خبرگزاری کار ایران

خصوصیات در و پنجره با کیفیت را از زبان "هافمن" بخوانیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۳۸

پنجره دو جداره را می‌توان یکی از محصولات و بخش‌های مهم هر ساختمانی دانست. یک پنجره باکیفیت می‌تواند باعث صرفه‌جویی، ایجاد شرایط آرام و ... شود و در مقابل در و پنجره‌ی بی‌کیفیت همان محصولی است که آماده‌ی از بین بردن آرامش شما و یا هدر رفتن انرژی و هزینه می‌شود.

هر کدام از قطعات سازنده‌ی در و پنجره به افزایش یا کاهش کیفیت آن کمک می‌کنند. همچنین این بخش‌ها بر قیمت پنجره دو جداره نیز تاثیر مستقیمی دارند. در ادامه به بررسی بخش‌های مختلف پنجره دو جداره، کارایی آن‌ها و تاثیر آن بر قیمت پنجره دو جداره اشاره می‌کنیم.

پروفیل در و پنجره؛ مهم و تاثیرگذار

پروفیل در و پنجره بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهد. از یک طرف این محصول را می‌توان یکی از بخش‌های تعیین کننده‌ی قیمت پنجره دو جداره دانست و از طرفی دیگر از تاثیر این بخش بر طول عمر، کیفیت و کارایی در و پنجره نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. اگر پروفیل یو پی وی سی به کار رفته در ساختار در و پنجره از کیفیت ساخت و مواد اولیه‌ی خوبی برخوردار باشد؛ آن را می‌توان محصولی با طول عمر بالا و مقاومت خوب دانست. پروفیل در و پنجره یو پی وی سی می‌تواند در برابر تغییرات آب و هوایی، تابش نور خورشید یا بارش باران و ... مقاومت نشان داده و دچار تغییر شکل و رنگ نشود.

پروفیل یو پی وی سی را می‌توان از جمله بخش‌هایی دانست که به مناسب بودن قیمت پنجره دو جداره کمک ویژه‌ای می‌کند. این محصول با افزایش مقاومت و کارایی در و پنجره باعث می‌شود تا مدت‌ها نیازی به تعمیر یا تعویض در و پنجره نباشد. از یک طرف این محصول در صرفه‌جویی زمان موثر است و از طرفی دیگر باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌گردد. اما آنچه جذابیت این پروفیل را افزایش می‌دهد صرفه جویی در مصرف انرژی است.

پنجره یو پی وی سی عایق گرما و سرما است و از عبور آن تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. از طرفی دیگر این پروفیل کمک می‌کند تا انواع در و پنجره دو یا سه جداره به خوبی ساخته شوند. پروفیل یو پی وی سی وزن بسیار کمی دارد و همین سبک بودن آن باعث می‌شود تا ساخت طرح‌ها و مدل‌های مختلف، نصب و تعویض پنجره و ... بسیار ساده‌تر انجام شود. لازم است بدانید سبک بودن پروفیل به معنای آسیب‌پذیر بودن آن نیست بلکه وجود گالوانیزه در تمام طول پروفیل‌ها باعث می‌شود مقاومت و پایداری آن افزایش یابد.

یکی از چالش‌های بزرگ در زمان انتخاب در و پنجره این است که شاید شناخت قطعات و بخش‌های مختلف آن و سنجش کیفیت این بخش‌ها به سادگی ممکن نباشد. در هافمن متخصصین و افراد متبحری سال‌ها تجربه و دانش خود را صرف ساخت پروفیل در و پنجره‌ای می‌کنند که بتواند به خوبی نیاز شما را برطرف سازند.

یراق‌آلات، یکی از بخش‌های مهم در و پنجره

بخش‌های مختلف و مهمی در ساختار در و پنجره وجود دارند و هر کدام بر کیفیت و کارایی محصول نهایی تاثیر خواهند داشت. یراق‌آلات نیز از این قاعده پیروی می‌کنند. یراق به کار رفته در ساختار انواع در و پنجره باید متناسب با نوع و کاربرد در و پنجره باشند. برای مثال یراق پنجره تک حالته، دو حالته، آکاردئونی و ... همگی با یکدیگر تفاوت دارند. همین متفاوت بودن این قطعه به تفاوت قیمت پنجره دو جداره نیز منجر می‌شود. یراق‌آلات اگر کیفیت خوبی داشته باشند و به درستی نصب شوند می‌توانند به افزایش کارایی در و پنجره به عنوان عایق کمک کنند. کمک به بسته شدن کامل پنجره و باز ماندن درزهای پنجره وظیفه‌ای است که یراق مرغوب از پس آن برمی‌آید.

شیشه‌های پنجره

مساحت بسیار زیادی از در و پنجره را شیشه‌ها تشکیل می‌دهند و در ساختار در و پنجره دو جداره یا سه جداره شیشه‌های مصرف شده 2 یا سه برابر می‌شوند. کیفیت و ضخامت شیشه، تعداد جداره‌های آن و مواردی از این دست می‌توانند بر قیمت پنجره تاثیر گذارند. موارد و نکات مختلفی هم هستند که در زمان انتخاب شیشه باید به آن‌ها توجه شود. برای مثال شیشه باید صاف و صیقلی باشد و خط و خشی نداشته باشد و یا شیشه قبل از استفاده کاملا شسته شود. همچنین بهتر است از شیشه‌هایی با مقاومت بیشتر که در برابر ضربه ایستایی بالایی دارند نیز استفاده کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز