خبرگزاری کار ایران

بازار کار و درآمد برق خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۱۹

با توجه به افزایش خودرو ها در زندگی مردم یکی از فرصت های شغلی که همواره از بازار کار خوبی برخوردار است مشاغل مربوط به خودرو می باشد شغل برق خودرو یا همان باطری سازی نیز از این قاعده مستثنی نیست و درآمد خوبی دارد که در این مقاله بازار کار و درآمد برق خودرو را با هم بررسی می کنیم.

شغل برق کار خودرو

یکی از مشاغل پرسود در حیطه خودروها برقکار خودرو بوده که متخصصین آن از درآمدهای بالایی برخوردار هستند فردی که می‌خواهد به عنوان یک متخصص برق خودرو مشغول به کار شود باید دوره آموزش برق خودرو را گذرانده باشد و مهارت و دانش کافی در زمینه های نصب و تعمیر سیستم های الکتریکی و الکترونیکی مانند باتری، بوق، چراغ، سیستم تهویه هوا، سیستم صوتی تصویری و غیره را داشته باشد.

بازار کار و درآمد برق خودرو

موفقیت در بازار کار شغل برق خودرو

شما با داشتن تخصص در زمینه برق خودرو میتوانید در تعمیرگاه های متفاوت به عنوان برقکار خودرو مشغول به کار شوید و یا خودتان با اجاره کردن یک مکان، مغازه باطری سازی باز کنید علاوه بر آن ارسال رزومه به شرکت های خودروسازی و نمایندگی های آنها از دیگر راههای کسب درآمد برق خودرو می باشد.

به دلیل استفاده زیاد و وجود خودروهای بی شمار کسانی که در زمینه برق خودرو مهارت دارند معمولا بدون کار نمی باشند و همیشه مشتری های خود را دارند باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای موفقیت در هر شغلی و داشتن درآمد بالا افراد باید فاکتور هایی مانند دانش و مهارت، تبلیغات، مشتری مداری و غیره را رعایت کنند.

رعایت هر کدام از مواردی که در ادامه شرح می دهیم باعث افزایش درآمد برق خودرو می‌شود.

داشتن دانش و مهارت کافی

اگر شما می‌خواهید در شغل برق خودرو موفقیت های لازم را کسب کنید و از افزایش درآمد برق خودرو بهره ببرید باید دانش و مهارت های لازم در این زمینه را کسب کنید. راه های متفاوتی برای بالا بردن توانایی های شما وجود دارد و به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند:

 دسته اول افرادی که به صورت دانشگاهی در رشته برق خودرو تحصیل کرده اند و فارغ التحصیل برق خودرو هستند دسته دوم افرادی که به طور سنتی با شاگردی کردن در تعمیرگاه ها به صورت تجربی توانایی های لازم برای تعمیر و نصب موارد مربوط به برق خودرو را یاد گرفته اند و آخرین دسته که کوتاه ترین و سودمندترین روش برای فراگیری مهارتها و دانش مورد نیاز برق خودرو می باشد شرکت در دوره های آموزش برق خودرو است که افراد با شرکت در این دوره ها به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه برق خودرو آموزش می بینند و خیلی زود وارد بازار کار می‌شوند و از درآمد برق خودرو بهره می برند.

در واقع هر چه شما در شغل خود حرفه ای تر باشید افراد بیشتری به شما مراجعه می کنند و در صورت نیاز شما را به عنوان یک برقکار حرفه ای به دیگران معرفی می کنند. بالا بردن درآمد برق خودرو رابطه مستقیمی با مهارت و دانش شما  دارد حتی اگر شما هم اکنون برقکار خودرو هستید می توانید با شرکت در دوره آموزش برق خودرو در کارگاه های مجهز زیر نظر اساتید با سابقه با فناوری های جدید برق خودرو آشنا شوید و دانش خودتان را بالا ببرید.

شما می توانید با گذراندن دوره آموزش مکانیک خودرو و یا تعمیرات ecu  بطور قابل توجهی دانش خود را در حوزه تعمیرات و عیب یابی سیستم های مختلف خودرو افزایش داده و در نهایت با تمرکز تخصصی بر روی برق خودرو ، بصورت پیشرفته به عیب یابی و تعمیر سیستم الکترونیکی خودرو بپردازید ومتخصص این حوزه شناخته شوید.

بازار کار و درآمد برق خودرو

تبلیغات

یکی از روش هایی که در همه شغل ها باعث افزایش درآمد می شود تبلیغ کردن است. هرچه تبلیغات هوشمندانه و گسترده تری داشته باشید مشتری های بیشتری سراغ شما می آیند و درآمد برق خودرو برای شما به صورت صعودی افزایش پیدا می‌کند.

راههای متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد برای مثال شما می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، صفحه تبلیغاتی باز کنید و شغل خود را به دیگران معرفی کنید یا با پخش کردن تراکت، برچسب و زدن بنر فعالیت خودتان را با عنوان برقکار خودرو به دیگران اطلاع دهید.

 علاوه بر آن سایت های خدماتی وجود دارند که از مشاغل فنی و حرفه‌ای حمایت می کنند می توانید با ارسال رزومه به آنها از آنها درخواست کنید تا شما را متخصص برق خودرو ثبت کرده تا در صورت نیاز، مشتریان به شما مراجعه کنند. همه مواردی که گفته شد کمک می کند تا درآمد برق خودرو افزایش پیدا کند و سرمایه تان بیشتر شود.

مشتری مداری

نه تنها درآمد برق خودرو بلکه بالا رفتن درآمد در همه مشاغل نیاز به داشتن توانایی مشتری مداری است‌ در واقع اگر شما مشتری مدار باشید هنگام تعمیر و نصب وسایل الکترونیکی از قطعات اصلی استفاده می کنید در غیر این صورت دست دوم بودن و یا اورجینال نبودن قطعه را به مشتری اطلاع می دهید.

اگر از ایراد به وجود آمده در برق خودرو اطلاعات کافی ندارید و نمی توانید مشکل به وجود آمده را تشخیص دهید بدون گرفتن هزینه و انجام هیچ گونه اقدام اضافه ای، عدم عیب یابی خودتان را به مشتری اطلاع می دهید. در زمان مقرر و تعیین شده ای که  قول داده اید کار خود را انجام داده و آن را به موقع تحویل دهید.

رعایت مواردی که گفته شد باعث می‌شود تا افراد شما را به عنوان یک فرد درستکار و حرفه ای در زمینه برق خودرو را بشناسند و همین امر موجب افزایش درآمد برق خودرو خواهد شد چرا که دیگر مشتریان پس از یک بار مراجعه در صورت نیاز همواره سراغ شما خواهند آمد.

ارتباطات

داشتن ارتباطات یکی از نقطه اشتراکات تمامی مشاغل می‌باشد هر چه شما ارتباطات زیادتری داشته و با افراد بیشتری آشنایی داشته باشید موفق تر خواهید بود. به عنوان مثال در شغل برق خودرو گسترده بودن روابط کمک می کند تا در صورت نیاز به برقکار خودرو شما را معرفی کنند که این کار سبب افزایش درآمد برق خودرو برای شما می شود و یا اینکه اگر نیاز به خرید قطعه ای داشته باشید گستردگی روابط تان باعث میشود تا بهترین مکان های فروش قطعات را بشناسید و اصلی ترین محصول را برای مشتری خریداری کرده و رضایتش را جلب کنید.

بازار کار و درآمد برق خودرو

به طور کلی درآمد برق خودرو خوب بوده و میانگین 10 تا 20 میلیون در ماه می باشد.

همانطور که گفتیم شما میتوانید به صورت مستقل و با باز کردن یک تعمیرگاه درآمدزایی کنید و یا به استخدام شرکت ها و تعمیرگاه های متفاوت در بیایید؛ همه این موارد جزو روش های کسب درآمد برق خودرو می باشد. اگر سرمایه لازم برای باز کردن یک مغازه را دارید بهتر است این نکات را رعایت کنید.

  • محلی که برای باز کردن تعمیرگاه انتخاب می‌کنید حتما دقت کنید که در خیابان اصلی بوده و محل رفت و آمد افراد و ماشین ها باشد.
  • سعی کنید مغازه ای را اجاره کنید که حداقل یک ماشین توانایی ورود به آن را داشته باشد و یا مکان مورد نظرتان فضای باز برای تعمیر ماشین ها را داشته باشد.
  • دوری و نزدیکی دیگر تعمیرگاه های برق خودرو را در نظر داشته باشید و سعی کنید تعمیرگاه شما روی  بورس باشد.

سخن پایانی

مشاغل فنی و حرفه ای از شغل هایی هستند که در تمام دنیا و در تمام کشورها از آنها استقبال می‌شود به عنوان مثال استخدام برقکار خودرو در کشور طی ۵ سال اخیر بطور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و این نشان‌دهنده استقبال از شغل برق خودرو می باشد. در واقع شما با داشتن مهارت های لازم در تمامی کشورها می توانید درآمد برق خودرو داشته باشید و از این طریق امرار معاش کنید.

آموزشگاه فن آموزان در دوره آموزش برق خودرو توانایی ها و دانش لازم را در کارگاه های مجهز و با امکانات پیشرفته به صورت کاملا عملی در کنار اساتید برجسته و با تجربه در اختیار کارآموزان قرار می دهد و پس از پایان دوره  مدرک معتبر فنی  توسط آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور به کارآموزان تعلق میگیرد که با داشتن این مدرک میتوانند به راحتی  وارد بازار کار پر درآمد برق خودرو شوند.

برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره دوره های مکانیک و اتومکانیک در این آموزشگاه با شماره 02166477300 تماس حاصل نمایید و یا به سایت https://fanamoozan.com/ مراجعه نمایید. آدرس مراجعه حضوری برای ثبت نام و مشاوره رایگان، تهران ، خیابان جمهوری ، تقاطع ولیعصر ، بعد از فروشگاه رفاه ، ساختمان تجاری و اداری 24 طبقه 6 می باشد. قابل ذکر است  شرایط اسکان کارآموزان شهرهای دیگر در خوابگاه فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز