خبرگزاری کار ایران

دانلود و تماشای آنلاین قسمت اول 1 سریال قبله عالم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۱۲۶

قسمت اول سریال قبله عالم (حامد محمدی) به همراه قسمت 1 سریال خاتون (تینا پاکروان) و قسمت دهم زخم کاری (محمدحسین مهدویان) در لیست پخش این هفته قرار گرفته اند. شما می توانید به دریافت لینک دانلود مستقیم آثار نامبرده با 5 کیفیت گوناگون و 50% تخفیف در این نوشتار دسترسی داشته باشید.

-    قسمت اول سریال قبله عالم

قبله عالم عنوان جدیدترین سریال نمیش خانگی است که از این هفته آغاز به پخش می کند. قسمت اول این سریال طنز و کمدی در سایت کول دانلود، آماده تماشا و دانلود برای کاربران عزیز و گرامی می باشد.

قبله عالم به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی از محصولاتی بود که در اواخر سال 99 خبر ساخت آن منتشر شد و اکنون یکی از سریال های در حال پخش این روزها می باشد. حامد محمدی، پیش تر نیز با ساخت کمدی های پرفروشی چون اکسیدان و چهار انگشت ثابت کرده است که نبض مخاطبان طنز را در دست دارد و می شناسد.

 

جهت دانلود قسمت اول این سریال طنز بسیار زیبا و تماشایی به:

لینک قانونی: قسمت اول سریال قبله عالم

و همچنین سایر قسمت های آن به لینکی که در ادامه آمده است مراجعه کنید:

دریافت لینک: دانلود سریال قبله عالم

موضوع و داستان سریال قبله عالم درباره چیست؟

داستان و موضوع قبله عالم در زمان قاجاریه رقم می خورد! ناصر الدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه این اثر کمدی، فانتزی می شود. قبله عالم یک سریال طنز است که برآمده از اتفاق‌ های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار می باشد.  شنیده ها حاکی از این است که سریال پیرامون دوران قاجار می باشد و احتمالا به حرمسرا های شاهان قاجاری نیز شاید بپردازد!

چه بازیگرانی در قبله عالم هنرآفرینی می کنند؟

پژمان بازغی , حامد کمیلی , سام درخشانی , شقایق دهقانی , هادی کاظمی و سوگل خلیق از جمله مهم ترین هنرمندانی هستند که در این اثر کمدی حضور دارند.

 

-    قسمت اول سریال خاتون

و اما دیگر سریالی که قرار است در این هفته و همزمان با قبله عالم پخش شود خاتون نام دارد. یک سریال تاریخی، عاشقانه که بسیار خوش ساخت و دیدنی می باشد. «خاتون» با بازی نگار جواهریان، داستانی زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌ کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌ اند. تاریخ ایران با همه فراز و فرود‌هایش در زندگی تک‌ تک ایرانی‌ ها جریان دارد و سریال تاریخی «خاتون» هم به داستانی در همین‌ باره پرداخته؛ روایت زیروبم‌ های خانواده‌ ای که اوایل شهریور 1320 قصه‌ شان آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌ شود.

این نخستین سریالی است که تینا پاکروان برای شبکه نمایش خانگی ساخته است. وی در واپسین ساخته های خود؛ فیلم سینمایی لس آنجلس تهران را به روی پرده سینماها برده بود که در زمان خود به پرفروش بالایی هم دست یافت.

دانلود و تماشای آنلاین قسمت اول 1 سریال قبله عالم

شما می توانید قسمت اول سریال جذاب و تماشایی خاتون را از لینک زیر:

قسمت اول سریال خاتون

و همچنین سایر قسمت های آن را در این لینک از سایت به روز و جامع کول دانلود تماشا کنید:

دانلود سریال خاتون

داستان و موضوع خاتون حول چه چیزی است؟

قصه سریال «خاتون» از سال 1320 شروع می‌شود و داستان حول محور شخصیتی به نام «خاتون» با بازی نگار جواهریان می‌چرخد. همسر این کاراکتر «شیرزاد ملک» با بازی اشکان خطیبی شخصیتی نظامی است و «خاتون» از عملکرد ارتش در مقابل اشغال ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم ناراحت است. در ادامه سریال، اتفاقاتی رخ می‌ دهد و وضعیت خانواده اصلی قصه در این دوران تغییراتی می‌کند. مهران مدیری نقش «جهانگیر روزبه» دایی «خاتون» را برعهده دارد. این کاراکتر که یک تاجر ثروتمند است و در هتل زندگی می‌کند، جزو شخصیت‌های مثبت سریال است و کاراکتری شوخ‌ طبع و خوش‌ مشرب دارد. «جهانگیر روزبه» که به عنوان «دایی جون انگلیسی» شخصیت «خاتون» معرفی شده، با انگلیسی‌ها و روس‌ها ارتباط دارد، اما جاسوس نیست و اتفاقا تا حدی نیز فرد وطن‌ دوستی محسوب می‌ شود. مهران مدیری تا به حال در سریال تاریخی بازی نکرده و حضور در «خاتون» تجربه تازه‌ ای در کارنامه اوست. علاوه بر این، نقشی که مدیری در سریال بازی کرده، ویژگی‌های متفاوتی نسبت به دیگر نقش‌ هایی دارد که تا به حال ایفا کرده است.

بازیگران خاتون را چه کسانی تشکیل داده اند؟

اشکان خطیبی در نقش «شیرزاد ملک» , بابک کریمی , بهناز جعفری در نقش «رعنا» , بیژن امکانیان , پژمان بازغی , رویا نونهالی , ستاره اسکندری , ستاره پسیانی در نقش «پروین» , سروش صحت , شبنم مقدمی در نقش «فخرالنسا» , غزل شاکری , مهران غفوریان در نقش «موسیو» , نگار جواهریان در نقش «خاتون» , هادی تسلیمی ، مهران مدیری در نقش «جهانگیر روزبه» ، میرسعید مولویان در نقش «رضا فخار» ، ضا بهبودی در نقش «دکتر بوکوفسکی» ، فرخ نعمتی در نقش «سرتیپ آریا» ، شاهرخ فروتنیان در نقش «فریدون خان» ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، بانیپال شومون ، پانته‌ آ پناهی ها ،  مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ،  مهتاب ثروتی ،  صالح میرزاآقایی ، داریوش موفق،  مجید نوروزی،  علیرضا مهران به ایفای نقش پرداخته اند.

-    قسمت 10 سریال زخم کاری

و اما مهم ترین و پربیننده ترین سریال این روزهای شبکه نمایش خانگی قطعا، زخم کاری است. بعید است که هیچ بیننده ای این ادعا را انکار کند. سریال زخم کاری پس از گذشت 9 قسمت، کاملا جاافتاده و جایگاه خود را در بین مخاطبین تثبیت کرده است. این سریال در قسمت هفتم دچار یک توقیف چند روزه ای شد ولی در نهایت با رفع توقیف و مشکلاتی که در مرحله پخش وجود داشت از سر گرفته شد و اکنون قرار است که قسمت 10 آن در سایت کول دانلود پخش شود.

زخم کاری که در اواخر سال 1399 به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان، نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز به تولید شده است آدینه هر هفته از وبسایت کول دانلود پخش می شود. توصیه اکید داریم که حتما به تماشای این سریال زیبا و جذاب بنشینید.

دانلود و تماشای آنلاین قسمت اول 1 سریال قبله عالم

جهت دانلود قسمت 10 دهم و همچنین سایر قسمت های سریال زخم کاری بر روی لینک زیر کلیک کنید:

قسمت دهم سریال زخم کاری

بازیگران زخم کاری چه کسانی هستند؟

جواد عزتی , رعنا آزادی ور , الهه حصاری , هانیه توسلی , سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی ‌فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه ‌لقا باقری، مایده تهماسبی , سیاوش تهمورث , مرتضا امینی ‌تبار , سارا حاتمی , نیوشا علی ‌پور و مه‌یاس پازوکی

موضوع و داستان سریال زخم کاری

بن مایه داستان و موضوع زخم کاری بر امور ممنوعه شکل گرفته است که به ‌تدریج روحِ قهرمان‌های او را فاسد می ‌کند. ولع، حرص، کشتن، کذب و البته میل به بزرگ ‌بودن در جای ‌جای این رمان خواندنی و جذاب نیروی مُحرکه قهرمان‌های اصلی اوست. اما در تاریکی و سایهی دیگران، آن زخم‌خورد‌گانِ ساکت بیکار ننشسته ‌اند و منتظر فرصت هستند. نویسنده رمانِ خود را با ریتمی سریع و در دلِ تهران روایت می‌کند و البته مکان‌هایی دیگر. اما محور تهران است و شاید ویلایی در شمال که نفرین اصلی آن‌جا رقم می‌خورد. بیست زخم کاری ، تجربه‌ یک رئالیسمِ پُرشتاب، قرار است مخاطب را مجذوب خود کند!

در قسمت های قبلی زخم کاری چه اتفاقاتی رخ داد؟

در قسمت هشتم زخم کاری شاهد این قضیه بودیم که مالک و سایر متحدینش پس از نمایش قدرت و در پی آن حمله ای که به ناصر و سایر اعضای هیات مدیره شرکت داشتند، توانستند با پرونده سازی و ایجاد فضای رعب و وحشت، از یک سو باعث خروج آن ها از کشور بشوند و از سویی دیگر نیز خود مالک به مدیریت شرکت برسد. در ادامه این ماجراها و از آن جایی که مایده و مادرش (همسر ناصر) کشور را ترک نکرده بودند دچار فشار عصبی فراوانی بودند. در همین حال و در یکی از روزهایی که میثم به نزد مایده آمده بود، هر دو با مسمومیت و خوردن قرص های فراوان دست به خودکشی زدند.

ولی این پایان ماجرا نبود. چرا که در قسمت 9 این اتفاقات ادامه داشت. کریم در یک اقدام جنون آمیز شوهر، همسر سابق خود را به قتل رسانده و سپس به نزد مالک می آید. مالک در آغاز سعی می کند که او را به جایی به دور از این تنش ها و خطرات ببرد ولی وقتی که می بیند کریم کسی نیست که جانب احتیاط را رعایت کند و همچنین ممکن است برای وی نیز خطرساز شود، وی را به قتل می رساند. به این ترتیب پرونده جنایی این سریال سنگین تر از قبل می شود. قتل حاج عمو، نجفی، شوهر همسر سابق کریم و حالا خود کریم. بعید است که داستان این قتل ها به همین جا ختم شود. اکنون شما را دعوت به تماشای ادامه این داستان در قسمت دهم می کنیم. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز