خبرگزاری کار ایران

دانلود شب های مافیا 3 فصل دوم 2 قسمت اول 1 با لینک مستقیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۴۷۵

دانلود قسمت 1 سریال شب های مافیا 3 فصل دوم ، دانلود قسمت اول مسابقه شب های مافیا 3 فصل دوم ، برای دانلود فصل دوم شب های مافیا 3 قسمت اول 1 با ما همراه باشید و قسمت 1 فصل دوم شب های مافیا 3 را به صورت قانونی دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

مسابقه رئالیتی شو شب های مافیا 3 فصل دوم قسمت اول یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است.

لینک دانلود شب های مافیا 3 فصل دوم قسمت اول :

دانلود قسمت اول 1 فصل دوم شب های مافیا 3

قسمت اول 1 فصل دوم شب های مافیا 3 روز دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 8 صبح در مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

بازیگران سریال شب های مافیا 3 فصل دوم :

بانوان:

بهاره افشاری، ترلان پروانه، رزیتا غفاری، لاله اسکندری، متین ستوده، شبنم قلی خانی، نسرین مرادی، رویا جاویدنیا، زهرا داوودنژاد، نگار عابدی، کیمیا بابائیان

************************

دانلود سریال قبله عالم حامد محمدی با لینک مستقیم

لینک دانلود سریال قبله عالم قسمت اول 1 :

دانلود قسمت اول 1 سریال قبله عالم

 قسمت اول این سریال روز یکشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 8 صبح در مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

************************

خلاصه سریال قبله عالم

ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است؛ اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می‌آید که دستمایه سریال کمدی، فانتزی و خانوادگی قبله عالم است.

************************

بازیگران سریال قبله عالم

حامد کمیلی (ناصرالدین شاه قاجار)، هادی کاظمی (ظل الدوله)، شقایق دهقان (مهدعلیا)، سام درخشانی، اردشیر رستمی (خشایار)، مارین ون هولک، پژمان بازغی (میرزا رضا کرمانی)، سوگل خلیق (مونس) و…

************************

شما می توانید در رسانه مدرن فیلم ،علاوه بر دانلود سریال قبله عالم قسمت اول ،  قسمت دوم 2 سریال کمدی و جدید قبله عالم را مشاهده کنید.

مدرن فیلم بستری فراهم نموده تا به راحتی بتوانید به صورت آنلاین سریال های مورد علاقه خود را دنبال کنید.

لینک دانلود سریال قبله عالم قسمت دوم 2 :

دانلود قسمت دوم 2 سریال قبله عالم

************************

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم 2 قسمت دهم 10 با لینک مستقیم :

دانلود فصل دوم قسمت دهم 10 سریال ملکه گدایان

مجموعه نمایش خانگی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی علی طلوعی ، محصول سال 1400- 1199 است که به صورت اختصاص داده شده توسط شبکه نمایش صفحه خانگی پخش شده است.

بخش هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است. تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. فصل دوم این مجموعه چهارشنبه ۱۲ خرداد 1400 پخش شد و هم اکنون در حال پخش است.

************************

برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توانید به سایت مدرن فیلم مراجعه کنید.

سایت modernfilm.ir یکی از سایت های مرجع برای دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی است.

از سایت های حوزه فیلم و سریال برای دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توان به سایت https://modernfilm.ir/ اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز