خبرگزاری کار ایران

بهترین کامیون های فاو در سال 1400

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۵۳

کامیون‌های فاو نسل جدیدی از کامیون‌ها هستند که سابقه‌ای چند ساله در بازار خودروهای کشورمان دارند. اما درهمین مدت کوتاه توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای از بازار و فروش بالایی را به خود اختصاص دهند چرا که از نظر کیفی در سطح مطلوبی قرار دارند.

در دنیای مدرن امروز که تمامی حمل و نقل‌ها و جا به جایی کالاها به وسیله خودروهای سنگین و نیمه سنگین انجام می‌شود؛ صنعت خودروهای سنگین به یکی از صنایع پر اهمیت در چند سال اخیر تبدیل شده است. از اینرو ایجاد بازار رقابتی در چنین شرایطی دور از انتظار نیست.

به دنبال این اتفاق شرکت های جدید بسیاری تاسیس و محصولات برخی از شرکت ها به عنوان بهترین خودروها شناخته شدند و کامیون های برخی از برندها نیز افت کردند. افت کامیون های اروپایی به علت قیمت بالا و ممنوعیت های واردات موضوعی است که ممکن است برای برخی از افراد غیر قابل باور باشد.

اما آمار و نتایج نشان می‌دهد که در این سال‌ها و با چنین اتفاقاتی در صنعت خودرو، کامیون های فاو با اصالتی چینی به علت کیفت بالا و قیمت مناسبی که دارند، بازار خودرو را در دست گرفته‌اند و به عنوان پر فروش‌ترین کامیون های ایران شناخته شده‌اند.

بدین ترتیب قصد داریم در این مقاله شما را با پرفروش ترین محصولات فاو و حقایقی خواندنی در رابطه با ان ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی شرکت فاو

شرکت فاو یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی با اصالتی چینی است که سابقه ای شصت ساله در زمینه تولید خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک دارد. برای معرفی شرکت FAW باید گفت که در لغت به معنای اولین نوع فعالیت خودرویی (first automtive works) می‌باشد.  

کمپانی فاو فعالیت های گسترده‌ای در زمینه خودرو انجام می‌دهد که از جمله تولیدات آن میتوان به اتوبوس، خودروی گردشگری، کامیون های سبک و سنگین، خودروی سواری، بسترن، ساخت قطعات خودرو و... اشاره کرد اما لازم به ذکر است که تولید کامیون‌هایی با کیفیت و قدرت بالا در محبوبیت این کمپانی خودروسازی تاثیر بسزایی داشته تا جایی که شرکت فاو را به یکی از پیشتازان صنعت خودروهای سنگین تبدیل کرده است.

لازم به ذکر است که شرکت فاو با سابقه‌ای موفق و چندین ساله در زمینه خودروسازی، توانسته فعالت گسترده‌ای در بسیاری از کشورهای جهان انجام دهد و به واسطه نمایندگی‌ها در سراسر دنیا سود بالایی را از آن خود کند.

پرطرفدارترین محصولات شرکت فاو کدام‌ها هستند؟

گفتنی است که رضایت مشتریان همواره برای شرکت فاو از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، از اینرو این کمپانی با بهره‌گیری از جدیدترین و بروزترین تجهیزات و متدها، خودروهایی با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است و موجب شده که کامیون های فاو فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص دهند. بدین ترتیب در ادامه به معرفی محصولات پرفروش کمپانی فاو در ایران خواهیم پرداخت.

کشنده فاو

کشنده فاو برترین خودروی کمپانی faw است که چند سالی است از تولید و حضور موفق آن در جاده‌های کشورمان می‌گذرد اما در همین مدت کوتاه با ویژگی‌های منحصر بفردی که دارد به عنوان یکی از پرفروش ترین کامیون های کشورمان شناخته شده است.

شرکت فاو برای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود این خودروی بینظیر را در دو نوع کشنده تک محور فاو و کشنده دو محور فاو تولید کرده است. کشنده‌های فاو با موتور 6 سیلندر خطی 24 سوپاپ مجهز به توربوشارژ، گیربکس و جعبه فرمان ZF موفق به دریافت استاندارد آلایندگی یورو 4 شده اند.

بهترین کامیون های فاو در سال 1400

لازم است بدانید که شرکت فاو در طراحی و ساخت کامیون کشنده فاو، نهایت ظرافت و دقت را به کار برده و کشنده‌ای با قدرت و ایمنی بالا تولید کرده است به طوریکه این کشنده پرطرفدار را همواره به عنوان بهترین گزینه برای جاده‌هایی با ناهمواری و شیب زیاد معرفی می‌کنند.

کشنده های تک محور و جفت محور فاو هر دو گزینه مناسبی برای حمل بارهای سنگین و ترانزیت کالا در مسیرهای طولانی هستند و در رابطه با تفاوت این دو محصول محبوب و پرطرفدار کمپانی فاو لازم است بدانید که از نظر طراحی داخلی و خارجی کابین کاملا مشابه یکدیگر هستند اما در قسمت موتور و سایر قطعات به طبع تفاوت‌هایی با  یکدیگر دارند که همین امر موجب شده کشنده جفت محور فاو را کشنده ای قدرتمندتر از نمونه تک محور آن بشناسند و برای حمل بارهایی با تناژ بالا مورد استفاده قرار دهند.

کامیونت فاو

کامیونت‌ها در انواع مختلف، یکی از خودروهای پرکاربرد در بازار کشورمان هستند و تمامی کمپانی های خودروسازی دست کم یک نمونه کامیونت را سبد محصولات خود دارند و شرکت فاو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گفتنی است که کامیونت فاو نیز در زمره محصولات پرفروش و پرطرفدار این شرکت قرار می‌گیرد. شرکت فاو با تولید کامیونت‌های خود در تناژهای متفاوت و با امکانات بسیار توانسته بر رقبای خود برتری یابد. این شرکت برای پاسخگویی به نیازهای مختلف صنعت حمل و نقل در مسیرهای شهری و بین شهری کامیونت های خود را در دو نوع کامیونت 6 تن فاو و کامیونت 8 تن فاو دسته بندی می‌کند.

بهترین کامیون های فاو در سال 1400

این کامیونت های چینی به عنوان محصول یک کمپانی معتبر، تمامی امکانات لازم برای حمل بار در مسیرهای شهری و بین شهری را دارند و بخش گسترده‌ای از سود این شرکت را به خود اختصاص داده‌اند. کامیونت‌های فاو از تجهیزاتی نظیر گیربکس ZF، ترمز ABS، شیشه‌های برقی، نمایشگر دیجیتال، استاندارد آلایندگی یورو 4 و... بهره‌مند هستند که همین امر موجب شده این خودروها در مدتی کوتاه جایگزین کامیونت‌های اروپایی شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در رابطه با کامیونت فاو می‌توان برشمرد، امکان نصب کاربری‌هایی نظیر حمل نوشابه، حمل زباله، یخچال و خودروبر می‌باشد.

کمپرسی فاو

یکی دیگر از محصولاتی که عنوان کامیون پرفروش فاو را یدک می‌کشد، کمپرسی فاو می‌‌باشد. کمپرسی فاو با ویژگی‌های منحصر بفرد اغلب برای حمل مواد معدنی و مصالح ساختمانی همچون شن، ماسه، سنگریزه و... استفاده می‌شود و کاربری‌هایی متفاوت از سایر محصولات این شرکت دارد.

از ویژگی‌های بارز این خودرو می‌توان به موتوری با قدرت 420 اسب بخار 6 سیلندر خطی 24 سوپاپه مجهز به توربوشارژر، سیستم سوخت رسانی کامان ریل، با ک آلومینیومی با ظرفیت 400 لیتر، گیربکس ZF، ترمز ABS، کابین فلزی با سقف تمام جوشکاری شده با پوشش مخصوص ضد زنگ و عایق حرارتی و صوتی و... اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌هایی که موجب محبوبیت و برتری کمپرسی فاو شده است، جک هیدرولیکی بالابر به منظور سهولت در تخلیه بار و امکان نصب میکسر بر روی آن می‌باشد.

بهترین کامیون های فاو در سال 1400

محصولات فاو در ایران

کامیون‌ فاو را می‌توان یکی از محصولات پر طرفدار و پرکاربرد برشمرد که فروش بالایی را به خود اختصاص داده‌‍ است. " شرکت سیبا موتور" به عنوان زیر مجموعه ای از گروه بهمن از سال 1383 به عنوان نماینده رسمی و انحصاری کمپانی فاو در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و مونتاژ و عرضه کامیون های فاو، ارائه خدمات فروش و پس از فروش و تولید قطعات این کامیون‌ها را برعهده دارد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کامیون فاو، نحوه خرید، دریافت خدمات پس از فروش، نمایندگی های سیبا موتور در کشور به وبسایت " فاو سیباموتور" مراجعه نمایید.

سخن پایانی

کامیون های فاو در کنار عملکرد و بهره‌وری بالا قیمت مناسبی دارند و در زمره کامیون های ارزان در کشور قرار می‌گیرند. بنابراین اگر به دنبال کامیونی ارزان با کیفیت و ایمنی بالا هستید، پیشنهاد ما به شما کامیون‌های فاو می‌باشد. چرا که در کنار تمامی موارد ذکر شده، شرکت بهمن لیزینگ تسهیلات ویژه‌ای را برای مشتریان خود ارائه می‌نماید.

امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. با تشکر از همراهی شما.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز