خبرگزاری کار ایران

خرید قالب وردپرس از ژاکت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۰۶

قالب های وردپرس امروزه یکی از ارکان طراحی و راه اندازی یک وب سایت هستند. در این مقاله می خواهیم به شما تعدادی از بهترین قالب های وردپرس را معرفی کرده همچنین در پایان بهترین مراجع فروش قالب های وردپرس در ایران و خارج از ایران معرفی خواهیم کرد.

نحوه ی راه اندازی سایت با استفاده از قالب های وردپرسی

همانطور که می دانید شما برای راه اندازی وب سایت خود به موارد زیر احتیاج پیدا خواهید کرد:

  • دامنه
  • هاست
  • قالب
  • افزونه ها

توجه داشته باشید که این لیست بسته به کسب و کار شما می تواند  متفاوت نیز باشد، اما تمامی این موارد برای راه اندازی یک وب سایت ضروری است. در ابتدا شما باید اقدام به ثبت دامنه و تهیه هاست کنید. پس از تهیه هاست و ثبت دامنه، می توانید وردپرس را نصب کرده و تنظیمات موردنیاز خود را برای آن انجام دهید. سپس برای داشتن وب سایت زیباتر و با امکانات بیشتر، به یک قالب نیاز خواهید داشت. در ادامه به شما خواهیم گفت قالب چیست و چگونه کار می کند.

قالب وردپرس چیست و چگونه کار می کند؟

قالب های وردپرس گروهی از فایل ها هستند که ظاهر کلی وبلاگ یا وب سایت شما را تعیین می کنند. به عبارتی دیگر قالب های وردپرس ظاهر سایت شما که شامل طرح، تایپوگرافی، رنگ و سایر عناصر طراحی هستند را سفارشی می کنند. قالب ها همچنین می توانند ویژگی ها و امکانات مختلفی را به سایتتان اضافه کنند. یک قالب با کیفیت شما را قادر می سازد تا نحوه نمایش خدمات و محصولات خود را کنترل کنید.

چگونه قالب وردپرس مناسب برای کسب و کار خود را تهیه کنیم؟

برای تهیه قالب مناسب لازم است که موارد زیر را به خاطر بسپارید:

الزامات و بودجه خود را تعیین کنید.

پیش از خرید قالب، شما باید از الزامات و نیازهای خود آگاه باشید. با کشف ماهیت وب سایتی که در حال ساخت یا راه اندازی آن هستید، شروع کنید. آیا وب سایت شما یک وبلاگ ساده است؟ آیا تعداد زیادی عکس وجود خواهد داشت؟ و ... پس با بررسی کامل تمامی جوانب می توانید نوع قالب وردپرس را که به بهترین شکل با نیازهای شما مطابقت دارد، تعیین کنید. علاوه بر این، بودجه شما نیز مهم است. شما باید تعیین کنید که می خواهید تا چه میزان برای قالب خود هزینه کنید. توجه داشته باشید که یک قالب خوب از استانداردهای برنامه نویسی پیروی می کند و مرتباً به روز می شود.

به کیفیت و استانداردهای کدگذاری شده توجه کنید.

یک قالب وردپرس با کد ضعیف می تواند تأثیرات منفی بر عملکرد وب سایت شما داشته باشد. به عنوان مثال کد غیر استاندارد می تواند همه چیز را در وب سایت شما کند تر کند، پایگاه داده شما را با موارد ناخواسته مسدود کند و حتی آن را در معرض هکرها قرار دهد.

ویژگی های مورد نیاز خود را لیست کنید.

این موضوع تا حد زیادی بستگی به نیاز شما دارد. با این حال، ویژگی های خاصی وجود دارد که همیشه برای هر نوع وب سایتی ضروری است. به عنوان مثال، قالب وردپرس شما باید پاسخگو (ریسپانسیو) و سازگار با تلفن همراه باشد.

خرید قالب وردپرس از ژاکت

بهترین قالب های وردپرس کدامند؟

تعیین بهترین قالب وردپرس به دلیل تنوع بالای آن ها کار بسیار دشواری است. با این حال در ادامه برخی از پرفروش ترین و محبوبترین قالب ها در ایران و سراسر جهان را معرفی خواهیم کرد.

قالب فروشگاهی وودمارت | Woodmart

WoodMart یک قالب با کیفیت و مناسب برای وردپرس است که به منظور راه اندازی فروشگاه های آنلاین ووکامرس بهینه شده است و رابط کاربری فوق العاده سریع را برای کاربران فراهم می کند. تمرکز این قالب بر تجربه کاربری است و با استفاده از فناوری AJAX این امکان را فراهم می کند، که کاربران خرید آنلاین سریع و بدون دردسری را تجربه کنند.  این قالب با استفاده از رابط کاربری ساده درگ اند دراپ، بسیاری از تنظیمات و گزینه های قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد تا فروشگاه آنلاین با کیفیت خود را ایجاد کنید.

قالب چند منظوره انفولد | Enfold

انفولد یک قالب چند منظوره محسوب می شود که توسط یک گروه توسعه دهنده برتر وردپرس توسعه یافته است. قالب وردپرس Enfold برای همه کسانی است که می خواهند وب سایت های پیچیده خود را با چندین بخش و صفحه ایجاد کنند. این قالب برای وب سایت هایی که به ارائه عناصری مانند منوهای بزرگ (مگا منوها)، ویجت ها و هدر ها، فوتر و ... نیاز دارند، ایده آل است.

با استفاده از سیستم درگ اند دراپ، می توانید به راحتی وب سایت خود را بسازید. این قالب به راحتی با تمام افزونه های محبوب وردپرس سازگار می شود با ادغام افزونه ووکامرس با قالب Enfold، می توانید سایت خود را به فروشگاه آنلاین تبدیل کنید.

قالب فروش دوره آموزش آنلاین استادیار | Studiare

استادیار یک قالب عالی و مناسب برای وب سایت های آموزشی است. این قالب به صورت کاملاً ریسپاسیو طراحی شده و برای کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند، تجربه ی عالی را به ارمغان می آورد. این قالب از لحاظ سئو بسیار بهینه شده است و دارای پنل ادمین فوق العاده قدرتمند است.

خرید قالب وردپرس از ژاکت

بهترین مراجع فروش قالب های وردپرس در ایران و خارج

در بازار امروزه با پیشرفت کسب و کار آنلاین، مراجع بسیار زیادی برای ارائه ی قالب ها به وجود آمده اند. بنابراین مسئله این است که شما هرگز نمی دانید کدام منابع قابل اعتماد هستند زیراهمیشه این خطر وجود دارد که همراه با قالب خود، کد مخرب دریافت کنید. به همین خاطر خرید از یک فروشگاه معتبر، بسیار مهم است. ما در ادامه می خواهیم منابع معتبر برای تهیه قالب را معرفی کنیم.

ژاکت

ژاکت مرجع وردپرس فارسی و ارائه دهنده خدمات وردپرس است. این پلتفرم، دارای طیف گسترده ای از قالب های وردپرس است و نیازمندی انواع کسب و کارها را به خوبی پوشش داده است. همانطور که می دانید، یکی از مهم ترین عناصر سایت شما امنیت آن است. قالب های ارائه شده در ژاکت، به صورت مداوم به روز رسانی و رفع اشکال می شوند. با به روز رسانی قالب های خود، شما می توانید تمامی باگ ها و مشکلات امنیتی را برطرف کرده و وب سایت خود را ایمن کنید.

تم فارست (themeforest)

Themeforest یک مرجع فروش قالب های وردپرسی است که در آن می توانید به هزاران هزار قالب دسترسی پیدا کرده و قالب مناسب را برای وب سایت وردپرس خود خریداری کنید. تم فارست در واقع بخشی از بازار Envato است. مهم نیست که کسب و کار شما چیست، در این سایت احتمالاً قالبی وجود دارد که برای شما مناسب خواهد بود.

هزینه ی راه اندازی وب سایت با وردپرس چه میزان است؟

هزینه های راه اندازی وب سایت تا حد زیادی بستگی به نوع کسب و کار شما، قالب موردنظر، افزونه ها و ... دارد. اما در حالت کلی برای راه اندازی وب سایت، همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، شما به دامنه، هاست، قالب و افزونه نیاز خواهید داشت. بنابراین عمده هزینه ی شما مربوط به این موارد خواهد بود. هر چه قالب موردنظرتان دارای امکانات بیشتری باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. این موضوع برای افزونه ها نیز صدق می کند.بنابراین این هزینه بسیار متغیر خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز