خبرگزاری کار ایران

خرید روپوش پزشکی دخترانه و مردانه از تولیدی معتبر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۵۴۲

یکی از لباس هایی است که به عنوان پوشش پزشکان مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، روپوش سفید پزشکی می باشد. به طور کلی پزشکان همواره باید از لباسی استفاده کنند که بتواند در برابر هرگونه آلودگی، خون و انواع عفونت ها از وی حفاظت نماید.

 از این رو استفاده از آن که دارای انواع مختلفی است، به عنوان یکی از ابزار اصلی پزشکان به حساب می آید. امروزه انواع مراکز درمانی و بیمارستانی از انواع مدل های مختلف روپوش ها استفاده می کنند. 

طب پوش به عنوان تولیدی روپوش پزشکی انواع مختلف روپوش سفید ساده و طرح دار را تولید و عرضه نموده است.

خرید روپوش پزشکی دخترانه و مردانه از تولیدی معتبر

 

روپوش پزشکی چیست؟

روپوش پزشکی نوعی لباس با پارچه هایی مخصوص است که پزشکان در برابر هرگونه آلودگی در انواع محیط های بیمارستانی، درمانگاهی و ... از آن استفاده می نمایند. روپوش های پزشکی در مدل های مختلفی با توجه به نوع محیط مورد استفاده آن، تهیه می شوند. این روپوش ها معمولا دارای آستین هایی بلند بوده و قد آن نیز تا سر زانوان می باشد. معمولا برای این روپوش ها یک چاک در پشت قرار داده شده است و الگوی دوخت آنها نیز بر اساس نیاز دندانپزشک متفاوت خواهد بود. در گذشته این روپوش ها تنها با رنگ سفید تولید می شدند اما امروزه در رنگ بندی های متنوعی مانند آبی، سبز و ... در بازار موجود می باشند.

انواع روپوش پزشکی

به طور کلی روپوش پزشکی در دو مدل عرضه می شود. این دو مدل شامل:

  • روپوش پزشکی دخترانه
  • روپوش پزشکی مردانه

به صورت کلی طرح ها و مدل های هر دو نوع یکی می باشد و هر دو در مدل های یکسانی تولید می شوند. اما در سال های اخیر در دوخت روپوش پزشکی دخترانه ، تنوع بیشتری ایجاد شده است. همچنین در رنگ و سایز هر کدام تغییراتی ایجاد شده است. اما در کل برای دوخت روپوش های پزشکی دخترانه و مردانه معمولا از پارچه های یکسانی استفاده می شود. طرح هایی که برای دوخت روپوش های مردانه استفاده می شود، نسبت به روپوش های زنانه متفاوت تر است. روپوش های مردانه معمولا به صورت بلوز و شلوار و یا یکسره با مدل های جیب و دکمه متفاوت تری نسبت به روپوش های دخترانه دوخته می شود. روپوش های دخترانه نیز از نظر ظاهری به صورت کاملا یکسره بوده و دارای طرح بندی های متنوعی هستند که سیازبندی آنها نیز نسبت به روپوش های مردانه کوچک تر است.

فواید استفاده از روپوش برای پزشکان

روپوش های پزشکی می توانند در برابر هرگونه عوامل بیماری زا در محیط های درمانی شامل خون، باکتری، عفونت و مایعات از پزشک محافظت نمایند. این کار موجب می شود تا باکتری و میکروب از طریق این روپوش ها به پزشک منتقل نشود و در نتیجه پزشک کاملا ایمن بماند. این روپوش ها معمولا به رنگ های روشن مانند سفید هستند که می توانند آلودگی هایی که بر روی آنها قرار گرفته اند را به خوبی نشان دهند. همچنین دارای قابلیت تعویض و شستشو هستند که پزشک می تواند در صورت آلودگی آن را سریعا با استفاده مواد شوینده قوی شستشو دهد.

خرید روپوش پزشکی دخترانه و مردانه از تولیدی معتبر

جنس پارچه مورد استفاده در دوخت روپوش

امروزه روپوش های پزشکی با پارچه های مختلفی تولید می شوند که از جمله پارچه های پراستفاده در دوخت این روپوش ها می توان به پارچه تترون و پارچه ترگال (ساده و کجراه) اشاره نمود. پارچه های به کار رفته در تولید آن ها، باید دارای استحکام و دوام بالایی باشند و امکان شستشوی آن ها در دمای بالا نیز وجود داشته باشد. تترون یکی از پارچه هایی است که استفاده بسیار زیادی در زمینه دوخت انواع البسه بیمارستانی دارد. این پارچه از نوع ضد آب بوده و از سطح لطیفی نیز برخوردار است.

پرکاربردترین رنگ های این جنس پارچه جهت دوخت روپوش پزشکی، آبی و صورتی می باشد. پارچه ترگال ساده نیز یکی از پارچه های باکیفیت موجود در بازار است که به دلیل وزن سبک، جنس بادوام و رنگ بندی متنوع برای دوخت بسیاری از انواع روپوش ها مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه ترگال کجراه نیز یکی از انواع این پارچه ها است که تراکم بافت آن نسبت به کجراه ساده بیشتر بوده و در مقابل سایر پارچه ها دارای دوام و ضخامت بیشتری می باشد، از این رو برای دوخت لباس پزشکان بسیار مناسب است.

طرح های مختلف روپوش سفید پزشکی

این روزها روپوش های پزشکی دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند که پزشکان با توجه به محیط درمانی خود می توانند هریک از انواع این مدل ها را انتخاب نمایند. به طور کلی تفاوت دوخت و مدل روپوش های پزشکی در نوع جیب، یقه، دکمه و طرح پارچه آنها می باشد.

  • یکی از مدل های ثابتی که تقریبا در اکثر مراکز درمانی و بیمارستانی به عنوان روپوش پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، طرح ساده آن است که دارای قدی تا زانو و آستین هایی بلند بوده و دکمه های ساده در قسمت جلوی آن دوخته شده است.
  • یکی دیگر از انواع روپوش های پزشکی به صورت زیپ دار است که نوع دوخت جیب های آن با نوع ساده بسیار متفاوت می باشد.
  • برخی از مدل ها به صورت دو تیکه شامل بلوز آستین کوتاه طرحدار به همراه شلوار و یا یک لباس طرحدار یکسره می باشد که به صورت جلوبسته و یا به صورت جلو دکمه دار دوخته می شوند.

خرید روپوش پزشکی دخترانه و مردانه از تولیدی معتبر

قیمت روپوش پزشکی سفید و رنگی طرح دار

به طور کلی قیمت روپوش پزشکی با توجه به فاکتورهایی نظیر جنس پارچه، مدل روپوش و شرکت تولید کننده آن متفاوت خواهد بود. این روزها تولید کنندگان بسیاری در زمینه دوخت و تولید روپوش های پزشکی فعالیت می کنند که هریک از آن ها مدل و جنس های مختلفی را برای این روپوش ها به کار می برند و قیمت های متفاوتی را نیز برای آن ها در نظر می گیرند. روپوش هایی که از پارچه های باکیفیت تر و مدل های خاص تر دوخته می شوند، نسبت به روپوش های پزشکی ساده تر دارای قیمت بالاتری می باشند. پزشکان و جراحان نیز با توجه به محیط و نیاز خود می توانند هریک از این روپوش ها را با قیمت های مختلف در فروشگاه های تجهیزات پزشکی مشاهده نموده و اقدام به خرید آن ها نمایند.

سخن آخر

طب پوش به عنوان یکی از تولید کنندگان روپوش پزشکی دخترانه و مردانه، اماده ارائه خدمت به تمامی افراد می باشد. جهت خرید انواع روپوش ها می توانید به سایت طب پوش TebPoosh.net مراجعه نمایید و انواع البسه بیمارستانی را مشاهده و انتخاب مناسب داشته باشید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز