خبرگزاری کار ایران

متخصص پروتز دندان کیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۶۱۳

یکی از مهم ترین خدماتی که توسط متخصص پروتز دندان انجام می شود اصلاح شکستگی دندان ها به کمک روکش های دندانی می باشد. سایت پی جو می تواند به شما کمک کند تا بهترین متخصص های پروتز دندان که در نزدیک محل زندگی شما فعالیت می کنند را پیدا کرده و به کلینیک دندانپزشکی آن ها مراجعه کنید.

متخصص پروتز دندان

به فردی که پس از اتمام دوره چهار ساله تحصیل خود در دانشکده دندانپزشکی، طی یک دوره سه ساله در رشته تخصص پروتز دندان تحصیل می کند متخصص پروتز دندان گفته می شود. این افراد می توانند به عنوان جراح نیز شناخته شوند و فعالیت های بسیار بیشتری را از دندانپزشکان عمومی انجام می دهند. متخصص های دندان می‌ توانند به سلامتی شما کمک بسیار زیادی بکنند. خدمات مختلفی توسط متخصصین ارائه می شود. در ادامه در خصوص چند مورد از خدمات ارائه شده توسط متخصص ها و دندانپزشک ها، توضیحاتی را ارائه می کنیم.

شکستگی دندان ها به کمک روکش دندانی

 یکی از مهم ترین خدماتی که توسط متخصص پروتز دندان انجام می شود اصلاح شکستگی دندان ها به کمک روکش های دندانی می باشد. افراد مختلف ممکن است به دلیل های گوناگون دچار شکستگی دندان شوند. اگر شکستگی دندان جزئی باشد می توان به کمک روکش های دندانی کاری کرد که دندان سالم و کامل به نظر برسد. اگر شما دندان شکسته داشته باشید می توانید با استفاده از روکش های دندانی زیبایی لبخند خود را دوباره بدست بیاورید. این روکش می تواند از جنس فلز یا سرامیک باشد. روکش به قسمت خارجی دندان متصل می‌ شود. برای کاشت روکش معمولا به دو یا سه جلسه مراجعه به متخصص نیاز است. اول قالب  دندان شما آماده می شود تا به کمک آن بتوان روکش مناسب را تهیه کرد. روکش دندان تنها برای افرادی که دچار شکستگی دندان هستند استفاده نمی شود بلکه از این روکش ها، برای افرادی که دارای دندان های با شکل نامناسب و یا دندان های بد رنگ هستند نیز استفاده می شود.سامانه نوبت دهی دندانپزشکان ایران بهترین دندانپزشک در شهر شما را به شما معرفی می کند مانند دندانپزشک تهران ، کرج  اهواز وسایر شهرهای ایران که همگی در سایت نوبت دهی دندانپزشکان ایران درج شده اند.

بریج دندان

یکی دیگر از مهم ترین خدماتی که  توسط متخصصان پروتز دندان انجام می شود؛ بریج دندان می باشد. بریج دندان برای افرادی که یکی از دندان ها خود را از دست دادند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. افرادی که یکی از دندان های خود را از دست داند می توانند به کمک بریج دندان لبخند زیبای خود را دوباره به دست آوردند. برای استفاده از روش بریج دندان لازم است تا دندان های اطراف با روکش پوشیده شوند و سپس دندان کاذب بین این دو دندان که روکش دار شده  نصب می شود.

ایمپلنت دندان

یکی دیگر از مهم ترین خدماتی که توسط متخصص پروتز دندان  انجام می شود؛ ایمپلنت دندان می باشد. ایمپلنت دندان دارای پیچ هایی از جنس فلز تیتانیوم می باشد. این پیچ ها می توانند در فک بالا یا پایین نصب شوند. ایمپلنت در حقیقت جایگزینی برای ریشه دندان ها می باشد. استفاده از ایمپلنت دندان ها برای افرادی مناسب است که دندان های خود را از دست دادند. همچنین اگر دندان شما در وضعیتی قرار داشته باشد که قابل ترمیم نباشد می توان از ایمپلنت دندان استفاده کرد. همچنین ایمپلنت برای افرادی که نمی خواهند از بریج دندان یا دندان مصنوعی نیز استفاده کنند؛ بسیار مناسب می باشد. لیست متخصص ایمپلنت دندان در شیراز ، اهواز ، بوشهر و سایر شهرهای ایران را در سامانه نوبت دهی دندانپزشکان ایران مشاهده نمایید.

متخصص پروتز دندان  کیست؟

متخصص پروتز دندان در سامانه نوبت دهی دندانپزشکان ایران

اگر شما به دلیل های گوناگون قصد مراجعه به متخصص پروتز دندان را دارید؛ به احتمال زیاد تمایل داشته باشید تا به بهترین متخصص و پزشک پروتز دندان مراجعه کنید.  بهترین و مجرب ترین متخصص های پروتز دندان دارای ویژگی ها و معیار هایی هستند. یکی از مهم ترین ویژگی ها و معیار هایی که بهترین و مجرب ترین پزشکان از جمله متخصصین پروتز دندان دارند؛ داشتن سطح علمی بالا می باشد.  داشتن سطح علمی بالا می تواند به پزشک ها کمک کند تا مشکل بیمار خود را به درستی شناسایی کرده و بهترین روش درمانی را برای بیمار انتخاب کنند. همچنین تجربه نیز می تواند به عنوان یکی از معیار هایی شناخته شود که بهترین متخصص های پروتز دندان دارند. البته نمی توان گفت تجربه تنها فاکتور و معیاری است که به کمک آن می توان بهترین متخصص های پروتز دندان را انتخاب کرد. سایت نوبت دهی دندانپزشکان ایران می تواند به شما کمک کند تا بهترین متخصص پروتزهای دندانی در شیراز ، اصفهان ، تهران و ... که در نزدیک محل زندگی شما فعالیت می کنند را پیدا کرده و به کلینیک دندانپزشکی آن ها مراجعه کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز