آن‌ها این کار را بخوبی انجام می‌دهند. تفنگ‌های بادی Weihrauch به خاطر این که بسیار محکم ساخته شده‌ و توسط تیراندازان برتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، معروف هستند. همچنین این برند یک خط تولیدی مصرف‌کننده دارند که برای تیراندازی بسیار دقیق عالی است.

برند وایرخ از مواد آزمایش شده ‌برای ساخت تمام اجزای سلاح‌های بادی استفاده می‌کند و ماشین‌آلات تولیدی بسیار پیشرفته‌ای برای اطمینان از تولید بهترین تفنگ بادی و اسلحه دارد. در مورد این برند آلمانی، می‌دانید که از لحظه‌ در دست گرفتن آن، صاحب یک اسلحه‌ باکیفیت شده‌اید. این تفنگ‌ها برند فوق‌العاده‌ای هستند که ارزش پول خرج کردن دارند.

 6 برند برتر از بهترین برندهای تفنگ بادی در جهان

برند دی استیت Daystate

Daystate با تولید برخی از بهترین و قدرتمندترین سلاح‌ها در جهان، برندی است که از بیش از ۳۰ سال پیش در ساخت تفنگ پی سی پی مدرن پیشگام بوده‌ است. تفنگ‌های این برند هنوز هم به عنوان پیشگام بازار در طراحی و نوآوری برای تفنگ‌های بادی در بریتانیا در نظر گرفته می‌شوند.

دی استیت شهرت خود را به عنوان یک برند برتر در تولید بهترین سلاح‌های جهان برای همه انواع تفنگ‌هایی که با دقت، فداکاری و تعهد به برتری از مفهوم طراحی تا نتیجه نهایی ساخته شده‌اند، کسب کرده است. این برند بریتانیایی همچنین نسخه‌های محدودی تولید می‌کند که به همان اندازه که برای در دست گرفتن و تیراندازی جذاب به نظر می‌رسند، خیره‌کننده نیز می‌باشند.

برند بروکوک Brocock

شرکت Brocock که در سال ۱۹۸۹ توسط برادران سیلکوک در بیرمنگام تاسیس شد، به طور مداوم و با کیفیت بالا، تفنگ‌های بادی سبک‌وزن شکاری PCP، کارابین و تپانچه در سراسر جهان تولید می‌کند. در سال ۲۰۱۴ شرکت Brocock توسط گروه دایانا، سازندگان اسلحه ایتالیایی Marocchi و Breda، که از سال ۱۹۲۲ اسلحه می‌ساختند و همچنین مالک شرکت Daystate، خریداری شد و این امر به Brocock اجازه داد تا اطلاعاتش را به اشتراک بگذارد، سیستم‌هایش را توسعه دهد و کیفیت و قابلیت اطمینان تفنگ‌های بادی خود را بهبود بخشد.

Brocock که اکنون در استافوردشایر مستقر است، به تولید تفنگ‌های بادی شکاری سبک و با کیفیت، کارابین و تپانچه ادامه می‌دهد، که با استفاده از تکنولوژی مهندسی دقیق و پیشرفته ساخته شده‌اند، و با مهارت و تجربه سنتی تیمی از تفنگ‌سازان باتجربه همراه است. نتیجه این کار طیف جذابی از سلاح‌ها است که برای تیراندازی لذت‌بخش هستند.

برند بی اس آ BSA

BSA که در سال ۱۸۶۱ به عنوان شرکت سلاح‌های کوچک بیرمنگام LTD شکل گرفت، یکی از قدیمی‌ترین نام‌های تجاری تولید کنندگان تفنگ بادی بریتانیایی است. BSA تاریخچه و سنتی غنی دارد و برخی از بهترین تفنگ‌های بادی جهان را تولید می‌کند. سلاح‌های این شرکت در هر دو جنگ جهانی کار کرده‌اند، هزاران تفنگ و مسلسل تولید کرده‌اند، و امروزه با نوآوری به طرح‌ها و تولیدات خود ادامه می‌دهند.

خانواده BSA از نظر کیفیت، خدمات و طراحی دارای شهرت جهانی است و فورا با نشان تجاریشان یعنی سه تفنگ به هم چسبیده به یاد آورده می‌شوند. همچنین BSA خود را از بقیه جدا می‌کند و تنها تولید کننده حجمی تفنگ‌های بادی است و از لوله تفنگ‌های Cold Hammer Forged استفاده می‌کند که معمولا برای استفاده در سلاح‌های گرم درجه بالا و نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تکنیک‌هایی که آن‌ها در تولید استفاده می‌کنند به این معنی است که تفنگ‌های بادی آن‌ها عملا بی‌نظیر هستند.

 6 برند برتر از بهترین برندهای تفنگ بادی در جهان

برند ایرآرمز Air Arms

فروشگاه اینترنتی هانت شاپ یک فروشگاه مجاز فروش شرکت Air Arms است، و ما قطعا فکر می‌کنیم که تفنگ‌های بادی تولید این شرکت یک برند برتر برای بررسی هستند. در مورد شرکت ایرآرمز برتری محصول به دلیل تعهد به برتری است. این تعهد با فن‌آوری تولید آن‌ها شروع می‌شود و به خاطر کارکنان بسیار ماهر در تمام بخش‌ها اعمال می‌شود. شرکت Air Arms تحقیقات دقیق، طراحی، توسعه و تولید را انجام می‌دهد و به فلسفه "فقط بهترین" پایبند است.

داستان Air Arms در سال ۱۹۸۳ آغاز شد، چرا که موسسان نتوانستند تفنگ بادی پیدا کنند که به معنای واقعی تکنولوژی بالایی داشته باشد. در سال ۱۹۸۸، تصمیم برای تولید یک تفنگ بادی پی سی پی گرفته شد، و با این موفقیت، شرکت، سرمایه‌گذاری بیشتری در ماشین‌آلات تولیدی تحت کنترل محاسبات کامپیوتری انجام داد. امروز، این شرکت تفنگ‌های بادی ورزشی با استاندارد شکار تولید می‌کند و تفنگ‌های مسابقه‌ای در مسابقات قهرمانی جهان برنده می‌شوند.

به نظر شما بهترین برند تفنگ بادی چیست؟

فروشگاه اینترنتی لوازم شکار و تیراندازی هانت شاپ مرجع فروش بهترین تفنگ های بادی و تمامی لوازم و تجهیزات شکار را از برندهای معتبر جهان در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز