خبرگزاری کار ایران

تفریح در امتداد سواحل زیبای جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۰۰۳

دور تا دور جزیره کیش توسط سواحل شنی بسیار زیبا احاطه شده که محل امن و مناسبی برای شنا و تجربه تفریحات مهیج و متنوع است .

می توانید برای ساعت در امتداد آب های نیلگون قدم بزنید و شاهد چشم اندازی بی نهایت زیبا باشید و یا هر جا که خسته شدید در داخل آلاچیق ها و یا صندلی کافه های ساحلی بنشینید و از تماشای دریای نیلگون و زلال لذت ببرید .

در ادامه شما را با برخی از پارک های ساحلی و اسکله تفریحی این جزیره آشنا می کنیم و پیشنهاد می دهیم هر زمان که وقتی خالی یافتید به تماشای این دریای بیکران رفته و روح و جانتان را با دیدن این مناظر زیبا صیقل بدهید .

ساحل مرد ماهیگیر

به گزارش سفر باتو ، ساحل مرد ماهیگیر در شرق جزیره کیش واقع شده و یکی از زیباترین سواحل این جزیره است . این پارک ساحلی به خاطر وجود تندیسی از یک مرد ماهیگیر که در حال انداختن تور به دریاست ، به این نام مشهور شده است و بهتر است بدانید این تندیس دومین مجسمه فیگوراتیو بزرگ در ایران است که حدودا دوازده متر ارتفاع دارد و ساخت آن سه ماه به طول انجامید . همانطور که گفتیم این ساحل در شرق جزیره کیش قرار دارد و اغلب گردشگرانی را می بینید که همراه با فرزندان خود برای ساختن مجسمه‌ های شنی به این منطقه می آیند . این خط ساحلی دارای مناظری بسیار زیباست و برای گشت و گذار در یک عصر دل انگیز بسیار ایده آل است . در امتداد این ساحل کافه های متعددی را می بینید که از مشتریان با انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم پذیرایی می کنند و می توانید حین صرف میان وعده دلخواهتان از تماشای مناظر پیش رو نهایت لذت را ببرید .

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش و تور های کیش ، از دیگر مناطق پر طرفداری است که برای اغلب گردشگران بسیار آشنا بوده و با دارا بودن چشم اندازی ناب به سوی آب های خلیج فارس و امکانات تفریحی متنوع به شهرت رسیده است . در امتداد این اسکه تفریحات آبی متنوعی فراهم شده که می توانید مطابق سلیقه تان هر کدام از آن ها را انتخاب نمائید و روزی سراسر شاد و مهیج را تجربه کنید . غواصی ، پاراسل ،  فلای برد و قایق سواری تنها نمونه ای از این تفریحات است که در این مکان با هزینه ای نسبتا مناسب انجام می شوند . همچنین پیست دوچرخه ‌سواری نیز در کنار همین ساحل قرار دارد ، و این امکان را دارید که با هزینه ای نه چندان بالا ، دوچرخه دلخواهتان را اجاره کرده و همزمان که رکاب می زنید ، از تماشای چشم انداز دریا لذت ببرید .

 ساحل سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ نیز بسیار زیباست و مکان ایده آلی برای ساعت ها گشت و گذار ، تفریح و خوشگذرانی است . این خط ساحلی دارای امکانات متنوعی نظیر زمین بدمینتون ، پینگ پنگ ، پیست دوچرخه سواری ، پیست اسکیت و مسیر پیاده ‌روی اختصاصی است . بنابراین میتوانید به سرعت تفریح مورد علاقه خود را انتخاب نموده و برای ساعت ها سرگرم باشید . گفتنی است پارک دلفین ها و باغ پرندگان نیز در نزدیکی همین ساحل قرار دارد که بازدید از آن تجربه ای بیاد ماندنی خواهد بود .

ساحل میرمهنا

در ادامه سواحل کیش ، بهتر است به ساحل میر مهنا بروید و بدون هیچ مزاحمتی ساعت ها به تماشای دریای نیلگون و امواج متاطم بنشینید . ساحل میر مهنا یکی از زیباترین سواحل این جزیره است که در اطراف آن امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی به چشم می خورد . این منطقه در امتداد بلوار دریا واقع شده و بزرگ ‌ترین پارک ساحلی جزیره در همین منطقه قرار دارد. معمولا گردشگران برای تماشای مناظر زیبای غروب‌ آفتاب به این ساحل می آیند و تا پاسی از شب در همین حوالی می مانند و از تماشای لاک ‌پشت ‌ها که به آرامی به این سو و آنسو می روند ، لذت می برند . همچنین میتوانید دوچرخه ای کرایه کرده و در پیست دوچرخه ‌سواری رکاب بزنید و همزمان شاهد چشم انداز آب های نیلگون خلیج فارس باشید .

برخی از ماهیگیران نیز در این محل به صید مشغولا بوده و روزانه صید خود را در همین مکان به فروش می رسانند . در آخر باید افزود شهر زیر زمینی کاریز و بولینگ مریم نیز در نزدیکی همین ساحل قرار دارند .

ساحل مرجان

در انتها شما را با یکی از سواحل زیبا و شگفت انگیز این جزیره آشنا می کنیم و پیشنهاد می دهیم حداقل یکبار هم که شده برای  تماشای چشم انداز زیبای دریا و پیاده روی به این مکان بیائید .  این منطقه بقدری زیباست که بعنوان یکی از جاذبه های جزیره کیش از آن نام می برند و در امتداد آن مرجان هایی وجود دارد که هنوز زنده اند و نقش مهمی در حفظ حیات این اکوسیستم دارند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز