خبرگزاری کار ایران

میوه 137 میلیاردی سیمان آبیک نتیجه سیاست های شستا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰۹۸

مدیرعامل سیمان آبیک، گفت: شرکت سیمان آبیک به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیمان در خاورمیانه در سال های گذشته به دلیل تسهیلات و افزایش شدید هزینه های مالی با مشکلاتی همراه شده بود و در شرف ورشکستی بود با این حال سیمان آبیک در دو سال گذشته توانست علاوه بر تعمیرات موفق آمیز اساسی به اصلاح ساختار مالی خود بپردازد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمید فرمانی با بیان این که عقب افتادن دوره تعمیرات اساسی و ضعف ساختار مالی برطرف شد، گفت: شرکت سیمان آبیک در پی سیاست های شستا و سیتا موفق شد در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 221 درصد در شاخص سود خالص رشد داشته باشد.

فرمانی باروق با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبردهای شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا گفت: در سختترین شرایط اقتصادی که ناشی از انتشار ویروس کویید 19 و تحریم های ظالمانه است شرکت سیمان آبیک موفق شد به سود خالص 137 میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری دست یابد که این رقم حاکی از رشد 221 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. 

مدیرعامل شرکت سیمان آبیک با اشاره به اهمیت بحث های فنی در هلدینگ به فعالیت سه ماهه گذشته پرداخت و در این زمینه توضیح داد: در شرکت سیمان آبیک پروژه های بسیار بزرگی به ثمر نشسته که از جمله آن ها می توان به سه مورد در سه ماهه نخست امسال اشاره کرد. 

وی درباره پروژه های انجام شده در سه ماهه نخست سال 1400 توضیح داد: اتمام ابر پروژه تعویض رینگ، بدنه و زیر رینگ پایه 2 و 3 خط 1 (اردیبهشت 1400)، اتمام پروژه احداث سیستم فاضلاب مسکونی سیمان آبیک و افزایش 5 درصدی تولید کلینکر در سه ماهه اول 1400 نسبت به مدت مشابه 1399 از مهمترین اقدامات فنی شرکت سیمان آبیک در سه ماهه نخست سال جاری به شمار می رود. 

فرمانی با اشاره به اهمیت بورس کالا و شفافیت معاملات افزود: از مهمترین دستاوردهایی سه ماهه گذشته برای کل صنعت سیمان از جمله شرکت سیمان آبیک میتوان به عرضه کل محصولات سیمان شرکت در بورس کالا که از اواخر خرداد سال جاری در دستور کار قرار گرفت، نام برد. خوشبختانه به عرضه سیمان در بورس کالا، شفافیت قابل توجهی بر معاملات سیمانی حاکم است و مردم نیز می توانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تامین کنند. علاوه بر این با ورود سیمان به بورس کالا علاوه بر جلوگیری از سود غیرمتعارف دلالان، نظام قیمت گذاری نیز بر اصل عرضه و تقاضا بازگشته و قیمت دستوری که در تضاد با منافع سهامداران است، حذف شده است. 

این گزارش آگهی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز