خبرگزاری کار ایران

انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی جهت جذب مشتریان و کارمندان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۱۰

تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار بالا می باشد ولی انتخاب هدایای تبلیغاتی برای هر نوع شغل و کسب و کاری متفاوت می باشد و باید متناسب با آن کسب و کار انتخاب شود.

هدایای تبلیغاتی بهترین روش جهت قدردانی از مشتریان و کارمندان می باشد. اکثر افراد پس از دریافت هدیه در پی جبران آن می باشند. و اکثرا اینکار را با خرید از آن کسب و کار انجام می دهند. و یا اگر خودشان خرید و یا از آن خدمات استفاده نکنند آن را به دیگران معرفی می کنند.

بهترین شرکت هدایای تبلیغاتی

انتخاب بهترین شرکت هدایای تبلیغاتی برای اغلب افراد کار سختی می باشد. زیرا صاحبان کسب و کارها دائما نگرانند که مشاوره و محصول صحیح و مناسب کسب و کارشان را دریافت نکرده و با شکست روبه رو شوند.

درادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که می توانید بهترین شرکت هدایای تبلیغاتی را انتخاب نمایید.

  • انتخاب صحیح و درست هدایای تبلیغاتی باعث بهبود کسب و کار شما می گردد.
  • انتخاب هدیه خلاقانه می تواند باعث جذب مخاطب شود.
  • بهترین هدیه تبلیغاتی باید یادآور خاطرات خوب از برند و نام تجاری شما باشد.
  • هدایای مرتبط و کاربردی به مخاطبان هدفتان هدیه دهید.
  • هدایای تبلیغاتی متناسب با رویداد و فصل و گروه سنی و شاخصه های مهم دیگر انتخاب نمایید.

انواع هدایای تبلیغاتی

تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار بالا می باشد ولی انتخاب هدایای تبلیغاتی برای هر نوع شغل و کسب و کاری متفاوت می باشد و باید متناسب با آن کسب و کار انتخاب شود.

به طور مثال اگر در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنید می توانید از فلش مموری استفاده نمایید.

علاوه بر نوع کسب و کار توجه به رویداد ها و مناسبت ها نیز در انتخاب و طراحی هدایای تبلیغاتی مهم می باشد به طور مثال اگر برای شب یلدا از گیفت یلدا استفاده می نمایید بهتر است در کنار استفاده از محصولات مرتبط به کسب و کاری خود از نمادهای شب یلدا نیز استفاده نمایید.

تعاریف هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بهترین روش برای تشکر از مشتریان و قدردانی از آنهاست.

هدایای تبلیغاتی باعث ماندگاری در ذهن مخاطبانی و در نتیجه باعث شناخت برند و نام تجاری می شود.

هر چقدر در طراحی و انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقیت داشته باشید باعث شگفتی و جذب مخاطب می شوید.

استفاده از گیفت تبلیغاتی کاربردی و کارآمد باعث ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطبین می گردد و باعث تبلیغات بیشتر برند می شود.

کیفیت بالای هدیه تبلیغاتی شما باعث اهمیت شما به شان کسب و کارتان و مخاطبتان می شود.

انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی جهت جذب مشتریان و کارمندان

از جمله هدایای تبلیغاتی پرفروش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خودکارهای تبلیغاتی

استفاده از خودکارهای تبلیغاتی بیشترین استفاده را در بین صاحبان کسب و کارها جهت ارائه هدایای تبلیغاتی دارد. زیرا اکثر صاحبان کسب و کارها بدلیل ارزان بودن خودکارهای تبلیغاتی و ماندگاری بالای آن علاقمند به استفاده از آن هستند. در صورتی که از خودکارهای با کیفیت تر استفاده نمایید باعث استفاده و ماندگاری بیشتر می شود. و برای مدیران رده بالا حتی شما می توانید از خودکارهای فلزی و شیک استفاده نمایید.

خودکارهای تبلیغاتی بدلیل امکان چاپ برند و لوگو و اطلاعات تماس کسب و کاری تاثیر شگرفی در بهبود کسب و کار شما دارند. خودکارهای تبلیغاتی ارزان ترین روش جهت تبلیغات می باشد.

 ماسک های تبلیغاتی

استفاده از ماسک های تبلیغاتی امروزه به دلیل بیماری همه گیر بسیار ضروری می باشد و چه بهتر است در شرایط کنونی از ماسک ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید. که هم برای مردم مفید و کاربردی می باشد و همه از آن استفاده می کنند و به طور صددرصدی برند شما و پیام شما دیده خواهد شد. و می توان از آن به عنوان تبلیغات پزشکی استفاده نمود.

سررسید و سالنامه

با شروع سال جدید بازار تبلیغات به شدت داغ می شود. و اکثر کسب و کارهای فعال اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی تحت عنوان سررسید و سالنامه می نمایند. این نوع از هدایای تبلیغاتی برای ارائه دهنده و دریافت کننده بسیار مفید باشد. ارائه دهنده میتواند لوگو و نام تجاری و برند خود را چاپ کرده و حتی در مورد محصول و خدمات خود توضیح دهید و دریافت کننده به جهت درج اطلاعات سالانه خود به آن نیاز دارد.

فلش مموری

فلش مموری ها به عنوان یکی از هدایای دیجیتال محسوب می شوند. با توجه به اینکه اکثر افراد روزانه برای ذخیره سازی اطلاعات خود نیاز به فلش مموری دارند بنابراین فلش مموری یکی از کاربردیترین هدایای تبلیغاتی بشمار می اید.

موس تبلیغاتی

موس یکی از کاربردیترین وسایل محسوب می شود زیرا اکثرا افراد به صورت دائمی با آن کار می کنند. بنابراین موس تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی می باشد که امکان چاپ برند و نام تجاری بر روی آن وجو دارد.

تی شرت تبلیغاتی

کسب کارهای بزرگ و گسترده با برند مشخص می توانند از این نوع تبلیغات استفاده کنند.

این نوع تبلیغات اثر بیشتری بر روی مخاطب می‌گذارد. و همیشه برند شما به یاد می ماند. محل درج لوگو بر روی این هدیه‌ به نحوی است که در دید قرار داشته باشد. 

پوشه دکمه دار

پوشه های تبلیغاتی وسیله ای خوبی برای حمل اسناد و مدارک و جزوه ها می باشد. و بسیار کاربردی بوده و امکان چاپ برند شما بر روی جلد آن امکان پذیر است. و تبلیغ بسیار خوبی برای آموزشگاه و موسساتی هست که به دانشجویان مرتبط هست.

لیوان تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی بهترین ابزار برای بازاریابی می باشند. امکان چاپ طرح های جذاب بر روی لیوان های تبلیغاتی وجود دارد. و لیوان های تبلیعاتی جزو تبلیغات گران قیمت محسوب نمی شوند.

کلاه تبلیغاتی

استفاده از کلاه های تبلیغاتی برای ارائه به عنوان هدایای تبلیغاتی مرسوم می باشد که اکثرا تبلیغات بر روی قسمت پیشانی چاپ می شود. و معمولا ًشرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی از این قسمت بیشتر استفاده می‌کنند. 

هدایای تبلیغاتی پزشکی و سلامت

انواع هدایای تبلیغاتی پزشکی شامل(دستگاه تست قند، دستگاه بخور سرد، دستگاه فشارخون، ترازو، ماساژور، نخ دندان تبلیغاتی و غیره ) می باشد. امروزه کسب و کارها با در نظر گرفتن اهداف سازمانیشان اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی می نمایند. لوازم پزشکی نیز جزو محصولات کاربردی محسوب می شود که می تواند بازخورد خوبی در زمینه تبلیغاتی داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی ابزار کاربردی

ابزارهای تبلیغاتی و جعبه ابزارها هدیه کاربردی هستند که هر بار که به آن نیاز پیدا می کنید آن برند بیشتر در ذهن نقش می بندد و ماندگارتر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز