خبرگزاری کار ایران

دستیابی بیشتر به محتوای خود در رسانه های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۶۸

در دنیای دیجیتال ، جایی که ترافیک و تعامل حاکم بر هر ناشری ، بازاریاب دیجیتال و تولیدمحتوا است ، تمرکز در سئو سایت بر افزایش این اعداد متمرکز است. در قدیم ، تعداد تیراژ تنها چیزی بود که تبلیغ کنندگان باید ادامه می دادند. این اعداد در مواردی مشکوک بودند اما گزینه های دیگری وجود نداشت. این روزها ، گزینه های بسیار زیادی وجود دارد که دانستن اینکه از کجا شروع کنیم دشوار است. حتی قوی ترین استراتژی نیز در ابتدا بی اثر به نظر می رسد.

استراتژی های بی اثر رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی می توانند راهی عالی برای ارتباط با خوانندگان و مشتریان جدید و همچنین تعامل با مشتریان فعلی باشند. اما ایجاد یک حضور در رسانه های اجتماعی نیز می تواند بسیار ناامید کننده باشد. پست کردن روز به روز و مشاهده تعامل کم نمی تواند انگیزه ایجاد کند.

اما بازاریابی رسانه ها و شبکه های اجتماعی می تواند متحد قدرتمندی برای ایجاد مخاطب باشد.مانند چاپ دیجیتال که سنگ بنای تولید کاتالوگ و بروشور در صنعت چاپ است.

استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی من چگونه می تواند تعامل را افزایش دهد؟

امروزه تبلیغ کنندگان و ناشران باهوش می دانند که باید رسیدهای ترافیک خود را ببینند با وجود اینکه بازی تغییر کرده است ، هنوز فرصتهای عظیمی برای ناشران استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی و سازندگان محتوا وجود دارد تا بتوانند ترافیک را افزایش داده و مخاطبان خود را افزایش دهند. در زیر چند روش خوب و سریع برای کمک به راهنمای برنامه بازی شما در رسانه های اجتماعی و افزایش لیدهای فروش تورهای مسافرتی مانند تور استانبول و یا تور آنتالیا آورده شده است.

1. نبردهای خود را انتخاب کنید

از آنجا که پیوستن به اکثر شبکه های اجتماعی رایگان است ، بسیاری از افراد در هر یک پروفایل ایجاد می کنند. مشکل آن استراتژی این است که الف) مدیریت صحیح پروفایل زمان زیادی می برد ب) ممکن است مشتریان شما در یک پلت فرم خاص فعال نباشند.

درباره مشتریان ایده آل خود تحقیق کنید و بفهمید که بیشتر احتمال دارد کجا به صورت آنلاین تجمع کنند ، سپس آنها را دنبال کنید و محتوای خود را مطابق با سبک و شخصیت سایت ایجاد کنید. انتخاب یک یا دو پلتفرم و مشارکت عمیق در آنها سود بیشتری نسبت به گسترش نام تجاری شما در ده یا بیشتر خواهد داشت.

 

2. پلتفرمی عاقلانه

با رعایت نکات فوق ، بسیاری از شرکت ها از پلتفرمی استفاده می کنند که به آنها کمک می کند به طور همزمان در چندین سایت اجتماعی پست کنند. اگرچه این ممکن است به عنوان یک صرفه جویی در زمان به نظر برسد ، اما اغلب شل و ول به نظر می رسد و می تواند به نام تجاری شما آسیب برساند. به عنوان مثال ، ممکن است تصاویر در اینستاگرام بی نقص به نظر برسند اما برای صفحه توییتر شما خوب نباشد. اگر می خواهید از ابزاری برای مدیریت انتشارات بین پلتفرمی استفاده کنید ، مطمئن شوید که ظاهر پست ها را هنگام انتشار بررسی می کنید.

3. دسترسی ارگانیک سخت است

دسترسی ارگانیک (بدون پرداخت) به رسانه های اجتماعی برای شرکت ها آسان نیست. در واقع ، طبق گفته Hootsuite ، "در فیس بوک ، متوسط ​​دسترسی به یک پست ارگانیک در حدود 5.20 است. این بدان معناست که تقریباً از هر 19 طرفدار یک نفر محتوای غیر تبلیغاتی صفحه را می بیند. قبلاً بسیار ساده تر بود ، اما کاربران به محتوای تبلیغاتی بیش از حد واکنش منفی نشان دادند. بنابراین شرکت های رسانه های اجتماعی اعتراض کرده اند و عموماً اکثر مردم موافقند تنها راه تضمین شده برای جلب توجه بیشتر در رسانه های اجتماعی برای پست های شرکت ، پرداخت هزینه برای افزایش پست های شما از طریق تبلیغات است.

4. هدف گیری و جذب پیروان

اجرای یک کمپین پولی در شبکه های اجتماعی برای بدست آوردن فالوورها برای شروع ارزش آن را دارد. اکثر سیستم عامل ها این توانایی را ارائه می دهند - فقط مطمئن شوید که آن را به مخاطبان ایده آل و ترجیحات جغرافیایی خود اختصاص دهید. در غیر این صورت با پیروان تصادفی از سراسر جهان به پایان خواهید رسید.

هنگامی که شروع به جمع آوری دنبال کنندگان می کنید ، فراموش نکنید که با آنها درگیر شوید! اگر آنها در مورد پست های شما سوال می کنند یا نظر می دهند ، مطمئن شوید که سریع آنها را بازنویسی کرده و ارتباط آنها را با نام تجاری خود تقویت می کنید. همچنین می توانید نظرسنجی ها و نظرسنجی ها را برای آشنایی بیشتر با علایق آنها انجام دهید.

دستیابی بیشتر به محتوای خود در رسانه های اجتماعی

5. مسابقه ای را اجرا کنید

می توانید با شرکت در مسابقات ، شتاب و مخاطبان خود را تقویت کنید ، اما انجام این کار بدون نرم افزار برای انجام این کار دشوار است. مدیران رسانه های اجتماعی با Gleam موفق بوده اند . شما می توانید آن را طوری تنظیم کنید که نوشته ها با انجام اقدامات خاصی مانند به اشتراک گذاری محتوا ، دنبال کردن صفحه شما و غیره "کسب" شوند.

 

6. ویدئو به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر

اکثر سیستم عامل ها می دانند که ویدئو نسبت به پست های متنی خالص ، جذابیت بیشتری ایجاد می کند. بنابراین اگر ویدئوهایی دارید از آنها در پست های اجتماعی خود استفاده کنید. حتی می توانید یک فیس بوک لایو برای تبلیغ محتوای جدید انجام دهید. فیس بوک عاشق این نوع محتوا است و به شما برای ایجاد آن در معرض دید بیشتر پاداش می دهد. اگر از ویدئوهای منابع دیگر مانند YouTube استفاده می کنید ، توصیه می کنم ویدیوی خود را در هر پلتفرم اجتماعی بارگذاری کنید. آنها محتوای خود را ترجیح می دهند و وقتی به محتوای خارج از سایت پیوند می دهید ، آن را دوست ندارند. به یاد داشته باشید ، آنها با نگه داشتن افراد در سایت خود و برنامه های خود تا آنجا که ممکن است (و با پرداخت هزینه برای تبلیغ محتوایی که افراد را از سایت خارج می کند) پول می گیرند.

برای هرگونه محتوایی در رسانه های اجتماعی مهم است که ثابت و معتبر (نه بیش از حد تبلیغاتی) باشد. به محتوای پشت صحنه نحوه برنامه ریزی موضوع یا گزارش یک مقاله فکر کنید. اگر با مشارکت محدودی روبرو شدید ، ناامید نشوید. ایجاد مخاطب جذاب به زمان نیاز دارد. بنابراین شما باید ثابت قدم باشید ، اما اگر همه چیز خوب پیش نمی رود ، باید استراتژی خود را نیز تنظیم کنید. اگر روزانه 2-3 هفته کاری انجام می دهید و حداقل روندی را در جهت درست مشاهده نمی کنید ، ممکن است بخواهید استراتژی خود را دوباره مرور کنید. آیا محتوای شما بیش از حد خود تبلیغاتی است؟ به اندازه کافی مکالمه ندارید؟ آیا فقط اشتراک گذاری پیوندها به محتوای خارج از سایت بیش از حد است؟ تجزیه و تحلیل خود را مرور کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.

دستیابی بیشتر به محتوای خود در رسانه های اجتماعی

7. مراقب استراتژی رقبا خود باشید

هنگامی که به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، درک این که چه چیزی یا چه زمانی باید ارسال شود ، دشوار است. آنجاست که ماهیت عمومی رسانه های اجتماعی می تواند جوابگو باشد. به پست های رقیب برتر خود نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی در بین مخاطبان آنها مورد توجه قرار گرفته است. همچنین می توانید دریابید که چه کارهایی را نباید انجام دهید. با این حال ، به یاد داشته باشید.

8. به اشتراک گذاری پاد ها

یک گروه ایمیل ، پیام رسان فیس بوک یا گروه پیام مستقیم Linkedin از افرادی ایجاد کنید که می توانند در انتشار مطالب به شما کمک کنند. هدف این است که به فیس بوک ، لینکدین یا توییتر (از هر پلتفرمی که استفاده می کنید) نشان دهید که این محتوا جذابیت دارد و باید به افراد بیشتری نشان داده شود. بنابراین وقتی افراد بیشتری الف) مطالب شما را به اشتراک می گذارند ب) با پست های اجتماعی شما درگیر می شوند - بستر رسانه های اجتماعی آن را به افراد بیشتری نشان می دهد.ما در سایت توریاب از پلتفرم اینستاگرام برای تبلیغ و توسعه فروش تورهای استانبول و آنتالیا در فصل تابستان استفاده کردیم و فروش تورها را حتب در مسرهای کم فروش مسافرتی مانند تور دبی را افزایش دادیم.

نکته اصلی این است که مطمئن شوید مطالب شما در مدت کوتاهی به اشتراک گذاشته شده و/یا با محتوای شما درگیر هستند. این نوع الگوریتم را فریب می دهد و فکر می کند که محتوا "ارزشمند" است و باید به افراد بیشتری نشان داده شود.

چگونه در هفت مرحله استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی خود را بسازید

اهدافی را تعیین کنید که با برند شما همسو باشد. ...

درباره مخاطبان خود و اینکه از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند تحقیق کنید. ...

نمایه(های) رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید ...

حوزه های موضوعی و انواع پست خود را انتخاب کنید. ...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز