خبرگزاری کار ایران

معرفی میلگرد استیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۱۲

میلگرد استیل از آلیاژهای فولاد است که کاربردی گسترده در صنایع دارد. قیمت آن‌، روزانه در بازارهای داخلی و خارجی تغییر میکند. میلگرد استیل ۳۰۴ ، میلگردی مستحکم است که با وجود ویژگی های خاص خود، طرفداران زیادی دارد. میلگرد استیل ۳۱۶ نوعی فولاد زنگ نزن است که به دلیل مقاومت بیشتر از میلگرد ۳۰۴ جایگاه خوبی در صنایع کسب کرده است.

میلگرد استیل شرکت استیل راشا

 _ معرفی میلگرد استیل :

میلگرد استیل فلزی پرکاربرد در صنعت و ساختمان سازی است که سهم گسترده ای در صنایع تولیدی دارد. این آلیاژ که بیشتر از جنس فولاد است، شامل کربن،نیکل، کروم، تیتانیم و. . . نیز میباشد. این میلگرد برخلاف جنس و کاربرد آن که با میلگرد های ساختمانی متفاوت است، ظاهری مشابه آنها دارد. انواع میلگرد استیل شامل :

1 - گرد استیل بگیر

2 - گرد استیل نگیر

3 - گرد استیل نسوز

4 - گرد استیل آلیاژی

 این نوع میلگردها ویژگی های مفید بسیاری دارند که از این بین میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

.. هزینه‌ی کمتر نسبت به میلگردهای فولادی

.. خاصیت ضد زنگ در برابر رطوبت

.. مقاومت در برابر دما و خوردگی

.. انعطاف پذیری

.. ماندگاری و دوام بالا

این محصول بی نظیر کاربردهای فراوانی در عرصه های مختلف دارد از قبیل:

. ساخت لوازم برقی و تجهیزات آشپزخانه

. ساخت زیردریایی

. تجهیزات کشاورزی

. صنایع غذایی

. تولیدات نفت، گاز و پتروشیمی

. صنایع  دارویی و شیمیایی

استیل به شکل های متنوعی چون ورق استیل، نبشی استیل، پروفیل استیل، میلگرد استیل و. . . دربازار موجود است. البته استاندارد میلگرد استیل با بقیه ی محصولات متفاوت است. که این عامل اصلی محبوبیت این محصول بین خریداران محسوب میشود.

هنگام خرید میلگرد استیل باید به نکاتی توجه کنید :

1 - مهم ترین نکته هنگام، نوسانات قیمت است که میبایست روزانه از طریق سایت های معتبر داخلی و خارجی بررسی شود.

2 – نکته ی دیگر، شناختن ویژگی ها و انواع این نوع از میلگردها است . این کار کمک می‌کند تا افزون بر انتخاب دقیق تر، نوع تقلبی کالاها را به جای اصل آن خریداری نکنید.

3 -  اندازه ی مطلوب خود را مشخص کنید. میلگردها در بازار قطری بین 6 الی 32 متر دارند.

4 - نوع آج را مشخص کنید.

5 - بسته بندی میلگرد را از بین دو مورد کلاف و شاخه انتخاب کنید.

6 - به نیاز پروژه خود توجه کنید. این کار باعث میشود کنترل هزینه ها را بهتر در دست بگیرید و بتوانید صرفه جویی کنید.

ماده‌ی اصلی سازنده ی استیل، فولاد است.‌ بنابراین قیمت این میلگردها  از قیمت فولاد پیروی میکند. البته عوامل بسیار دیگری مثل قیمت انرژی و قیمت مواد اولیه، شیوه ی تولید، میزان عرضه و تقاضا، استانداردهای ساخت و. . . بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار هستند.

میلگرد های استیل در اندازه های 3 الی 500 میلی متر بیشترین کاربرد را دارند که برای تعیین قیمت هر کدام از این اندازه ها باید به جداول قیمت موجود در سایت ها توجه نمود.


 میلگرد استیل ۳۰۴ شرکت استیل راشا

_ میلگرد استیل 304 :

میلگرد ۳۰۴ آلیاژی شامل  18 درصد کروم و 8 درصد نیکل است. از این آلیاژ مستحکم برای قاب بندی، شفت، ستون گذاری، کارهای دریایی، مهاربند، تکیه گاه ها و. . . استفاده می شود. با توجه به قابلیت فرم دهی بالا در این میلگرد، برای کاربردهای با کشش عمیق از آن استفاده می شود.   

این محصول با داشتن خاصیت ضد مغناطیسی  در گروه آلیاژهای نگیر دسته بندی میشود، تحمل دمای 900 الی 1200 درجه ی سانتی گراد و مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، عامل مهمی شده تا ‌برای اغلب پروژه های ساخت و ساز که در معرض اسیدها، آب شیرین و آب شور و انواع مواد شیمیایی هستند، از میلگرد استیل 304  استفاده شود. از بین انواع میلگرد هایی مورد استفاده، این نوع میلگردها با کیفیت مطلوبی که دارند، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده اند. میلگرد ۳۰۴ در اندازه ها و اقطار مختلفی تولید میشود. که با توجه به نیاز و بهره وری، میتوان آنها را مورد استفاده قرار داد. ماده ی اولیه ی تولید محصول نهایی، شمش آلیاژی استیل نام دارد؛ که قیمت بر قیمت میلگرد ۳۰۴ موثر است. البته قیمت ارز، حمل و نقل، بازار نفت و. . . نیز در موضوع قیمت گذاری بر میلگرد ۳۰۴ بی تاثیر نیستند. قیمت میلگرد استیل 304 همچون قیمت سایر میلگردهای فلزی، روزانه تعیین میشود.  در قیاس با کیفیت این محصول میتوان گفت  در مجموع، قیمت میلگردهای ۳۰۴، قیمت مناسبی دارند. برای به دست آوردن قیمت دقیق آن علاوه بر تماس با کارشناسان ما میتوانید به سایت های معتبر تعیین کننده ی قیمت میلگرد ۳۰۴ رجوع کنید.

معرفی میلگرد استیل

 

میلگرد استیل ۳۱۶ شرکت استیل راشا

میلگرد استیل ۳۱۶ :

میلگرد استیل ۳۱۶ نوعی فولاد زنگ نزن است که به عناوین دیگری چون فولاد  ۱.۴۴۰۱، استیل نگیر ۳۱۶، گرید ضد زنگ غذایی و گرید دریایی نیز شناخته میشود.

عناصر به کار رفته در آن شامل کروم، نیکل، مولیبدن و. . . است که به میلگرد استنلس استیل ۳۱۶ خواص منحصر به فردی در مقایسه با میلگرد ۳۰۴ بخشیده است. که از این موارد میتوان به استحکام بیشتر در برابر دمای بالا، مقاومت بیشتر در مقابل خوردگی و بهبود خواص مکانیکی اشاره کرد.

این فولاد ضد زنگ در دو گرید۳۱۶ و ۳۱۶L دسته بندی میشود که به سادگی قابل شکل دهی و فرم دهی است. چگالی این محصول در دمای اتاق ۸(g/cc)  و دمای فورجینگ یا آهنگری میلگرد استیل ۳۱۶ بین ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. که همین موضوع باعث شده این میلگرد تحت عملیات آنیل قرار نگیرد و فاقد دمای آنیل کاری باشد.

این میلگرد مستحکم به دلیل مقاومت بالا در مقابل خوردگی های شیمیایی در صنایع، تولیدات غذایی، تجهیزات دارویی و شیمیایی ،مبدل های حرارتی، پروژه های دریایی، قطعات کوره، پمپ ها و دریچه ها کاربرد دارد.

 

مشورت با کارشناسان فروش با تجربه میتواند به شما در گرفتن یک تصمیم مطمئن کمک شایانی بکند. تنها کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید  تا در ارتباط با مشاوران شرکت استیل راشا، علاوه بر اطلاع از قیمت های روز بازار، تصمیم نهایی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میلگرد های استیل، میتوانید به سایت استیل راشا مراجعه کنید. شرکت استیل راشا در تلاش است تا با ارائه ی محصولات با کیفیت در زمینه ی میلگرد استیل، علاوه بر کمک به صنعت کشور، به رشد و رونق اقتصادی ایران و ایرانی بیفزاید.

در مسیر این تلاش، همراه ما باشید...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز