خبرگزاری کار ایران

چه وسایلی برای آشپزخانه لازم است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۸۹

اگر قصد خرید برای آشپزخانه را دارید و به دنبال پاسخ چه وسایلی برای آشپزخانه لازم است هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

پیش از هر چیز خرید لوازم جدید آشپزخانه را به شما تبریک می‌گوییم، هرچند با شرایط اقتصادی این روزها خرید لوازم خانه و آشپزخانه بسیار سخت شده اما تجربه خرید برای منزل یکی از زیباترین تجربه‌های زندگی است. وسایل آشپزخانه به سه دسته تقسیم می‌شوند.

وسایل برقی، وسایل آشپزی و پذیرایی، خوراکی ماهیانه و ضروری و یراق آلات از جمله مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز برای خرید اولیه وسایل آشپزخانه هستند. اگر قصد خرید برای آشپزخانه را دارید و به دنبال پاسخ چه وسایلی برای آشپزخانه لازم است هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم با معرفی چهار دسته بندی اصلی لوازم آشپزخانه در خرید لوازم خانه همراه شما باشیم.

لیست وسایل برقی آشپزخانه، لوازم ضروری و غیر ضروری آشپزخانه

لوازم برقی را می‌توان مهمترین لوازم خانه به شمار آورد. شاید خرید لوازم مانند لوازم دکوراسیون و یراق آلات با توجه به کاربرد بسیاری که دارند برای برخی از افراد در اولویت قرار نگیرد اما یخچال، گاز مایکروویو لوازم برقی از جمله محصولاتی هستند که در سبد خانواده‌های ایرانی هنگام خرید لوازم آشپزخانه در اولویت قرار می‌گیرند. ضروری‌ترین لوازم برقی آشپزخانه را می‌توان یخچال، لباسشویی و مایکروفر به شمار آورد.

 لوازم برقی مانند غذا ساز، همزن، چای ساز، گوشت کوب برقی، مخلوط کن، زودپز و آرام پز از جمله لوازم برقی هستند که به راحتی می‌توان آنها را از لیست وسایل ضروری آشپزخانه حذف کرد. البته وجود هر یک از این ابزار می‌تواند سرعت و کیفیت پخت غذا را بالا برده و لیست غذاهای خانه شما را متنوع کند.

 وسایل پذیرایی آشپزخانه، لوازم سرو و پذیرایی از مهمان

ظروف آشپزخانه و لوازم پذیرایی از جمله مهم‌ترین لوازم‌های آشپزخانه هستند. سعی کنید تا حد امکان در ابتدای زندگی از شلوغی بیش از حد آشپزخانه بپرهیزید. یک سرویس قابلمه برای آشپزی روزانه و یک سرویس قابلمه بزرگتر برای برگزاری مهمانی و دورهمی خانوادگی‌تان خریداری کنید. در انتخاب ظروف آشپزخانه نیز از همین فرمول استفاده کنید.

 یک دست میوه خوری و پلو خوری برای مصرف روزانه و 2 دست برای مهمانان تهیه کنید. انواع ظروف غذا خوری، سالاد خوری، ظروف کیک‌خوری، شیرینی خوری، آجیل خوری،لیوان‌ها و فنجان‌ها را مطابق با تعداد مهمان‌هایی به منزلتان می‌آیند خریداری کنید. رنده، قیچی، اسفند دودکن، سطل آشغال کابینتی و همزن را در لیست خرید آشپزخانه فراموش نکنید.

چه وسایلی برای آشپزخانه لازم است؟

 

لیست وسایل مورد نیاز آشپزخانه خوراکی در ابتدای زندگی

خرید خوراکی های ضروری برای آشپزخانه در ابتدای زندگی امری کاملاً شخصی و سلیقه‌ای است. معمولاً تازه عروس ها در ابتدای زندگی یخچال خود را با خوراکی های جذاب و خوشمزه تزیین می کنند. اما بعضی از خوراکی‌ها و محصولات پروتئینی از جمله ضروری‌ترین خریدهای آشپزخانه به شمار می‌روند که به صورت ماهیانه برای خرید آنها باید به فروشگاه مراجعه کنید. لیست وسایل مورد نیاز آشپزخانه خوراکی به شرح زیر است:

  • انواع گوشت ( گوشت مرغ، گوشت گوسفند و ماهی)
  • غلات و نان ( برنج، ماکارونی و نان)
  • وسایل صبحانه و لبنیات ( کره، پنیر، مربا، شکلات صبحانه، تخم مرغ، شیر و ماست)
  • ادویه و طعم دهنده‌ها
  • حبوبات
  • لوازم بهداشتی ( مایع ظرفشویی، شیشه پاک کن، مایع دستشویی، شامپو، پودر لباسشویی، خمیر دندان، تیرک و پاک کننده‌های مختلف)
  • میوه و تنقلات مورد علاقه

خرید یراق آلات آشپزخانه، کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه

یراق آلات آشپزخانه از جمله کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه هستند. شاید در ابتدا اکثر افراد یراق آلات آشپزخانه و یراق کابینت را از وسایل‌های ضروری خانه به شمار نیاورند؛ اما با شلوغی خانه و نامنظم بودن لوازم آشپزخانه به اهمیت یراق آلات کابینت پی خواهید برد. در ادامه به صورت خلاصه به اهمیت خرید چند مورد از پرکاربردترین یراق آلات کابینتی اشاره خواهیم کرد:

سوپری آشپزخانه، نجات دهنده شما از بی‌نظمی آشپزخانه

سبد سوپری کابینت از لوازم ضروری برای نظم دادن به کابینت‌های آشپزخانه است. سوپری کابینت انواع مختلفی دارد که می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید. سوپری ایستاده کابینت، سوپری کابینت زمینی، سبد آویز آشپزخانه و نظم دهنده کشوهای کابینت از جمله محصولات پرفروش در فروشگاه تجهیز یراق هستند.

چه وسایلی برای آشپزخانه لازم است؟

 

آبچکان آشپزخانه، نظم دهنده ظروف دم دستی

با کوچک شدن ابعاد خانه‌ها معمولاً کابینت‌های کمی در دسترس مستاجرین قرار دارند.  با استفاده از دستگاه آبچکان می‌توانید بخشی از ظروف دم دستی خود را که در طول روز بارها از آن‌ها استفاده می‌کنید را در آبچکان قرار دهید. با استفاده از آب چکان در کمترین زمان می توانید به ظروف ضروری و مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

سطل زباله کابینتی، انتخابی مناسب برای تمیزی آشپزخانه

بی شک سطل زباله را می‌توان یکی از ضروری‌ترین لوازم آشپزخانه به شمار آورد. وجود سطل زباله در مرکز آشپزخانه و در دید راس مهمانان جلوه زیبایی ندارد و پس از مدتی ممکن است بوی ناخوشایند زباله فضای آشپزخانه را دگرگون کند. انتخاب سطل زباله کابینتی بهترین راه برای تمیز نگه داشتن آشپزخانه است. سطل زباله کابینتی را می‌توانید در انواع مختلف ریلی، ساده، استیل و پلاستیکی سفارش دهید.

دستگیره مخفی کابینت انتخابی بی‌نظیر برای مشتریان سخت پسند

کسانی که قصد تعویض کابینت خانه یا تغییر دکوراسیون آشپزخانه‌شان را دارند معمولا به‌دنبال دستگیره‌های خاص و زیبا برای کابینت هایشان هستند. دستگیره مخفی کابینت انتخابی بی‌نظیر برای کسانی است که می‌خواهند کابینت آشپزخانه به بهترین شکل در معرض دید قرار دهند. این دستگیره‌ها با انواع مختلف و رنگ‌های گوناگون کابینت به خوبی ترکیب شده و ظاهری زیبا و آراسته برای آشپزخانه شما رقم می‌زنند.

تجربه خرید ماندگار یراق آلات آشپزخانه و یراق کابینت از فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق

در این مطلب با پاسخ به سوال چه وسایلی برای آشپزخانه لازم است و نکات پیرامون آن ضروری‌ترین لوازم آشپزخانه را به طور خلاصه به شما معرفی کردیم. همانطور که مطالعه کردید یراق آلات کابینت از جمله لوازم کاربردی هستند که هنگام خرید وسایل آشپزخانه باید به آن‌ها توجه کنید. اگر زمان کافی برای خرید یراق آلات را ندارید نگران نباشید.

 با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق در کمترین زمان می‌توانید یراق آلات مورد نظر خود را برای آشپزخانه خریداری کنید. کلیه محصولات فروشگاه یراق الات با گارانتی و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول مورد نظر می توانید به سایت تجهیز یراق مراجعه کنید یا با شماره 02177343556 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز