خبرگزاری کار ایران

آموزش تایپ ده انگشتی و خدمات تایپ هوشمند در تایپو

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۵۹

تایپ ده انگشتی مهارتی است که به کمک آن می توانید با سرعت بسیار بالا تایپ کرده و ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. اکثر افراد تنها با چند انگشت تایپ می کنند و مهارت استفاده از تک تک انگشتان شگفت انگیز خود را ندارد! در این مقاله پس از بررسی دلایل یادگیری تایپ ده انگشتی شما را با سامانه هوشمند تایپو و خدمات فوق العاده آن آشنا می کنیم.

در ادامه مقاله بررسی می‌کنیم که چطور در مدت زمانی کمی می‌توان تایپ سریع را به بهترین شکل یاد گرفته و آن را به یک لذت و سرگرمی تبدیل کرد.

در ابتدا خوب است با دلایل یادگیری تایپ سریع هم کمی آشنا شویم.

تایپ ‌کردن یک نیاز ضروری

جالب است بدانید اخیرا حتی در کشور ما و در پایه ششم ابتدایی، در کتاب درسی کار و فناوری یک فصل در مورد آموزش تایپ‌ ده‌انگشتی اضافه شده است. برخی منابع حتی گفته‌اند که در آینده تایپ‌کردن جایگزین نوشتن سنتی خواهد شد؛ که البته دور از ذهن هم نیست..

این موضوع می‌تواند به خوبی اهمیت تایپ کردن و به خصوص تایپ سریع را روشن سازد.

 در خیلی از جاها برای استخدام افراد تسلط به تایپ و مهارت و سرعت تایپ فرد ملاک قرار می گیرد. در صورتی که بر روی تایپ کردن مسلط باشید و از سرعت تایپ خوبی برخوردار هستید شانس بهتری برای استخدام شدن نیز خواهید داشت.

سلامتی و تایپ

اگر دستان خود را بصورت نادرست بر روی کیبورد قرار دهید و به شیوه ای غیر استاندارد تایپ کنید، به مرور زمان ممکن است مشکلاتی برای مچ و انگشتان شما ایجاد شود.

جابه جایی سر بین کیبورد و مانیتور هنگام تایپ ممکن است به گردن و ستون فقرات شما نیز آسب بزند. اما در تایپ ده انگشتی یا همان تایپ بدون نگاه کردن به کیبورد شما از این آسیب نیز می توانید در امان باشید.

یک دیگر از مزایای تایپ صحیح و رعایت آرگونومی کار با کامپیوتر کاهش خستگی و فشار وارد شده به بدن است.

زمانی که شما تایپ درست را یاد می گیرید از بسیاری از آسیب‌ها نیز در امان خواهند بود.

زمان با ارزش است!

تا حالا به این فکر کرده اید که چه میزان از زمان با ارزش خود را صرف تایپ کردن می کنید؟ اگر شما از آن دسته از افراد هستید که مدام در حال تایپ کردن هستید و سرعت بالایی ندارید می بایست هرچه سریعتر تایپ سریع را یاد بگیرید!

آموزش تایپ ده انگشتی و خدمات تایپ هوشمند در تایپو

از طریق لینک تست تایپ می توانید سرعت تایپ خود را بررسی کرده و میزان زمانی که می توانید در سال ذخیره کنید را نیز محاسبه کنید.

بیایید سرعت تایپ دو نفر را مقایسه کنیم؛ یکی از این افراد توانایی تایپ ده انگشتی و سریع را دارد و دیگری با یک سرعت معمولی تایپ می‌کند. با فرض این‌که هر برگ  A4 بین 400 تا 500 کلمه ظرفیت دارد، کاربر عادی در یک دقیقه 10 الی 20 کلمه را تایپ می‌کند و در یک ساعت حداکثر 1 الی 2 برگ، حال تایپیستی که حداقل قادر  به تایپ 70 کلمه در دقیقه است می تواند 10 برگ A4 در یک ساعت تایپ کند.

در ادامه راز رسیدن به سرعت های بسیار بالا را خواهیم گفت.

بیاید لذت ببریم

زمانی که تایپ کردن سریع را یاد بگیرید این مهارت حتی می تواند تبدیل به سرگرمی اعتیادآور شما شود. در رقابت زنده شما می توانید افراد زیادی را پیدا کنید که عاشق تایپ کردن هستند و ساعت ها در روز مشغول تایپ کردن و یا بهتر است بگوییم بازی هستند.

تایپو سامانه هوشمند تایپ

آموزش تایپ ده انگشتی و خدمات تایپ هوشمند در تایپو

تایپو یک محیط جذاب با کلی امکانات را برای یادگیری تایپ ده انگشتی و همچنین افزایش سرعت تایپ در اختیارتان قرار می دهد. از طریق تایپو بدون محدودیت و بر روی هر دستگاهی تایپ ده‌انگشتی را می توانید یاد بگیرید. علاوه بر امکان تهیه اشتراک ویژه، می‌توانید بصورت رایگان به درس های زیادی در تایپو دسترسی داشته باشید و تایپ ده‌انگشتی را به شیوه ای بسیار سرگرم کننده و متفاوت یاد بگیرید.

علاوه بر آموزش تایپ ده انگشتی تایپو سرویس های فوق العاده دیگری نیز دارد!

در تایپو علاوه بر آموزش تایپ ده انگشتی می توانید از ابزارهای هوشمند تایپ همچون تایپ صوتی و یا تبدیل عکس و فایل پی دی اف به متن تایپ شده نیز بهرمند شوید.

همچنین از طریق جابو و بخش سفارش تایپ امکان پیدا کردن تایپست مورد نظر و یا کسب درآمد از طریق تایپ کردن نیز فراهم است.

تایپ صوتی یا تبدیل گفتار به نوشتار

در تایپو شما می توانید با صحبت کردن تایپ کنید! در بخش تایپ صوتی سامانه تایپو می توانید با دقت بسیار بالا گفتار را به نوشتار تبدیل کنید.

 این بخش از دو زبان فارسی و انگلیسی در حال حاضر پشتیبانی می کند. برای انجام تایپ صوتی کافیست به بخش تایپ صوتی مراجعه کرده و جملات خود را بخوانید.

متنو؛ تبدیل عکس و پی دی اف به متن تایپ شده

متنو دوباره تایپ نکن!

متنو یک سرویس ویژه و متفاوت دیگر از سامانه تایپو می باشد که به کمک آن قادرید عکس و فایل PDF  را به متن تایپ شده تبدیل کنید.

این سامانه با دقت بسیار بالا تصاویر و فایل های شما را تبدیل می کند.

شما می توانید با کامپیوتر و یا موبایل بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی به مراجعه به صفحه متنو از قابلیت های جالب این بخش استفاده کنید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز