خبرگزاری کار ایران

تاثیر تلویزیون شهری ویدئو وال در تبلیغات کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۲۴

سیستم ویدئو وال یا تلویزیون شهری، در چند سال اخیر کاربرد بسیاری دارند. نمایش محتواهای تبلیغاتی، حتی محتواهای تلویزیون مانند فیلم و فوتبال، تماشاگران بسیاری به خود جذب می‌کند. اگر یک محتوای جذاب برای تبلیغ محصول خود آماده کنید، بی‌شک با نمایش آن در تلویزیون شهری مخاطب و مشتری بیشتری می‌توانید به خود جذب کنید.

اگر در پاساژها یا خیابان‌های شهر به نمایشگر وال ال ای دی دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد افراد بسیاری علاقه‌مند به تماشای محتوای در حال پخش از این سیستم‌ها هستند.

برای بسیاری از شرکت‌ها سرمایه‌گذاری و خرید تلویزیون شهری یک هزینه بسیار هنگفت به شمار می‌آید. این موضوع که آیا هزینه برای خرید تلوزیون شهری یا ویدئووال ال ای دی برای کسب و کارتان به صرفه بوده یا خیر، کاملا به نوع تجارتتان بستگی دارد. شما می‌توانید با خواندن امکانات این محصول و بررسی تجارت خود، برای خرید آن تصمیم بگیرید.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با امکاناتی که تلوزیون شهری و نمایشگر بزرگ با خود به همراه آورده‌اند آشنا کنیم و شرکت فعال کیان ال ای دی که در این حوزه فعالیت دارد را به شما معرفی کنیم.

امکانات تلوزیون شهری و ویدئو وال ال ای دی

پاساژها، مراکز تفریحی، مجتمع‌های آموزشی و خیابان نمونه مکان‌هایی هستند که از تلویزیون شهری و نمایشگر بزرگ شهری استفاده می‌شود. این محصول امکانات و ویژگی‌های خاصی دارد. در ادامه به این ویژگی خواهیم پرداخت.

یکی از امکانات تلویزیون شهری، LED و  SMDبودن پیکسل نمایشگر است. نمایشگرهای LED و SMD دامنه رنگی بی‌نظیری را در مقایسه با نمایشگرهای LCD در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

شما با توجه به این امکان نمایشگرویدئو وال، می‌توانید یک ویدئو تبلیغاتی یا یک فیلم با جلوه‌های نوری ویژه برای جذب مخاطب استفاده کنید.

بهره‌وری انرژی کم از جمله خواص نمایشگرهای LED است. این تلوزیون شهری به دلیل مصرف انرژی کم، یک مسیر پرمنفعت برای تبلیغ کسب و کار به شمار می‌آید.

علاوه بر آن مصرف انرژی کم آن به عمر طولانی و کاهش آسیب وارد کردن به محیط زیست نیز کمک می‌کند.

شما می‌توانید با اتصال این سیستم به وایفای و شبکه، محتوای پخش نمایشگر را تنظیم کنید.

همچنین تلوزیون‌های بزرگ که در سطح شهر نصب می‌شوند، نسبت به گرد و غبار، تغیرات آب و هوا و باران مقاوم هستند. این موضوع موجب شده بسیاری از کسب و کارها برای استفاده از این محصول جهت تبلیغ برند خود استقبال کنند. بسیاری از سازمان‌های تبلیغاتی نیز با خرید این تلوزیون‌ها، برای مدت خاصی جهت تبلیغات به هر کسب و کاری آن را اجاره می‌دهند.

نقش نمایشگر وال ال ای دی در جذب مشتری

اما علت به صرفه بودن این نمایشگرها برای کسب و کارها چیست؟ تلویزیون شهری اوتدور فضای باز outdoor تلویزیون شهری ایندور داخل سالن indoor چه مزایایی برای کسب و کارها دارند؟

نمایشگرهای ال ای دی  WALL LEDقدرت بالاتری در جذب مشتری نسبت به سایر رسانه‌های تبلیغاتی مانند بیلبورد، بنر و تراکت‌ها دارند. تحقیقات نشان داده افراد، بیشتر جذب تصاویر پویا می‌شوند. برند تبلیغاتی از طریق صفحات جذاب و پرنور نمایشگر ال ای دی بیشتر در ذهن مخاطب جذب می‌شود.

در قسمت امکانات این محصولات بیان کردیم که این محصول انرژی و برق کمی مصرف می‌کند. حال باید این مزیت را هم در کنار آن قرار دهیم که نمایشگروال LED و تلوزیون شهری به دلیل اینکه محتوای نمایشی آن را می‌توان تغییر داد، هزینه بسیار پایین‌تری برای تبلیغات نسبت به طراحی، چاپ و نصب بنرها و تابلوهای تبلیغاتی دارند.

نمایشگروال و تلویزیون وال سالن کنفرانس، آمفی تئاتر و جلسات نیز از گروه نمایشگرهای وال ال ای دی به شمار می‌آید. بسیاری از صاحبان کسب و کار با ابتکار تمام از این محصول استفاده می‌کنند. این امر موجب شده تا افراد بسیاری را به سمت خود جذب کنند. پخش مستقیم فوتبال یا برنامه‌های مورد علاقه از طریق این VIDEO WALLها، در جذب مشتری و شهرت کسب و کار تاثیر دارد. چنین مواردی و به کارگیری استراتژی‌های بازاریابی این محصول را برای بسیاری از کسب و کارها به عنوان یک سرمایه طولانی مدت تبدیل کرده است. این گروه از کسب و کارها با این کار توانستند به نتیجه برسند.

تلویزیون کافه، رستوران، تالار و فرودگاه‌ها نیز برای مهمانان اقدام به پخش تلویزیون یا ویدئوهایی مناسب آن مکان می‌کند.

در پایان می‌توان اینگونه بیان کرد اگر بتوانید به صورت هوشمندانه از این نمایشگر وال ال ای دی برای جذب مشتری و بازاریابی استفاده کنید، در دراز مدت می‌تواند نقش موثری در شهرت کسب و کارتان داشته باشد.

تاثیر تلویزیون شهری ویدئو وال در تبلیغات کسب و کار

شرکت تولید کننده تلویزیون شهری و نمایشگر وال ال ای دی محصولات خود را از طریق فروشندگان مختلفی به فروش می‌رساند. وابسته به دات پیچ تلویزیون شهری ،سایز و امکانات نمایشگر ایندور و اوتدور، قیمت تلویزیون شهری متفاوت است.

کیان ال ای دی یکی از فروشندگان در این حوزه بوده که با 10 سال سابقه در زمینه فروش، ارائه، نصب و اجاره و تولید محتوا فعالیت دارد. با توجه به سابقه، کیفیت خدمات ارائه شده و گارانتی محصولات این شرکت، توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده است.

اگر به دنبال یک شرکت متخصص در این حوزه هستید شرکت تولید کننده تلویزیون شهری و نمایشگر وال کیان ال ای دی با دریافت گواهینامه ها و تندیس های گوناگون مانند رعایت حقوق مصرف کننده و همچنین رتبه برتر اصناف در سال 1400 و ...   یک انتخاب درست در این زمینه است.

تاثیر تلویزیون شهری ویدئو وال در تبلیغات کسب و کار

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز