خبرگزاری کار ایران

سفارش برد مدار چاپی با آریا مدار ارجمند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۶۰

در چند دهه گذشته با افزایش تحریم ها و دشواری واردات انواع کالاها به ویژه کالاهای الکترونیکی، نیاز تولید کالاهای داخلی بیش از پیش احساس شده است و در همین راستا تولیدکنندگان ایرانی نیاز به تولید قطعات اولیه انواع کالاها پیدا کرده اند. مدارهای چاپی را می توان یکی از پرکاربردترین و حائز اهمیت ترین قطعات در انواع کالاهای الکترونیکی دانست.

مدار چاپی یا برد الکترونیکی یا برد مدار چاپی از نظر مکانیکی پشتیبانی و به‌طور الکتریکی اجزای الکترونیکی را با استفاده از شیارهای رسانا، نوار و دیگر ویژگی‌های حک شده از ورق‌های چند لایه مس بر روی یک بستر غیر رسانا متصل می‌کند. می‌توان گفت در اجزا و هادی‌ها در یک ساختار به صورت مکانیکی در کنار هم قرار می‌گیرند. بُرد مدار چاپی به صورت یک طرفه و دو طرفه تولید و عرضه می‌شوند به این معنا که یک یا دو لایه مس دارند. از مس به دلیل رسانایی بالا در بردهای چاپی استفاده می‌گردد.

لازم است که بردهای مدار چاپی بر اساس نیاز تولیدکنندگان و دستگاه مورد نظر طراحی و ساخته شود و از همه مهمتر این که از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد. حالا تولید یا خرید برهای مدارچاپی یکی از چالش های پیش روی سازندگان دستگاه های الکترونیکی به شمار می رود. در اینجا کمی بیشتر با این قطعه مهم و بهترین روش ساخت و سفارش آن آشنا می شویم.

 

طراحی و ساخت برد مدار چاپی

بردهای مدار چاپی در این مراحل تولید می شود: مرحله مهندسی و پیش تولید مدار، آماده سازی ابزارهای نوری برای ساخت مدار چاپی، چاپ لایه ها، چاپ فلزی لایه های داخلی مدار، بازرسی نوری خودکار یا AOI، مرتبط سازی لایه های مدار، مته زنی مدار چاپی، آبکاری مس، تصویر برداری و استفاده از پروتوی اشعه ماورائ بنفش، آبکاری، مته زنی لایه های بیرونی، بازرسی اتوماتیک لایه های بیرونی یا AOI، جوشکاری، اتمام کار سطح، پروفایل یا برش به اندازه درخواستی، تست الکتریکی مدار چاپی تولید، تست نهایی،بسته بندی مدار چاپی سفارشی.

قیمت برد مدار چاپی

یکی از سوالات متداول در رابطه با بردهای مدار چاپی قیمت این قطعات است زیرا در بازار ایران در طیف وسیعی ارائه می شوند و برای تخمین قیمت تولید یک کالا دانستن این موضوع بسیار مهم است. در این رابطه باید بگویم که به نسبت ویژگی های هر برد، قیمت آنها نیز متفاوت است زیرا بردها انواع گوناگونی مانند یک لایه، دولایه یا سه لایه دارند و در کیفیت های مختلف ساخته می شوند. همواره توصیه می کنم که از سازمان هایی بردهای مورد نیاز خود را تهیه کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشند زیرا استفاده از بردهایی با کیفیت پایین سبب آسیب رسیدن جدی به برند شما و ضرر در مدت طولانی خواهد شد. یکی از خوش نام ترین تولیدکننده های این محصولات در ایران را در ادامه معرفی می کنم که اگر تازه کار نباشید، حتما نام آنها را شنیده اید.

سفارش برد مدار چاپی با آریا مدار ارجمند

دفتر مرکزی شرکت آریا مدار ارجمند واقع در پاساژ امجد در خیابان جمهوری از قدیمی ترین شرکت های تولید مدار چاپی میباشد. تمامی مراحل تولید مدارهای چاپی در آریامدار ارجمند به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست انسان تولید می شوند و مهندسان تنها کار نظار بر تولید و طراحی صحیح و مطابق با استانداردهای جهانی را بر عهده دارند. شما می توانید با درج سفارش برد مدار چاپی خود در وب سایت آریا مدار ارجمند نهایتا تا 2 ساعت از قیمت تمام شده برای تولید و ارسال کالای مورد نظر خود مطلع شوید که تمامی مراحل نیز با پسام کوتاه به اطلاع شما رسانده می شود.

برای شروع پروسه سفارش برد مدار چاپی از آریامدار ارجمند از لینک ارائه شده استفاده نمایید یا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آشنایی با این شرکت از راه های ارتباطی زیل اقدام کنید.

آدرس: خیابان جمهوری، بین حافظ و سی تیر، نبش پاساژ ارجمند، پلاک 19

  تلفن تماس:  021-66750500

 دورنگار: 021-66750500

 ایمیل: info[@]aryamadar.com

سفارش برد مدار چاپی با آریا مدار ارجمند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز