خبرگزاری کار ایران

پاسپورت دومینیکا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۱۳

پاسپورت کشور دومینیکا جز معتبرترین پاسپورت های دنیاست و در رتبه بندی جهانی؛ سی و سومین پاسپورت معتبر دنیا بشمار می رود.

پاسپورت دومینیکا مدرک شناسایی ایی است که افراد با اخذ آن می توانند سفرهای بین المللی زیادی داشته باشند که بسیاری از آن کشورها حتی احتیاجی به اخذ ویزا ندارند.

اخذ پاسپورت دومینیکا به دلایل بسیاری مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است مانند عدم شرط حضور در خاک آن کشور، عدم نیاز به مدرک زبان یا مدرک تحصیلی، نبود شرایط پیچیده سوابق کاری و مدت زمان کوتاه پروسه اخذ پاسپورت که کمتر از 4 ماه زمان می برد.

شایان به ذکر است که کشور دومینیکا و معدود کشور های دیگری در دنیا هستند که در مدت کوتاه چهارماه، تابعیت وپاسپورت به متقاضیان اعطا می کنند.

اما از آنجایی که دیگر کشور های حوزه کارایئب چند سالی است دیگر به ایرانیان تابعیت اهدا نمی کند تنها گزینه مناسب و باقی مانده کشور دومینیکا محسوب می شود.

هدف اصلی از کسب پاسپورت و تابعیت دومینیکا زندگی کردن و ماندن در این کشور نیست بلکه امکان سفر به بیش از 140 کشور دنیا بدون ویزا می باشد که برخی از مهم ترین این کشورها عبارتند از: انگلستان، اتحادیه اروپا(حوزه شنگن) اروپای شرقی، کره جنوبی،هنگ کنگ ، سنگاپورو ..

برنامه اخذ تابعیت دومینیکا یکی از قدیمی ترین و مشهورترین طرح های شهروندی در جهان بشمار می رود که از سال 1993 در حال انجام است و قانون کشور دومنیکا می باشد که در ازاء کمک بلاعوض به دولت

پاسپورت دومینیکا

یا سرمایه گذاری ، تابعیت خود را به افراد اعطا می کند.

افراد متقاضی پاسپورت دومینیکا برای خود و خانواده شان بدون نیاز به انصراف از تابعیت فعلی در ظرف چهار ماه می توانند  این پاسپورت را بدست آورند.

برای اخذ این پاسپورت متقاضی اصلی باید: بالای18 سال باشد/ سلامت کامل داشته باشد/ سابقه کیفری نیز نداشته باشد.

 کشور دومینیکا اقتصادی پایدار و روبه توسعه دارد و همچنین کشوری بسیار امن است که آمار جرم و جنایت به شدت در آن پایین است و جو سیاسی ثابتی دارد.

بنابرین هیچ نگرانی نسبت به ارزش سرمایه یا ارزش پاسپورت خود در طول زمان نخواهید داشت.

در حال حاضر دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا از دو روش انجام می شود:

از طریق کمک بلاعوض به دومینیکا یا همان اهدای وجه نقد به دولت با شروع قیمت ها از ۱۰۰،۰۰۰ دلار

از طریق خرید سهام در یکی از پروژه های تایید شده دولت به ارزش حداقل ۲۰۰،۰۰۰ دلار

   پس از ارسال درخواست مدارک شما ظرف دوماه توسط واحد سرمایه گذاری سی بی ای یو ارزیابی و پس از صدور نامه تاییده مبنی برموافقت اعطای تابعیت؛ پاسپورت و تابعیت شما صادر می شود.

پاسپورت دومینیکا مطمئن ترین روش برای ساخت زندگی بهتر:

پاسپورت دومینیکا

شما با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار کمک به دولت دومینیکا میتوانید پاسپورت دوم خود را اخذ نمایید بنابرین ارزان ترین روش دریافت تابعیت و پاسپورت دوم در دنیا به شمار می رود

پاسپورت دومینیکا مادام العمر و غیرقابل استرداد است یعنی اینکه شما بعنوان شهروند دومینیکا میتوانید از فرصت ها و مزایای زندگی در این کشور صلح آمیز استفاده نمایید و از تجربه زندگی با تمام شرایط رفاهی و بستر پیشرفت لذت ببرید

یکی دیگر از محاسن تابعیت دوم دومینیکا امکان تابعیت چندگانه و آزادی زندگی در خارج از دومینیکا است که اگر شما به طور قانونی بتوانید طبق قوانین میزبان عمل کنید نیازی به اقامت در دومینیکا قبل یا بعد از اتخاذ پاسپورت نخواهید داشت

با پاسپورت دومینیکا به چه کشور هایی میشود سفر کرد؟

امکان سفر به 140 بدون ویزا که مهمترین کشورها: انگلستان، اتحادیه اروپا درحوزه شینگن اروپای شرقی، کره جنوبی ،هنگ کنگ ، سنگاپور، حتی تعدادی از کشورهایی که به ایران ویزا نمیدهند مثل مصر و اردن.

 همچنین شما با داشتن این پاسپورت میتوانید ویزای ده ساله ی سه کشورمهم آمریکا، کانادا و استرالیا براحتی دریافت کنید

اخذ پاسپورت و تابعیت دومینیکا توسط مجموعه دومینیکا پارادایس با هشت سال سابقه موفق در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت کاملا تضمینی انجام می پذیرد.

راه‌های ارتباطی با ما:

شماره تماس: 86086577-021

شماره واتساپ: 09121182978

https://dominicaparadise.com/

آدرس: تهران، تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان بابک بهرامی ، پلاک ١١ ، طبقه چهارم ، واحد ١۶

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز