خبرگزاری کار ایران

خرید ملک در قبرس شمالی + قیمت ، مزایا و معایب

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۱۸

میزان سرمایه و هزینه‌ایی که می‌خواهید برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنید، بستگی به میزان سرمایه‌ایی دارد که شما می‌خواهید در این کشور هزینه کنید.

آشنایی با قبرس شمالی

قبرس در سال 1960  از بریتانیا مستقل شد و در سال 1963، نمایندگان بریتانیا در پی اختلافاتی که با یکدیگر داشتند، از دولت قبرس جدا شدند.  سراسقف ماکاریوس در سال 1974 رئیس جمهور وقت قبرس، در کودتایی توسط نظامیان یونان سرنگون شد و ترکیه موقعیت خود را در این سرزمین اثبات کرد. در نتیجه از آن تاریخ به بعد قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم گردید.

قبرس شمالی دارای مراکز خرید و دیدنی‌های بسیاری بوده و در سال‌های اخیر دارای رشد 41 درصدی بوده است. البته این کشور هنوز جزء اتحادیه اروپا منصوب نشده است. قبرس شمالی دارای منابع خوب نفت و گاز نیز هست، که بخشی از درآمدهای این کشور از این طریق تامین می‌شود. همچنین بسیاری از کسانی که وارد این کشور می‌شوند، از طریق سرمایه گذاریی و خرید ملک به این کشور مهاجرت می‌کنند.

آب و هوا و جاذبه‌های گردشگری قبرس شمالی

آب و هوای قبرس شمالی به خاطر معتدل بودن آن بسیار مناسب کسانی هست، که علاقه دارند تا زمان خود را در کنار دریا و داشتن برنامه‌هایی مانند، شنا، ورزش‌های آبی، حمام آفتاب،  دوچرخه سواری و پیاده روی بگذرانند. زیرا معمولا در طول سال 320 روز آن آفتابی بوده و دارای گرمترین روزهای سال در ماه‌های آوریل تا نوامبر است. سرزمینی آرام و بکر که مناسب گردشگری و داشتن زندگی آرام و بدون دغدغه برای افرادی که حوصله شلوغی و سر و صدا را ندارند، خواهد بود.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی دارای مزایای بسیاری است، ما در ادامه به بررسی مهمترین دلایل و مزایای خرید ملک در قبرس شمالی خواهیم پرداخت:

  • رونق در ساخت و ساز
  • دارای شرایط پرداخت اقساطی
  • دارای متقاضی زیاد برای خرید ملک و مستغلات
  • اخذ اقامت آسان
  • امید به زندگی

رونق در ساخت و ساز

قبرس شمالی سالهای بسیار زیادی نزدیک به 30 سال را در انزوا به سر برد، اما بعد از اینکه در سال 2010 از قبرس جنوبی جدا شد، به یکباره رونق پیدا کرد. در آن زمان چند سرمایه گذار، هتل‌هایی را در این سرزمین بکر ساختند، که منجر شد تا گردشگران بسیاری به این سرزمین زیبا و بکر سفر کنند و با حقایق و زیبایی‌های این سرزمین زیبا آشنا شوند.

دارای شرایط پرداختی اقساطی

هنگام خرید ملک و یا خانه، حتما لازم نیست تا تمام هزینه را به یکباره پرداخت کنید. امکان پرداخت آن به صورت قسطی و بدون بهره برای کلیه سرمایه گذاران امکان پذیر است.

دارای متقاضی زیاد برای خرید ملک و مستغلات

سرزمین قبرس شمالی به دلیل امنیت بالا و داشتن امید به زندگی، همچنین به خاطر شرایط مطلوب آب و هوایی سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب کرده است.

اخذ اقامت آسان

خرید ملک در قبرس شمالی + قیمت ، مزایا و معایب

اقامت قبرس شمالی بسیار راحت است. زمانیکه شما بتوانید در این کشور سرمایه گذاری کنید و صاحب خانه شوید، شما می‌توانید اقامت این کشور را به دست آورید.

امید به زندگی

امید به زندگی در این کشور بسیار بالاست. زمانیکه در خیابان‌ها و کوچه‌های شهرهای آن قدم می‌زنید، با تعداد زیادی افراد مسن روبه‌رو می‌شوید. میانگین سنی در این کشور برای زنان بالای 82 و برای آقایان بالای 87 سال است.

معایب خرید ملک در قبرس شمالی

مسلما خرید ملک در قبرس شمالی دارای طرفداران بسیاری است. اما معایبی نیز بابت خرید ملک وجود دارد. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم تا به بررسی معایب آن نیز بپردازیم.

  1. تبلیغات گسترده‌ایی توسط سودجویان برای خرید ملک در قبرس شمالی وجود دارد. اما باید خیلی مراقب باشید از چه طریق و توسط کدام موسسه برای خرید ملک در قبرس شمالی سرمایه گذاری می‌کنید.
  2. در هر کشوری که بخواهید ملکی را خریداری کنید، حتما باید قوانین آن کشور را بدانید. به همین منظور بهتر است از افرادی معتبر و یا موسسه معتبر کمک بخواهید.
  3. برای خرید خانه در قبرس شمالی شما نیاز دارید که مجوزهایی را از قبل اخذ کنید. برای اینکه کلاه برداران از شما سودجویی نکنند، همانند نکات قبل که اشاره کردیم، حتما از افراد متخصص کمک بخواهید.
  4. پیشنهاد می‌کنیم هنگام خریدن ملک، عکس و مشخصات و حتی نقشه آن را از فروشنده دریافت کنید، تا بعدا با مشکلات جدی تر مواجه نشوید.

قیمت ویلا در قبرس شمالی و خانه در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی + قیمت ، مزایا و معایب

ویلا با توجه به امکانات و مکانی که قرار گرفته است، از 130 پوند شروع می‌شود. همچنین برای خریدن خانه با توجه به موقعیت مکانی، امکانات، نقشه و زمان ساخت از 40 هزار پوند شروع می‌شود.

میزان سرمایه و هزینه‌ایی که می‌خواهید برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنید، بستگی به میزان سرمایه‌ایی دارد که شما می‌خواهید در این کشور هزینه کنید.

مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در قبرس شمالی بابت خرید ملک وجود دارد، دریافت کمیسیون است. مبلغ کمیسیون معمولا متغیر است. اما اگر شما از طریق مشاوران حرفه‌ایی اقدام به خرید ملک کنید، فقط فروشنده باید کمیسیون پرداخت کند.

همچنین موسساتی هستند که کلاه بردار بوده و بعد از دریافت وجه، دیگر شما نمی‌توانید آنها را پیدا کنید. اگر قصد خرید ملک و دریافت اقامت این کشور را دارید، حتما از مشاوران معتمد بهره ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز