خبرگزاری کار ایران

راه های مهاجرت به کانادا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۶۰

مهاجرت به کانادا پروسه پیچیده و زمانبری است و قوانین مهاجرتی کانادا به صورت دائم آپدیت می شود؛ به این دلایل بهتر است قبل از شروع پروسه مهاجرتی به کانادا با یک وکیل مهاجرتی خبره و ماهر مشورت کنید.

مشورت با یک وکیل مهاجرتی کمک می کند تا شما بهترین روش را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید و همچنین پروسه مهاجرتی را به صورت دقیق و سریعتر سپری کنید.در ادامه شما را با بهترین روش های مهاجرت به کانادا آشنا خواهیم کرد.

روش اکسپرس اینتری

یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت کاری به کانادا روش اکسپرس اینتری است. این روش برای افرادی است که در شغل و زمینه کاری خود متخصص هستند و سابقه موفق چندین ساله در کارشان دارند. این سیستم توسط دولت کانادا برای جذب نیروهای ماهر و حرفه ایی ارائه شده است که علاوه بر ورود مهاجران ماهر باعث رشد و توسعه اقتصاد کشور نیز می شود. انتخاب افراد در این سیستم بر اساس جدول امتیاز بندی است و افراد باتوجه به شرایطشان بایستی در ابتدا حداقل امتیاز مربوطه را در مرحله اول که 67 از 100 است را کسب کنند سپس در مرحله دوم بین تمامی افراد، کسانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند (در این مرحله نیز افراد باید حداقل 360 از 1200 امتیاز را کسب کنند) انتخاب می شوند.

این سیستم تحت سه روش مهاجرتی کارگر فدرال ماهر، برنامه معاملات ماهر فدرال و کلاس تجربه کاری اقدام به جذب نیرو می کند. روش PNP یا برنامه نامزدهای استانی نیز یکی از برنامه هایی است که توسط استان های کانادا برای جذب نیرو استفاده می شود که در گروه روش های مهاجرتی اکسپرس اینتری قرار دارد؛ قوانین روش های مهاجرتی نامزدهای استانی بر اساس هر استان متفاوت است.

مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر

یکی از روش های مهاجرت کاری به کانادا از طریق دریافت جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرما است. جاب آفر از طریق دو روش نیروی کار ماهر فدرال و تجربه کاری امکان پذیر است. افراد با داشتن جاب آفر مهر تاییدی بر مهاجرت خود زده اند! افرادی که بتوانند از طریق یک کارفرما در کانادا جاب آفر دریافت کنند می توانند به این کشور برای کار مهاجرت کنند.

روش مهاجرتی خود اشتغالی

اگر سابقه کار در زمینه های هنری، ورزشی یا فرهنگی آن هم به صورت شناخته شده دارید می توانید از طریق روش مهاجرتی خود اشتغالی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید. افرادی که قصد مهاجرت از این روش را دارند بایستی حداقل 2 تا 5 سال گذشته را در زمینه تخصصی خود فعالیت داشته باشند و همچنین در مسابقات یا فستیوال های جهانی یا کشوری شناخته شده باشند. برجسته ترین ویژگی مهاجرت از این روش این است که به تمکن مالی کمی نیاز دارد اما پروسه این روش کمی طولانی تر است. این روش نیز مانند اکسپرس اینتری بر اساس سیستم امتیازبندی است و در آن تحصیلات، سن، تسلط بر زبان، سابقه کار و... تاثیر زیادی دارد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

یکی از روش های مهاجرت کاری دیگر برای افرادی که علاوه بر تخصص سرمایه نیز دارند؛ روش سرمایه گذاری است. این مورد کمک می کند افراد پس از مدتی بتوانند برای اخذ اقامت دائم برای خود و خانواده شان نیز اقدام کنند. سرمایه گذاری در کانادا به چندین روش ممکن است، افراد می توانند کسب و کاری که مدنظرشان است را از ابتدا راه اندازی کنند یا همچنین می توانند امتیاز یکی از برندهای شناخته شده مانند مک دونالد یا استارباکس را خریداری کنند و با افتتاح یک شعبه جدید از این موارد شروع به کار کنند. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری همچنین از برنامه های کارآفرینی استانی، برنامه سرمایه گذاری کبک، ثبت شرکت و برنامه اینترنشنال موبیلتی پروگرم IMP ) ( امکان پذیر است؛ برای کسب اطلاعات دقیق درباره این روش های مهاجرتی و همچنین اقدام برای انتخاب یکی از آنها توصیه می شود با یک وکیل مهاجرتی خبره و ماهر در این زمینه مشورت کنید تا علاوه بر داشتن بهترین انتخاب احتمال ریجکتی را نیز به حداقل برسانید.

راه های مهاجرت به کانادا

از محبوب ترین روش های کاری برای افراد خلاق و با استعداد روش مهاجرتی استارتاپ ویزای کانادا است. اگر ایده خلاق و جدیدی دارید یا دستگاهی ویژه را اختراع کرده اید می توانید از این طریق اقدام به مهاجرت کنید! برای مهاجرت از طریق استارتاپ ویزای کانادا فرد باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی مسلط باشد و همچنین تمکن مالی کافی نیز داشته باشد. در این روش نیز مانند روش سرمایه گذاری افراد پس از مدتی می توانند برای اخذ اقامت دائم درخواست دهند.

به دلیل وجود قوانین مختلف و همچنین پیچیدگی روش مهاجرتی استارتاپ توصیه می شود در صورتی که قصد مهاجرت از طریق این روش را دارید حتما با یک وکیل مهاجرتی خبره در این زمینه مشورت کنید.

راه های مهاجرت به کانادا

سایر روش های مهاجرتی خانوادگی ازدواج با یک فرد دارای تابعیت کانادا است. البته به دلیل سوء استفاده های زیادی که سایر افراد از این روش کرده اند دولت کانادا قوانینی را برای این روش مهاجرتی در نظر گرفته است برای مثال افراد باید حداقل سن 18 سال را داشته باشند، فرد کانادایی تمکن مالی برای حمایت از همسر خود به مدت 3 سال را داشته باشد، ازدواج آنها واقعی باشد و از طریق سایت های همسریابی و برای دور زدن دولت نباشد و افراد باید اسناد و مدارکی را نشان دهند که این ازدواج یک ازدواج واقعی است.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

کانادا از پیشرفته ترین و مدرن ترین کشورهای دنیا است که این مورد را در سیستم آموزش و پرورش این کشور به وضوح می توان دید. مدارس، موسسات و دانشگاه های معتبری در سراسر کانادا وجود دارد که به دلیل داشتن رتبه جهانی خوب و سطح بالای تحصیلات افراد زیادی را از این طریق به کانادا جذب کرده است. مهاجرت تحصیلی به کانادا علاوه بر اینکه باعث دریافت مدرک تحصیلی معتبر از یک دانشگاه بین المللی شناخته شده می شود امکان دریافت شغل و اقامت در این کشور را البته با شرایط خاص فراهم می کند. برای مهاجرت از این طریق باتوجه به مقطع تحصیلی و شرایط فرد نیاز به مدارک مختلف و سپری کردن مراحل ویژه ایی دارد که توصیه می شود برای این منظور نیز با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیب

افرادی که تابعیت کانادایی دارند و مقیم این کشور هستند می توانند برای اعضای اصلی خانواده خود یعنی همسر، فرزند و والدین درخواست ورود به کانادا و اقامت بدهند. برای این مورد فرد کانادایی باید اثبات کند توانایی تامین مالی از افرادی که دعوت می کند را دارد و همچنین نیازی به کمک های مالی دولت ندارد همچنین باید بالای 18 سال سن را داشته باشد و تا به حال در کانادا به زندان نرفته باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

و آخرین روش که البته توصیه نمی شود روش پناهندگی است. ما به شما توصیه می کنیم با یک وکیل مهاجرتی در زمینه مهاجرتتان مشورت کنید؛ حتما یک روش متناسب با شرایط شما وجود دارد. اگر فردی قصد مهاجرت از طریق پناهندگی را داشته باشد در صورت بروز هرگونه مشکل برای حداقل 5 سال از ارسال هرگونه درخواست مهاجرتی منع می شود.

تیم حقوقی مهاجرتی ویزا 724 چندین سال سابقه کار در پرونده های مهاجرتی مختلفی را داشته است. در صورت نیاز می توانید از طریق وبسایت ویزا 724 با کارشناسان مهاجرتی در ارتباط باشید یا اینکه با تکمیل فرم ارزیابی به صورت رایگان و سپس ارسال تیکت منتظر ارتباط کارشناسان باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز