خبرگزاری کار ایران

افزایش فروش تورهای اقساطی با گران شدن تورهای داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۷۳۵

رشد بی‌سابقه نرخ ارز در سال‌های اخیر و در پی آن شیوع بیماری کرونا، وضعیت اقتصادی و مالی مردم عزیزمان را به شدت به هم ریخته و مشکلات بسیاری را برای آنان ایجاد کرده است.  تا جایی که بسیاری از افراد فرصت تفریح و سفر کردن را از دست داده‌اند و حتی اگر کرونا اجازه دهد، از لحاظ مالی شرایط سفر به مقاصد داخلی کشور را نیز ندارند. بالا بودن بلیط هواپیما، افزایش نرخ هتل‌ها و دیگر هزینه‎های مربوط به تفریحات و بازدیدها، از جمله مواردی است که باعث کاهش سفرهای داخلی و خارجی می‌شود. در این اوضاع آژانس‌های گردشگری بیکار ننشسته‌اند و تمام توان خود را برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد شرایط مناسب با توجه به وضعیت مالی هم‌وطنان عزیزمان، به کار گرفته‌اند. از جمله این خدمات می‌توان به  ارائه تورهای اقساطی اشاره کرد. آژانس گردشگری کایت یکی از مطرح‌ترین آژانس‎های داخلی کشور در این زمینه می‌باشد که تور اقساطی را با بهترین شرایط به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. در این مقاله  شرایط خرید تورهای اقساطی داخلی و خارجی کایت را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم.

افز‌ایش درخواست برای تورهای اقساطی

بر اساس اطلاعاتی که از آژانس گردشگری کایت به دستمان رسیده است، افزایش درخواست برای تورهای اقساطی در طول یک سال گذشته به شدت بالا بوده و مورد توجه تعداد زیادی از هم‌وطنانمان قرار گرفته است. با توجه به بسته بودن مرزهای هوایی و زمینی به دلیل شیوع ویروس کرونا، سفرهای داخلی مورد استقبال بیشتری واقع شده و از بین توریستی‌ترین مقاصد گردشگری ایران، بیشترین فروش مربوط به تور کیش اقساطی بوده است. با باز شدن مرز ترکیه و از سرگیری سفرهای تفریحی به این کشور، تورهای ترکیه نیز از جمله پرفروش‎ترین تورها بوده و تور آنتالیا اقساطی بیشترین طرفدار را داشته است. دلیل این استقبال شرایط خوب تور اقساطی آژانس گردشگری کایت می‌باشد. برای خرید تور اقساطی نیاز به ضامن ندارید و تنها با یک چک می‌توانید تا سقف 20 میلیون تومان را قسط‌بندی نمایید. دقت داشته باشید که هیچ محدودیتی برای نوع پرواز یا رزرو هتل موردنظر وجود ندارد. می‌توانید بهترین پرواز و هتل را انتخاب کنید و سفری خاص و به‌یادماندنی را تجربه نمایید.  

افزایش فروش تورهای اقساطی با گران شدن تورهای داخلی و خارجی

تورهای اقساطی داخلی

تورهای اقساطی داخلی شامل تور کیش­، تور قشم، تور مشهد و چابهار، از جمله پرطرفدارترین تورها هستند که موردتوجه ایرانیان عزیز قرار دارند. به هر کجای ایران که بخواهید سفر کنید، از شهرهای شمالی گرفته تا استان‌های جنوبی کشور، می‌توانید تور موردنظر خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید.  البته این در صورتی است که مبلغ بلیط و هتل 2 میلیون یا بیشتر از آن باشد. کافیست با کایت تماس بگیرید و تور موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس مدارک موردنیاز را تحویل داده و آماده سفر شوید. هیچ تفاوتی بین تورهای نقدی و اقساطی وجود ندارد. همان امکاناتی که در تور نقدی برای مسافران در نظر گرفته می‌شود، در اختیار  گردشگران تور اقساطی نیز قرار می‌گیرد. اگر تمایل به سفر با تورهای گردشگری را ندارید، می‌توانید بلیط هواپیما و هتل خود را به صورت اقساطی تهیه نمایید. با کایت نگران هزینه‌های سفر نباشید و فقط به ثبت خاطرات خوب فکر کنید.

افزایش فروش تورهای اقساطی با گران شدن تورهای داخلی و خارجی

تورهای اقساطی خارجی

تورهای اقساطی خارجی به دلیل گران‌تر بودن قیمت تورها، طرفداران بیشتری دارند. دبی، ایروان، نخجوان و شهرهای مختلف ترکیه مانند استانبول، آلانیا، آنتالیااقساطی، کوش‌آداسی، مارماریس و بدروم، از جمله پرفروش‌ترین تورهای اقساطی خارجی کایت هستند. هرکدام از کشورهای دنیا را که انتخاب کنید، به راحتی با پرداخت یک پنجم قیمت تور می‌توانید به آن‌جا سفر کنید. کافیست فرم درخواست تور اقساطی را پر کنید و مدارک را ارائه دهید. مدارک موردنیاز شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، پاسپورت و ... می‎‌باشد. علاوه بر این، فرد باید مبلغ پیش‌پرداخت، چک تضمین‌شده به میزان کل مبلغ تور و چک‌های اقساط را نیز به آژانس تحویل دهد. هزینه پیش‌پرداخت شامل 20 درصد کل مبلغ تور می‌باشد که باید به صورت نقدی پرداخت گردد. مابقی مبلغ به صورت اقساطی و در قالب تعدادی چک پرداخت می‎شود. چک‌های ارائه شده باید از دسته چک جدید بوده و دارای کد  16 رقمی و بارکد باشند.  در واقع تنها چک‌های صیادی قابل قبول است. هم‌چنین چک‌ باید به نام فرد متقاضی یا یکی از بستگان درجه یک او باشد. در غیر این صورت علاوه بر چک، سفته نیز موردنیاز است. متقاضی می‌تواند اقساط را به صورت 4 ماهه تا ده ماهه پرداخت نماید و این مسئله به انتخاب خود او بستگی دارد.

افزایش فروش تورهای اقساطی با گران شدن تورهای داخلی و خارجی

کایت، یکی از معتبرترین آژانس‌های گردشگری ایران است. این آژانس در زمینه تورهای اقساطی بسیار فعال بوده و بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده، بیشترین فروش اقساطی را در ماه‌های اخیر داشته است. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، شما می‌توانید بهترین تورهای کایت را انتخاب نمایید و تنها 20 درصد هزینه‌ی تور را در ابتدای کار بپردازید. مابقی قیمت تور به صورت اقساط 4 تا 10 ماهه، به انتخاب فرد متقاضی، به صورت چک دریافت می‌گردد. بنابراین، اگر در حال حاضر شرایط مالی مناسبی برای سفر ندارید، همین الان برای خرید تورهای اقساطی اقدام نموده و نگران هزینه‎های بالای سفر نیز نباشید. کایت با بهترین امکانات و خدمات در اختیار شماست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز