خبرگزاری کار ایران

با مدل‌های مختلف روشویی بیشتر آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۰۹

انتخاب مدل روشویی چه اهمیتی دارد؟ اگر چه کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد، اما از نظر مهندسان دکوراسیون داخلی حتی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی هم در زیبایی کلی منازل تأثیرگذار است. به عقیده این افراد برای داشتن یک خانه مدرن و زیبا به همان اندازه که به دکوراسیون آشپزخانه، پذیرایی و... اهمیت داده می‌شود، نسبت به نوع دیزاین سرویس بهداشتی هم باید حساسیت به خرج دارد.

صرف نظر از کاشی‌هایی که برای دیوار و کف سرویس بهداشتی به کار برده می‌شود، لوازم بهداشتی که برای استفاده در سرویس انتخاب می‌شود هم در زیبایی آن تأثیرگذار است. از جمله مهم‌ترین لوازم ضروری درون سرویس بهداشتی، روشویی است که می‌تواند جلوه‌ی خاصی به دکوراسیون بدهد.

بنابراین برای شیک‌تر کردن سرویس بهداشتی انتخاب یک مدل روشویی مدرن بهترین راهکار خواهد بود، اگر شما هم برای دیزاین سرویس بهداشتی منزل خود به دنبال یک روشویی مدرن هستید، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

با خرید روشویی مدرن سرویس بهداشتی خاص داشته باشید!

بدون شک شما هم در فروشگاه‌های مختلف شهر خود نمونه‌های مدرن و جدید انواع روشویی را دیده‌اید، اما تصور می‌کنید خرید آن برای زیباتر کردن دیزاین سرویس بهداشتی شما فائده‌ای ندارد. در حالی که سرویس با هر مدل کاشی که باشد تنها با تعویض سینک مخصوص شستشوی صورت در سرویس با یک نمونه‌ی مدرن و خرید تجهیزات بهداشتی مثل جای رول، سطل آشغال و... جدید می‌توان فضای سرویس بهداشتی را خاص کرد. امروزه متخصصین در حوزه تولید انواع مختلفی از روشویی را با سبک‌های متفاوت تولید و عرضه کرده‌اند که بسته به سلیقه و فضایی که در اختیار دارید، می‌توانید بهترین آن را خریدار نمائید.

آشنایی با جدیدترین مدل‌های روشویی موجود در بازار

قاعدتاً برای تصمیم گیری راحت و داشتن یک انتخاب دقیق و اصولی می‌بایست ضمن اندازه‌گیری فضایی که در سرویس بهداشتی در اختیار دارید، با انوع مدل این لوزم بهداشتی ضروری آشنایی دقیق داشته باشید. برخی از معروف‌ترین و زیباترین مدل‌ روشویی‌ها در بازار به شرح زیر می‌باشند:

  • روشویی کابینتیاز جدیدترین و پرکاربردترین انواع روشویی‌ها می‌توان به مدل کابینتی اشاره کرد که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. روشویی کابینتی را از آن جهت که دارای محفظه‌هایی برای نگهداری مواد شوینده و قرار دادن ملزومات بهداشتی مثل جای حوله، مسواک، رول دستمال کاغذی و... افراد زیادی می‌پسندند. همچنین لازم به ذکر است که مدل کابینتی برای فضاهای کوچک نیز بسیار مناسب خواهد بود؛ چرا که در دو مدل پایه‌دار و دیواری تولید و به بازار عرضه می‌شود. جنس روشویی کابینتی اصولاً از جنس pvc است که ضد آب بوده و به راحتی قابل شستشو می‌باشد.
  • روشویی سنگیمدرن‌ترین و زیباترین مدل را می‌توان به روشویی سنگی اختصاص داد که با نصب در سرویس بهداشتی دیزاین آن را بسیار بسیار جذاب می‌کند. جنس این نوع از روشویی‌ها از سنگ گرانیت اصل و باکیفیت است که تحت هر شرایطی خراب نخواهد شد و در انواع رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. برخی از طراحان و تولیدکنندگان خلاق با ترکیب روشویی سنگی و کابینتی مدل‌های جذاب و مدرنی را خلق می‌کنند که تا حد زیادی مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد.
  • روشویی شیشه‌ای: مسلماً هیچ فردی نمی‌تواند جذابیت بصری روشویی‌های شیشه‌ای را کتمان کند، چرا که استفاده از شیشه در هر قسمت از دکوراسیون زیبایی خاصی به فضا می‌دهد. یکی از انواع همیشه زیبا و خاص موجود در بازار از ترکیب سینک صورت شویی شیشه‌ای و بدنه سنگی یا کابینتی است که عموماً برای دکوراسیون‌های خاص مناسب خواهد بود.

مدل‌های دیگری نظیر روشویی‌های سرامیکی پایه دار نیز همچنان در بازار وجود دارد، اما از نظر سبک و مدل تقریباً منسوخ شده هستند و زیبایی خاصی در دیزاین ایجاد نمی‌کنند. بنابراین بهتر است برای خرید بهترین مدل که با سایز و دیزاین سرویس بهداشتی شما متناسب باشد، از افراد متخصص در این زمینه و مهندسین دکوراسیون داخلی مشورت بگیرید.

با مدل‌های مختلف روشویی بیشتر آشنا شوید

قیمت روشویی‌های مدرن چقدر است؟

از آنجا که متریال مورد استفاده در تولید انواع روشویی‌ها با یکدیگر فرق دارد، قیمت‌ آن‌ها نیز با هم تفاوت دارد. عوامل دیگری همچون سایز و رنگ، آینه دار یا بدون آینه بودن نیز بر قیمت نهایی تأثیرگذار است، اما نکته‌ی مهم طول عمر بالای محصولات مدرن امروزی می‌باشد که قیمت خرید روشویی را بی‌ارزش جلوه می‌دهد. بنابراین بهتر است برای جذاب‌تر کردن دیزاین سرویس بهداشتی خود به فکر انتخاب بهترین مدل باشید و بدون توجه به قیمت زیبایی منازل خود را مدنظر قرار دهید.

اصلی‌ترین نکات در زمان خرید روشویی‌های مدرن

برای داشتن یک خرید رضایت‌بخش لازم است در زمان انتخاب و خرید به نکات مهم زیر دقت داشته باشید. از جمله مهم‌ترین اصول خرید انواع روشویی سنگی، کابینتی و... می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سطح کیفیت محصولات را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید تا کاملاً یکدست و همسان باشد.
  2. هر مدل از روشویی که انتخاب می‌کنید، حتماً باید ضد آب باشد تا از طول عمر آن اطمینان خاطر داشته باشید.
  3. بدون شک خرید روشویی کابینتی، سنگی یا شیشه‌ای با متریال ضد باکتری بهترین انتخاب از نظر بهداشتی خواهد بود.

علاوه بر موارد فوق نکات دیگری نیز وجود دارد که مربوط به دیزاین داخلی فضای شما خواهد بود، در این رابطه مشاوره گرفتن از افراد متخصص در زمینه دکوراسیون داخلی بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت. چرا که هر یک از انواع سنگی یا کابینی یا شیشه‌ای در فضای خاص خود مناسب خواهد بود.

با سبک مدرن بهترین انتخاب و خرید را تجربه کنید!

با مدل‌های مختلف روشویی بیشتر آشنا شوید

برای دریافت مشاوره خرید روشویی و طراحی دکوراسیون داخلی بهترین گزینه‌ی پیشنهادی مجموعه‌ی تخصصی سبک مدرن است که از سال 1388 در این زمینه فعالیت مستمر داشته و بهترین مجموعه در صنف خود به شمار می‌رود. این مجموعه با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و قوی در زمینه تولید برخی تجهیزات دکوراسیون و اجرای تمامی طرح‌ها بسیار پرقدرت ظاهر می‌شود. سبک مدرن تولیدکننده‌ی انواع روشویی کابینتی، شیشه‌ای و... است. بنابراین ارتباط با این مجموعه‌ی وزین به شما این امکان را می‌دهد که ضمن دریافت مشاوره رایگان و تخصصی بهترین انتخاب و خرید را از ایشان داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز