خبرگزاری کار ایران

با این مطلب بهترین مجموعه حقوقی در تهران را خواهید شناخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۴۷۵

چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، می‌توانید با خدمات حقوقی وکیل پایتخت که همگی توسط چند وکیل پایه یک دادگستری آگاه و کاربلد ارائه می‌گردد، آشنا شوید. همچنین متوجه خواهید شد که بهترین وکیل در تهران را در کدام مجموعه می‌توانید بیابید تا بتوانید با پرداخت یک حق الوکاله مناسب و ارزان مشکل حقوقی خود را برطرف نمایید.

فرقی نمی‌کند که شما با کدامیک از مشکلات حقوقی روبرو شوید، برای موفقیت در پرونده‌های مربوط به خانواده، مالی، ملکی، جنایی و .. نیاز به وکیل متبحر و ماهر دارید. سایت وکیل پایتخت مجموعه‌ای است که با بهره‌مندی از بهترین وکلا می‌تواند خدمات حقوقی مختلفی را به مراجعه کنندگان ارائه نماید.

وکیل پایتخت چه مجموعه‌ای است؟

دفتر حقوقی وکیل پایتخت فعالیت خود را از سال 1390 و با بهره‌مندی از خبره‌ترین وکلای پایه یک دادگستری و همچنین قضات بازنشسته دادگستری آغاز کرده و در طی این 10 سال سابقه فعالیت، توانسته پرونده‌های مختلفی را در زمینه‌های گوناگون به نتیجه برساند به طوری که بیش از 80 درصد پرونده‌هایی که به مجموعه حقوقی وکیل پایتخت سپرده شده است با موفقیت و برآورده کردن رضایت موکل روبرو شده‌اند. نکته قابل توجه آن است که تنها رمز موفقیت این مجموعه در پرونده‌های حقوقی را می‌توان در درجه اول در برخورداری از تیم مشاوره حرفه‌ای که به خوبی از چند و چون پرونده‌ها مطلع شده و به گفته‌های موکلین گوش می‌کنند و همچنین تجربه و مهارتی دانست که وکلای مجموعه وکیل پایتخت از آن بهره‌مندند.

تمامی افرادی که با پرونده‌های حقوقی در حوزه‌های مختلف روبرو شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به این مرکز ضمن دریافت مشاوره‌های حقوقی، پرونده خود را به بهترین وکیل در تهران که در این مجموعه فعالیت دارد بسپارند. برای این که بتوانید از تمامی خدماتی که توسط مجموعه وکیل پایتخت ارائه می‌شود با خبر شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً سایت این مرکز را به آدرس الکترونیکی www.vakilepaytakht.com ببینید. همچنین شماره تلفن 09125370071 که در سایت این مجموعه حقوقی درج شده نیز آماده پاسخگویی به پرسش شما در خصوص پرونده‌های حقوقی خواهد بود. ما در ادامه این مطلب به طور کامل‌ به تمام خدماتی که توسط مجموعه وکیل پایتخت ارائه می‌شود خواهیم پرداخت، اما پیش از آن لازم است اطلاعات بیشتری را در خصوص وکیل و فایده کمک گرفتن از وی در پرونده‌های حقوقی مختلف را با شما در میان بگذاریم.

وکیل کیست؟ فواید حضور وکیل در پرونده‌های حقوقی چیست؟

در یک معنای کلی وکیل به فردی گفته می‌شود که از جانب فرد دیگر اجازه داشته باشد تا به مجموعه‌ای از کارها که مجوز آن صادر شده است بپردازد و آن‌ها را به سرانجام برساند. وکیل حقوقی نیز فردی است که از طرف موکل اجازه پیدا می‌نماید تا موضوع حقوقی پیش آمده را از طریق مراجع قضایی و ... پیگیری و حل و فصل نماید. بسیاری از افراد ممکن است فکر کنند کاری که وکیل می‌تواند انجام دهد را خودشان نیز می‌توانند انجام دهند و کمک گرفتن از وکیل را کاری تجملی و بیهوده تلقی کنند، اما متاسفانه این نوع نگرش اشتباه است؛ زیرا بسیاری از موارد قانونی و تبصره ماده‌های مختلف در قانون اساسی و در حوزه‌های مختلف وجود دارد که وکلا از آن‌ها مطلعند و می‌دانند که با استناد به کدامیک از آن‌ها می‌توانند مشکل مطرح شده را حل نمایند. بنابراین با کمک گرفتن از یک وکیل پایه یک دادگستری کاربلد و خبره شما مسیر کوتاه‌تری را طی کرده و زودتر به مقصد خود خواهید رسید. حال که متوجه لزوم کمک گرفتن از وکیل شده‌اید، لازم است بدانید که با مراجعه به مجموعه حقوقی وکیل پایتخت، در چه زمینه‌هایی می‌توانید خدمات دریافت کرده و یا مشاوره بگیرید.

با این مطلب بهترین مجموعه حقوقی در تهران را خواهید شناخت

انواع خدمات حقوقی وکیل پایتخت:

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، مجموعه وکیل پایتخت با برخورداری از وکلای پایه یک دادگستری می‌تواند پرونده‌های مختلفی را در زمینه‌های گوناگون تقبل نماید. از جمله خدمات این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دعاوی ملکی: این نوع پرونده‌ها شامل آن دسته از دعاوی حقوقی و کیفری می‌شود که منشأ به وجود آمدن آن‌ها اموال غیرمنقول باشد.
  • دعاوی بین‌المللی: این نوع از دعاوی همان طور که از نامش پیداست، مشکل حقوقی پیش آمده در بین دو یا چند کشور را مطرح می‌نماید. این دعاوی می‌توانند مالی، کیفری و ... باشند و برای حل و فصل آن نیاز به تبحر بالای وکیل پایه دادگستری است که انتخاب کرده‌اید.
  • دعاوی خانواده: این نوع از دعاوی از آن جا که به بنیان خانواده برمی‌گردد، گستره وسیعی دارند و شامل مواردی از قبیل طلاق، ازدواج، اذن در ازدواج، حضانت فرزند، نفقه و ... می‌شود.
  • دعاوی حقوقی: مواردی که در این نوع دعاوی دیده می‌شود نیز وسعت و تنوع بالایی دارد و از آن جا که اغلب به دلیل نداشتن شناخت مردم از قوانین حاصل می‌شود یک وکیل آگاه می‌تواند به شما کمک نماید تا بتوانید مشکل حقوقی پیش آمده را رفع نمایید.

چنانچه با یکی از دعاوی فوق روبرو شدید، می‌توانید برای دریافت مشاوره با مجموعه وکیل پایتخت تماس بگیرید و از مشاوره‌های حقوقی تخصصی این مرکز که به صورت‌های زیر ارائه می‌شود، بهره‌مند شوید.

  • مشاوره حقوقی تلفنی: یکی دیگر از روش‎‌های دریافت مشاوره ازسایت وکیل پایتخت به صورت تلفنی می‌باشد که می‌توانید با برقراری تماس با شماره تلفن 09125370071 پرسش خود را مطرح نمایید.
  • مشاوره حقوقی حضوری: برای آن که بتوانید با مشاوران این مرکز به صورت رو در رو ارتباط برقرار نمایید، می‌توانید زمانی را برای مشاوره حضوری در نظر بگیرید و پس از آن با انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری حرفه‌ای که در این مجموعه فعالیت دارد، حل مشکل خود را به آن‌ها بسپارید.

با این مطلب بهترین مجموعه حقوقی در تهران را خواهید شناخت

برای اطلاع از هزینه‌های خدمات حقوقی وکیل پایتخت و حق مشاوره و همچنین حق الوکاله مناسب و ارزان با امکان پرداخت قسطی، روی تماس کلیک کنید.

بهترین وکیل در تهران را چگونه بشناسیم؟

برای این که بتوانید یک وکیل خوب بیابید و کار خود را به او بسپارید لازم است از تبحر وی و همچنین موفقیت‌هایی که در به سرانجام رساندن پرونده‌های پیشین به دست آورده است، مطلع و با خبر باشید. به عنوان مثال هنگامی که برای یکی از دعاوی حقوقی به مجموعه وکیل پایتخت مراجعه می‌کنید یکی از وکلای این مجموعه با توجه به تبحری که در نوع دعوی شما دارد کار پرونده شما را بر عهده می‌گیرد. در قدم اول وکیل مورد نظر در جریان آن چه که اتفاق افتاده است قرار می‌گیرد و به صحبت‌های موکل خود گوش می‌دهد تا بتواند با بررسی موضوع و اسناد و مدارک موجود، نتیجه‌ای که می‌تواند از پیگیری پرونده به دست آورد و همچنین زمان مورد نیاز را با موکل خود در میان بگذارد. اما به جز این موارد بهترین وکیل در تهران و به طورکل یک وکیل پایه یک دادگستری حرفه‌ای را می‌توانید با توجه به مواردی که در ادامه ذکر می‌کنیم بشناسید.

  • وکیلی که انتخاب می‌کنید باید به روز باشد: برخی اتفاقات ممکن است باعث شود تغییراتی در قوانین مختلف به وجود آید بنابراین وکیل شما باید از این تغییرات مطلع باشد.
  • لازم است امین موکل خود باشد: هیچ یک از مراحل و اتفاقات و اطلاعات تازه‌ای که در روند پرونده به وجود می‌آید نباید به جز موکل در اختیار فرد دیگری قرار گیرد.
  • در حد توانایی‌هایی خود و به طور قانونی اقدام به انجام کار نماید: وکیل خوب سعی نمی‌کند موکل خود به امری که شدنی نیست امیدوار سازد. بلکه مسیر را به طور روشن با وی در میان می‌گذارد و او را از آنچه در آینده ممکن است اتفاق بیفتد باخبر می‌سازد.
  • بهترین و کم هزینه‌ترین راه را به موکل خود پیشنهاد دهد: یک وکیل کارکشته می‌تواند برای به فرجام رساندن پرونده‌ای که در دست دارد چند مسیر مختلف را به موکل خود نشان دهد تا بتوان از میان این راه‌ها کم هزینه‌ترین و سریع‌ترین راه را پیدا کرد.
  • وکیل حرفه‌ای از تجربه وکلای دیگر استفاده می‌کند: زیرا در این مسیر تجربه دیگران می‌تواند به روشن شدن ابهامات پرونده و کمک به قاضی بسیار مؤثر باشد.
  • وکیل خوب می‌تواند در یک یا چند حوزه تبحر داشته باشد: یک وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند هم زمان به چند حوزه حقوقی اشراف و تخصص داشته باشد.
  • وکیل خوب از قلم رسا و فن بیان قوی برخوردار است: بر این اساس وکیل خبره می‌تواند با در نظر گرفتن زمانی که برای پرونده دارد، یک دفاع خوب را با بیانی شیوا و محکم از موکل خود نمایان سازد تا بتواند در جلسات دادگاه حق از دست رفته موکل خود را باز پس گیرد. در مجموعه حقوقی وکیل پایتخت شما با وکلایی روبرو خواهید بود که از تمامی این ویژگی‌ها برخوردارند.

حق مشاوره در وکیل پایتخت چگونه محاسبه می‌شود؟

همان طور که پیشتر اشاره کردیم در مجموعه وکیل پایتخت شما می‌توانید پیش از سپردن پرونده خود به یکی از وکلا، از مشاوره آن‌ها در خصوص دعوی حقوقی خود بهره‌مند شوید. در این صورت حق مشاوره وکیل نیز طبق قانون دریافت می‌شود و پس از این شما می‌توانید در صورت نیاز کار خود را به یکی از وکلا بسپارید.

راه‌های ارتباطی و مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری

در مجموعه وکیل پایتخت راه‌های مختلفی از جمله جلسه حضوری، تلفنی و آنلاین برای موکلین عزیز تدارک دیده شده که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید و از طریق سایت و یا شماره تلفن09125370071 با مشاوران و یا وکلای این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

سایت: https://vakilepaytakht.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز