خبرگزاری کار ایران

عرضه روغن های درمانی در فروشگاه و فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۵۲

 

انسان از بدو حیات در صدد حفظ سلامتی و در صورت اختلال در سلامتی، به دنبال درمان بوده است و برای درمان راه‎های بسیار زیادی را آموخته که یکی از قدیمی‎ترین روش‎ها که امروزه هم بسیار مورد توجه قرار دارد، درمان با گیاهان دارویی یا استفاده از روغن های درمانی بوده است.

حکما از هزاران سال پیش تجربه کرده‎اند که برخی گیاهان و جانوران اثرات دارویی بی‎نظیری دارند و می‎توانند بسیاری از بیماری‎ها را درمان کنند، برای همین از همان گذشته در صدد مدون کردن این تجربیات بوده اند و در این مسیر بزرگانی قرار گرفتند که این تجربه گرانبها را با علم درآمیخته و با حکمت همراه کرده‎اند، به صورتی که تا قرن‎ها این مطالب آنها همچنان تازگی خود را حفظ کرده است؛ بزرگانی مثل رازی، بوعلی، جرجانی، عقیلی خراسانی و سید محمد مؤمن تنکابنی کتاب‎های گران‎سنگی در این رابطه به رشته‎ی تحریر درآوردند.

امروزه شاهدیم با اینکه پزشکی پیشرفت‎های فراوانی داشته است اما هم مردم همچنان از گیاهان و جانوران دارویی استفاده می‎کنند و هم متخصصان برای تهیه‎ی داروهای خود از گیاهان دارویی بهره می‎برند.

روغن های درمانی و گیاهی را از مراکز معتبر تهیه کنیم

شرکت راگا تولید کننده انواع روغن های درمانی و گیاهی با 7 سال سابقه ی تولید با کیفیت ترین روغن ها با مجوز سازمان غذا و دارو و عرضه ی محصولات در سطح عطاری های کشور، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی راگا و عرضه مستقیم انواع روغن های درمانی و گیاهی در بستر اینترنت و فضای مجازی نموده است تا علاوه بر فرهنگ سازی و تولید محتوای با کیفیت در بستر وب و صیانت از محتوای مربوطه در فضای مجازی، بدون واسطه و با قیمت کمتر محصولات خود را به دست مشتری برساند.

از جمله مزایای خرید مستقیم از فروشگاه راگا

  • دارای نشان سیب سبز سلامت از سازمان غذا و دارو
  • دارای گواهینامه بین المللی FDA،CE، DR.LEE و ۸ ایزو از کشور انگلستان
  • فیلم آموزشی برای استفاده درست از محصولات
  • مشاوره رایگان پزشک
  • ضمانت اصالت کالا
  • ضمانت بازگشت وجه

برخی روغن های ارائه شده در سایت راگا

روغن آرگان

روغن آرگان به دلیل دارا بودن ویتامین E و ساپونین، رادیکال‌های آزاد را از بین می برد و اثری شگرفی روی پوست و مو می‌گذارد. اگر قصد آشنایی بیشتر با روغن آرگان اصل و خرید آن را دارید؛ حتما به فروشگاه اینترنتی راگا سر بزنید.

عرضه روغن های درمانی در فروشگاه و فضای مجازی

روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه؛ خواص بسیاری برای جلوگیری از ریزش مو، سفیدی مو،تسکین درد‌های مفصلی دارد که خواص شگفت انگیز این روغن گیاهی باعث شده است که نتوان سیاه دانه را تنها در تهیه داروها خلاصه کرد. اگر شما هم به به دنبال اکسیر جوانی در دوران پیری می‌گردید، حتما به سایت راگا مراجعه کنید

روغن خراطین

در تهیه روغن خراطین اصل راگا از کرم‌های خاکی گونه ایزینیا فتیدا که توسط بزرگترین شرکت تولیدی ورمی کمپوست ایران، در شمال کشور، تکثیر و تولید می‌شود استفاده می گردد. این گونه همانگونه کانادایی است که بالاترین درصد پروتئین را در بین تمامی تیره های کرم خاکی دارا می باشد . روغن خراطین اصل از جمله روش‌های درمانی طب سنتی به شمار می‌رود و در کتاب‌های معتبر قدیمی از جمله، کتاب قانون ابن‌سینا از خواص آن نامبرده شده است.

عرضه روغن های درمانی در فروشگاه و فضای مجازی

روغن درخت چای

شما با خرید روغن درخت چای از فروشگاه اینترنتی راگا، می توانید با استفاده موضعی و مدام از این روغن گیاهی تمام جوش‌های صورت، بوی بد بدن، نیش حشرات، شپش، التهاب و قارچ های پوستی خود را از بین ببرید.

هم اکنون 50 محصول شرکت راگا در سایت این شرکت به نشانی raga-co.com جهت فروش مستقیم و بدون واسطه به کاربران محترم عرضه شده است. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوان با شماره پنج رقمی 02149627 با این شرکت تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز