خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجموعه بزرگ فرش شیوا عنوان کرد؛

حمایت مجموعه شیوا از هنرمندان بومی/ فروش اقساطی محصولات شیوا با پشتوانه دو بانک

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۷۰۷

مدیر عامل مجموعه بزرگ فرش شیوا گفت: مجموعه شیوا با حمایت از هنرمندان بومی از جمله خالو قنبر که از پیشکسوتان موسیقی و هنر هرمزگان است، تلاش کرده تا حسن نیت خود را به فرهنگ استان نشان دهد

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایوب  مهدوی فرد در مراسم گرامی داشت چهلمین سالروز تاسیس این مجموعه اظهار کرد: این مجتمع از زمانی که یک بنگاه اقتصادی کوچک بوده است تا کهرنون که به یک برند تبدیل شده فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته تا که امروز به این موفقیت دست یافته است.

وی افزود: خوشبختانه مجموعه شیوا توانسته در زمینه اشتغالزایی گام های بزرگ و موثری بردارد و برای بیش از 100 نفر اشتغالزایی کند که از این تعداد، 70 نفر به صورت مستقیم و 30 نفر به صورت غیر مستقیم از این مجموعه بهره مند شده اند.

مهدوی فرد تصریح کرد: مجتمع بزرگ فرش شیوا علاوه بر فعالیت تجاری که در استان هرمزگان دارد در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، سالهاست که در فعالیت های فرهنگی، خیر خواهانه و.. مشارکت دارد به طوریکه حامی خانواده بزرگ کمیته امداد استان، کودکان سرطانی، حمایت از دانش اموزان مستعد بی بضاعت، حمایت از تیم های محلات در سطح شهر بندرعباس و حمایت بیش از ۱۰ سال از زندانیان غیرعمد و خانواده آنها را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.

وی ادامه داد: مجموعه شیوا با حمایت از هنرمندان بومی از جمله خالو قنبر که از پیشکسوتان موسیقی و هنر هرمزگان است، تلاش کرده تا حسن نیت خود را به فرهنگ استان نشان دهد و تنها از هنرمندان بومی در تبلیغات خود استفاده کند.

مدیرعامل مجموعه شیوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت مجتمع شیوا بیان کرد: مجتمع شیوا با ۷ شعبه در بندرعباس و یک شعبه در شهرستان رودان در زمینه های مختلف فرش، مبلمان، دکوراسیون، پرده به صورت کلی و جزئی با بهترین برند های دارای ضمانت فعالیت دارد.

وی اضافه کرد مجموعه شیوا همواره سعی کرده است بهترین برندهای داخلی را برای عرضه به مشتریان خود به خدمت بگیرد و از 10 برند برتر تولیدات فرش، مبل و... در کشور در مجموعه خود استفاده کند، در نظر داریم در آینده نزدیک کسب و کار خود را توسعه و برند خود را راه اندازی کنیم و صادرات محصولات خود از جمله فرش، را در برنامه جا دهیم.
مهدوی در پایان به فروش اقساطی محصولات خود با پشتوانه ۲ بانک در اقساط ۲۰ تا ۲۲ ماهه با قیمت مصوب کارخانه اشاره کرد.

این گفت و گو  آگهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز