خبرگزاری کار ایران

5 مزیت استفاده از چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی در حیاط خانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۴۴

استفاده از چمن مصنوعی مزیت های مختلفی نسبت به چمن طبیعی دارد. چمن مصنوعی علاوه بر عدم نیاز به آبیاری مداوم، به اندازه چمن طبیعی به نگهداری و توجه نیاز ندارد. بنابراین استفاده از چمن مصنوعی می تواند وقتی را که صرف آبیاری و نگهداری از حیاط خود صرف می کردید را آزاد کند و در هزینه های شما صرفه جویی کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع مزیت های چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی آشنا شوید.

  1. راحتی در حفظ سلامت چمن

یکی از مهم ترین فواید چمن مصنوعی نیاز بسیار کمتر به نگهداری نسبت به چمن طبیعی می باشد. چمن طبیعی مستعد ابتلا به بیماری های مختلفی از جمله بیماری های قارچی است که ممکن است با توجه به آب و هوای منطقه و نحوه نگهداری دچارش شود.

برای رفع بیماری های مختلف چمن نیاز به استفاده انواع مواد ضد قارچ و ضد باکتری ست. استفاده از این مواد جهت درمان چمن باعث تلفن شدن وقت و هزینه شما می شود و زحمت زیادی برای شما به همراه دارد. چمن های مصنوعی در معرض ابتلا به این بیماری ها نیستند، این امر به شما اطمینان می دهد که چمن تان با حداقل نگهداری بسیار زیبا به نظر برسد.

  1. کم شدن قابل توجه حشرات در حیاط شما

از دیگر خطراتی که متوجه چمن های طبیعی است آفات و حشرات می باشد. چمن های طبیعی به دلیل داشتن اکوسیستم طبیعی در خاک، جاذب انواع حشرات می باشند و در ادامه آن حشرات ممکن است حشرات دیگری را جذب کنند و به همین ترتیب حیاط خانه شما لانه انواع و اقسام حشرات می شود و علاوه بر آن به زیبایی و سلامت چمن شما آسیب می رساند.

برای رفع این مشکل مطمئنا نیاز به صرف وقت و هزینه برای خرید آفت کش ها و همچنین اعمال آفت کش ها می باشد که بمی توانند بسیار پر زحمت باشد. با استفاده از چمن مصنوعی دیگر نیازی به سموم آفت کش نیست. این امر باعث می شود سال به سال در هزینه شما صرفه جویی شود و همچنین از اثرات منفی بر روی سلامت در اثر استفاده از سموم روی چمن جلوگیری می شود. به هر حال اینجا جایی است که فرزندان، اعضای خانواده و میهمانان شما حضور خواهند داشت و در معرض این سموم قرار خواهند گرفت.

  1. تداوم بالای چمن مصنوعی

اگر در حیاط تان از چمن طبیعی استفاده کنید  لازم است هر چند سال یک بار آن را جایگزین کنید. یکی مزایای مهم چمن مصنوعی به سادگی این است که مثل چمن طبیعی خشک نمی شود یا نمی میرد و می توانید سال های سال از آن استفاده کنید. چمن مصنوعی با کیفیت بین 12 تا 15 سال عمر خواهد کرد و بعد از مدت بسیار طولانی تر از چمن طبیعی دوباره نیازمند خرید چمن مصنوعی می شوید.

  1. کاهش آلودگی محیط زیست

برای حفظ سلامت چمن طبیعی ممکن است از کودها و سموم دفع آفات استفاده شود، اما این مواد باعث آلودگی محیط زیست و تهدیدهای خطرناکی برای خانواده شما می شود. چمن های مصنوعی برای رشد به این مواد شیمیایی احتیاج ندارند، این امر عواقب آلودگی محیط زیست و مسمومیت افرادی که در معرض چمن هستند را از بین می برد.

  1. کاهش مصرف آب

چمن های مصنوعی به آبیاری نیاز ندارند و این موضوع باعث صرفه جویی در مصرف آب با توجه به شرایط کمبود آب در کشورمان می شود و همچنین کاهش مصرف آب باعث صرفه جویی در هزینه ماهانه شما نیز می شود.

چمن مصنوعی تزئینی، چمن مناسب برای حیاط شما

5 مزیت استفاده از چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی در حیاط خانه

چمن مصنوعی تزئینی یک نوع از چمن های مصنوعی هستند که در مدل های مختلف در بازار موجود اند. ویژگی این نوع چمن این است که شباهت بیشتری به چمن طبیعی دارد و از ظرافت بیشتری برخوردار است. این محصولات در انواع مختلفی از جمله بهاره و پائیزه، تک بافت و یا دوبافت تولید می شوند. چمن های مصنوعی دوبافت در کنار الیاف اصلی خود، از الیاف کمکی نیز استفاده می نمایند.

خرید چمن مصنوعی تزئینی می تواند جلوه ی بسیار زیبایی به حیاط خانه شما ببخشد. طراحی و نصب چمن مصنوعی حیاط و باغ به عوامل مختلفی ارتباط دارد. طراحان این حوزه بسته به ابعاد و مدل حیاط، می توانند بهترین ایده را برای دکوراسیون به شما پیشنهاد دهند. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از سنگ یا واش بتن حیاط را تزئین کنید. برای این منظور  از چمن بین سنگی نیز استفاده می شود. چمن بین سنگی نوعی چمن است که مابین شیارهای سنگ قرار خواهد گرفت.

چمن مصنوعی تزئینی همچنین در سبز کردن بام خانه تان یا در واقع درست کردن روف گاردن کاربرد دارد. روف گاردن بام مفروش شده با چمن می باشد که با گیاهان و گلدان های مختلف تزئین شده که فضایی مناسب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه شما فراهم می آورد.

قیمت چمن مصنوعی

5 مزیت استفاده از چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی در حیاط خانه

قیمت چمن مصنوعی در ابتدا ممکن از چمن طبیعی بیشتر به نظر بیاید اما در طولانی مدت با توجه به هزینه های بالای نگهداری چمن طبیعی، استفاده از چمن مصنوعی راه به صرفه تری محسوب می گردد. قیمت چمن مصنوعی به عوامل مختلفی از جمله میزان نخ به کار رفته، تراکم بافت چمن مصنوعی، کیفیت نخ به کار رفته و نوع پوشش بیکینگ بستگی دارد.

خرید چمن مصنوعی

این روزها یکی از راه های متداول و راحت خرید، استفاده از فروشگاه های اینترنتی می باشد. چمن مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از فروشگاه های اینترنتی با کیفیت و مطمئن خرید چمن مصنوعی، خانه چمن می باشد. گروه خانه چمن یکی از زیر مجموعه های شرکت بازرگانی سبز پیشگامان پدیده می باشد. این گروه خدمات مشاوره و خرید چمن مصنوعی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت خانه چمن به آدرس https://khanechaman.com/  مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز