خبرگزاری کار ایران

پرطرفدارترین محصولات صنعتی کامپوزیتی در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۷۸۱

مواد کامپوزیتی از ترکیب دو یا چند ماده تشکیل دهنده تولید می شود. این مواد تشکیل دهنده بطور قابل توجهی خواص شیمیایی یا فیزیکی متفاوتی دارند و با یکدیگر ادغام می شوند تا برخلاف عناصر جداگانه یک ماده با خواص ایجاد کنند اما در ساختار نهایی، عناصر جداگانه و مجزا باقی می مانند و کامپوزیت ها را از مخلوط ها و محلول های جامد متمایز می کنند. از کامپوزیت در بسیاری از صنایع استفاده می شود در ادامه با پرکاربردترین و پرطرفدارترین و به عبارت دیگر پرفروش ترین محصولات کامپوزیتی در بازار ایران آشنا می شویم.

دریچه کامپوزیت

نخستین مورد دریچه کامپوزیتی است که در ابعاد و رنگ ها و کاربردهای مختلف به صورت گرد و مربع ساخته می شود. استفاده از دریچه به گذشته دور برمی‌گردد و در واقع به عنوان پوشش محافظ جهت دسترسی به اتاق تاسیسات زیر زمینی و همچنین پوششی برای جلوگیری از افتادن اجسام و افراد یا خودرو شناخته شده است. جنس دریچه در روش های تولید سنتی بر پایه بتن، چدن بتن پلیمر، چدن و ترکیبات پایه سیمان یا چدن است؛ اما با توجه به افزایش قیمت ضایعات فلزی همچنین قابلیت سرقت دریچه های ساخته شده با مواد اولیه سنتی (چدن و چدن-بتن) نسل جدیدی از دریچه ها به عنوان دریچه کامپوزیتی معرفی و تولید گردید. عزیزانی که در جستجوی خرید انواع دریچه منهول کامپوزیت و نانو کامپوزیت در تهران هستند و با ما تماس می گیرند خوب است بدانند که تلاش کردیم تا تمامی دریچه های منهول و تجهزیات مرتبط با آنها را در همین صفحه در اختیار شما قرار بدهیم. مشاوران ما در راستای دریچه های پلیمری نیز راهنمای شما هستند و اهمیتی ندارد در چه نقطه ای از ایران هستید، محصولات به شما پرزنت شده و ارسال می گردند.

اتاق شیر و تاسیسات کامپوزیت

کامپوزیت در حال حاضر بهترین ماده برای ساخت انواع حوضچه و اتاق تاسیسات است. اتاق شیر و تاسیسات کامپوزیت یا اتاق شیر کامپوزیتی که برای اولین بار توسط آب صنعت تهران تولید و بازار عرضه شده از سری محصولات جدید این شرکت است. اتاق کامپوزیت به دلیل دارا بودن مزایای عالی و منحصر بفرد به انتخاب اول پیمانکاران و کارفرمایان جهت ایجاد فضایی امن و قابل اطمینان جهت تاسیسات مدفون و زیر سطحی بدل شده است. در هنگام احداث و نصب تجهیزات خط انتقال آب، اتاق شیر کامپوزیت می‌تواند جایگزین مناسب برای اتاق‌ تاسیسات و شیر ساخته شده به روش سنتی باشد که سرعت و سهولت در نصب از ویژگی‌های بارز اتاق‌های تاسیسات و شیر کامپوزیت (حوضچه شیرآلات) می‌باشد.

پرطرفدارترین محصولات صنعتی کامپوزیتی در ایران

تیربرق کامپوزیت

تیر برق های کامپوزیتی در میان ایرانیان کمتر شناخته شده است زیرا در اغلب شهرها از تیربرق های بتنی یا چوبی استفاده می شود. با در نظر گرفتن همه پارامترها همچون دشواری و هزینه بالای حمل و نقل و نصب تیر بتنی، فولادی و همچنین مقاومت بالای تیربرق کامپوزیت در برابر حملات خوردگی، پوسیدگی و ضربه که نهایتاً به عمر مفید بسیار طولانی این تیرها منجر می‌شود، می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از یک تیر کامپوزیتی به مراتب از یک تیر بتنی راحت‌تر و به صرفه‌تر است. حدود 20 سال می‌باشد که از تیربرق کامپوزیت در شبکه‌های توزیع و انتقال برق استفاده می‌شود.

کانکس های کامپوزیتی

کانکس کامپوزیتی در میان عموم مردم بیشتر شناخته شده است زیرا کاربردهای گوناگونی دارد. نمای کانکس‌ها شکیل و کامپوزیتی می‌باشد و بر اساس نیاز شما قابل تغییر است. ابعاد کانکس‌های آب صنعت نیز به همین صورت هستند و امکان سفارش آنها در ابعاد مختلف فراهم شده است. این نوع کانکس‌ها از دو بخش اصلی شاسی و بدنه تشکیل می‌شوند و امکان نصب پنجره نیز دارند، تمامی این نوع کانکس‌ها عایق حرارت و صوت هستند و ضد زنگ و آب می‌باشند. کانکس های کامپوزیتی را می توان برای اتاق های کارگری، کانکس ویلایی و... استفاده کرد.

دریچه منهول کامپوزیت

دریچه منهول کامپوزیت در زمان هایی به کار می رود که نیاز به دسترسی کارشناسان به سیستم های مختلف زیرزمینی وجود دارد. منهول کامپوزیت بواسطه خواص مکانیکی منحصر بفرد خود به انتخاب اصلی پیمانکاران و مشاوران بدل گشته است و در اکثر پروژه‌های انتقال فاضلاب از منهول‌های کامپوزیت استفاده می‌نمایند. منهول گروهی از اتصالات است، که به منظور متصل کردن تأسیسات جمع‌آوری فاضلاب و زهکشی ثقلی و یا برای تغییر جهت، شیب، ارتفاع و قطر مسیرهای فاضلاب و زهکشی ثقلی استفاده می‌شود؛ که از طریق میله ورودی با حداقل قطر داخلی 1000 میلی متر به سطح زمین منتهی می‌شود.

پرطرفدارترین محصولات صنعتی کامپوزیتی در ایران

تصفیه خانه یا ایستگاه پمپاژ کامپوزیتی

تصفیه خانه یا ایستگاه پمپاژ کامپوزیتی، از دیگر قطعات پرکاربرد کامپوزیتی به شمار می روند، این محصول به دلیل استقامت در مقابل دما، فشار و لرزش و همچنین وزن سبک و قابلیت حمل آسان از سازه های پرکاربرد کامپوزیتی است. شرکت آب صنعت تهران در حال حاضر ارائه دهنده کالاهای کامپوزیتی با بهترین قیمت و کیفیت در ایران به شمار می رود که وبسایتی غنی نیز دارد، توصیه می کنیم که برای کسب اطلاعات دقیق تر از راه های ارتباطی ارائه شده استفاده کنید:

دفتـر مـرکـزی : تهـران، پـاسـداران، بــرج سفیـد، طبقه 7، واحـد 708

تلفـن دفتـر مـرکـزی : 22553955

آدرس وب سایت: https://www.absanatco.com/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز