خبرگزاری کار ایران

تولیدکننده انواع راه‌بند، راه‌بند آکاردئونی، راه‌بند بازویی ، راه‌بند ستونی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۴۳

راهبند ستونی در گروه محصولات امنیتی قرار می گیرند زیرا این قابلیت را دارند که در برابر ضربه مقاومت کرده و مانع از عبور وسیله نقلیه غیر مجاز شوند. بنابراین بیشتر از آنها در محل های با امنیت بالا نظیر سفارتخانه ها و مراکز نظامی و دولتی استفاده می شود.

شرکت آپامه صنعت  (https://apamehco.com) اولین و تنها تولید کننده سیستم های نوین حفاظتی در ایران است.که با اتکا به توانایی و تخصص نیروی کاری متخصص و با تجربه ای که در اختیار دارد، توانسته است خود را به عنوان یکی از خوشنام ترین شرکت ها در زمینه تهیه و توزیع سیستم های نوین حفاظتی از جمله تولید انواع راه بند در سطح کشور مطرح نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09121097157  تماس بگیرید.

انواع راهبند

در ادامه برخی از انواع راه بند و مزایای استفاده از آن ها را بیان خواهیم کرد.

راهبند خودرویی

از جمله زمینه های به کارگیری بسیار رایج از ابزارهایی همچون راهبند را می توان مسیرهای تردد خودرویی نام برد. تقریبا همگی ما تاکنون تجربه مواجه با انواع راهبند ها را حداقل در پارکینگ های عمومی و شخصی، در اماکن اداری و نظامی گرفته تا اماکن مذهبی بزرگ و کوچک داشته ایم. یکی از زمینه های فعالیت و تولید راهبند ها در حال حاضر راهبند های مخصوص جهت تردد خودروها و وسائل نقلیه است که شرکت آپامه صنعت به بهترین شکل ممکن اقدام به تهیه و توزیع آن ها در سطح کشور نموده است.

راهبند ستونی یا بولارد

راهبند ستونی  در گروه محصولات امنیتی قرار می گیرند زیرا این قابلیت را دارند که در برابر ضربه مقاومت کرده و مانع از عبور وسیله نقلیه غیر مجاز شوند. بنابراین بیشتر از آنها در محل های با امنیت بالا نظیر سفارتخانه ها و مراکز نظامی و دولتی استفاده می شود.

بخش های اصلی تشکیل دهنده یک راهبند ستونی:

  • استوانه متحرک
  • سیستم محرک یا پیشران
  • مدار فرمان
  • محفظه قرارگیری تجهیزات

مزایای استفاده از راهبند

1-راهبند، کارمند بدون اجرت

از جمله مزایای راه بند ها را می توان تعیین نظم و ترتیب و نگهبانی دادن وسائل بدون هزینه کردن و دستمزد به کارکنانی که قرار بوده به جای آنها این وظایف را برعهده بگیرند. این مزیت بسیار بزرگی است،مثلا  راهبند اهرمی می توانند مسیرهای ورود و خروج به یک پارکینگ و یا اداره را به خوبی مسدود ساخته و در صورت استفاده از آن ها دیگر آن واحد نیازی به استخدام کردن تعداد افراد بیشتری نبوده و تنها با استخدام یک نیرو می تواند به راحتی تردد و ورود وخروج به پارکینگ را محدود سازد. به این ترتیب می توان ادعا کرد که از این طریق تا حدود زیادی به جای صرف هزینه برای خرید و تهیه راهبند،در واقع شرکت نوعی صرفه جویی در هزینه های جاری خود نیز نموده است.

2- راهبند ها زمان کاری ندارند

از جمله مزایای بزرگ راهبندهای تولید شده از سوی شرکت آپامه صنعت،عدم داشتن محدودیت زمان کاری می باشد.این نکته بسیار روشن و درخشانی به شمار می رود.با توجه به این موضوع،شما دیگر با نیروی انسانی روبرو نمی باشید که نیازبه استراحت ومرخصی داشته باشند، بلکه از ابزارهای استفاده می کنید که هم از کیفیت و کارکرد بسیار عالی ای برخوردار بوده و هم این که می توانند در تمامی 24 ساعت از روز و هر هفت روز هفته وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

3-هوشمند سازی راهبندها

تولیدکننده انواع راه‌بند، راه‌بند آکاردئونی، راه‌بند بازویی ، راه‌بند ستونی

توانایی مجهز نمودن راهبندها به دستگاه های هوشمند می باشد و می توان به راحتی با نصب یک بورد ساده و در طی کمترین زمان ممکن و در عین حال با صرف کمترین هزینه ممکن، راه بند ها را به قابلیت هوشمند شدن و یا حتی کنترل از راه دور مجهز کرده و به این ترتیب میزان بازدهی و کارایی و در عین حال بهره وری آن ها را تا چندین برابر بیشتر نمود.نمی توان به راحتی از کنار این خاصیت گذشت، با هوشمند سازی راهبند ها شما می توانید به راحتی هم در میزان کار و فعالیت نیروی کار خود تا حدود زیادی کاهش ایجاد کرده و هم این که میزان بازدهی و بهره وری آن ها را تا حد زیادی ارتقا بخشید.

 ۴- راه بندهای مجهز به ابزارهای کنترل کننده

مجهز سازی راه بند ها به ابزارهایی کنترل گر همچون دوربین می باشد.معمولا در طراحی راهبندهای شرکت آپامه صنعت صورت می گیرد، از قبل این موضوع پیش بینی شده و به همین جهت موقعیت های خاصی ای از راهبند در انواع مختلف را که می تواند دیدی بسیار مناسب نسبت به محیط اطراف داشته باشد را در نظر گرفته و در صورت صلاح دید مالک و خریدار راهبند مورد نظر،شرکت می تواند به راحتی و در صورت اعلام نیاز مشتری راهبند مورد نظر را به یک دستگاه دوربین امنیتی با کیفیت و استاندارد ها مجهز سازد.

5- افزایش میزان حساسیت و سرعت عکس العمل راه بندها

از جمله امتیازاتی که می توانید تنها با تهیه محصولات راه بند شرکت آپامه صنعت آن ها را در اختیار بگیرید می توان به مواردی همچون افزایش میزان حساسیت و سرعت عکس العمل راهبند ها نسبت به اجرای فرمان می باشد.راهبند ها به صورتی طراحی شده اند که در سریع ترین زمان ممکن می توانند باعث باز شدن و یا مسدود شدن مسیر تردد قسمت های ورودی و خروجی تحت کنترل دوربین و یا نگهبان پارکینگ گردند، به این ترتیب می توان تا حد بسیار زیادی از میزان حوادث و اتفاقات ناخوشایند در این راستا جلوگیری نمود.

6- کارکرد راه بند برای کنترل کردن ترددها در پارکینگ

کنترل تردد در داخل یک پارکینگ می تواند باعث افزایش میزان امنیت داخلی پارکینگ گردد. از جمله نقش های امنیتی کاهش میزان تصادفات در داخل پارکینگ می باشد که می تواند با استفاده از این راهبندها،شما را تا میزان بسیار زیادی آمار تصادفات ناخواسته در داخل یک پارکینگ را به صفر نیز خواهید رساند. از جمله نکات دیگر امنیتی می توان به کنترل ورود و خروج ها به فضای داخلی پارکینگ می باشد. به این ترتیب،شما قدر خواهید بود تا ریسک و خطر سرقت خودروها در داخل فضای یک پارکینگ را حتی شده تا به میزان صفر نیز برسانید.

7-مجهز شدن راهبند ها به کنترل از راه دور

داشتن تجهیزات کنترل از راه دور می تواند یک مزیت بسیار بزرگ برای راهبندها باشد،زیرا دیگر نیازی نیست مثلا در پارکینگ های طبقاتی که نگهبانی درهر طبقه و یا هر بخش حضور داشته و مرتب به این مکان و آن مکان نقل مکان نموده تا بتواند یک راهبند را از مسیری برداشته تا موجب بازگشایی آن مسیر و یا با نهادن یک راهبند در زمانی خاص، موجب بسته شدن آن مسیر گردد. به این ترتیب حتی پارکینگ های بزرگ نیز می توانند با تعداد نیروی کار حداقلی ای به بهترین شکل ممکن هم امنیت و آسانی تردد را در فضای داخلی یک پارکینگ ایجاد نموده و هم این که بتوانند در میزان هزینه های جاری و هزینه های جانبی کارکنان خود تا حد بسیار زیادی نیز صرفه جویی داشته باشند.

قیمت راهبند

تولیدکننده انواع راه‌بند، راه‌بند آکاردئونی، راه‌بند بازویی ، راه‌بند ستونی

شرکت آپامه صنعت  با در نظر گرفتن شرایط و به خصوص وضعیت ارزی کشور در طی چند سال اخیر به آن مبتلا شده و به صورت یک مشکل جدی با آن دست به گریبان است در کنار تهیه راه بند های مدرن و برخوردار ازاستانداردهای روز جهان در داخل کشور و با استفاده از مواد اولیه ارائه شده از سوی تولید کنندگان داخلی،محصولی با بالاترین کیفیت ممکن و کمترین قیمت ممکن را به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و مشاوره رایگان با شماره 09121097157 تماس بگیرید یا به سایت https://apamehco.com  مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز