خبرگزاری کار ایران

از کاشی تبریز چه می دانید؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۴۰

فعالیت شرکت صنایع کاشی تبریز از سال 1374 و در زمینی به متراژ 200000 متر مربع در فاصله 24 کیلومتری شهر تبریز آغاز شد. این شرکت در طول سال قادر به تولید 1.5 میلیون متر مربع از انواع کاشی ها بوده و با توجه به مطالعات دقیقی که در زمینه بازار تقاضا و نیاز مشتری در مورد ابعاد و طرح های کاشی و همچنین ارتقای ماشین آلات خود در 2 سال اخیر انجام داده است، ظرفیت تولید خود را در بخش کاشی دیواری افزایش داده و همچنین یک واحد جدید و مستقل در بخش کاشی کف را راه اندازی نموده است.

شرکت کاشی تبریز در حال حاضر  به تولید 3 میلیون متر مربع کاشی کف و 2.5 میلیون متر مربع کاشی دیواری در سال می پردازد. با توجه به اینکه کیفیت، مهمترین فاکتور جهت در دست گرفتن بازارهای مصرف به شمار می آید، در نتیجه، این شرکت به منظور رساندن بهترین محصولات به دست مشتری، از فناوری های مدرن دنیا و عالی ترین مواد اولیه و همچنین کادری مجرب و متخصص بهره گرفته است.

شرکت کاشی تبریز موفق به اخذ استانداردهای ملی و ایزو ISO،  ISO10002   ISO1001، ISO10004، 9001:2000، OHSAS 18001، OHSAS 18001 از سوی سازمان های بین المللی شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم، اطلاعات بیشتری را در رابطه با شرکت صنایع کاشی تبریز و معرفی محصولات آن در اختیارتان قرار دهیم، پس تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

تغییر و تحولات قابل توجه در شرکت کاشی تبریز

با ایجاد تغییرات اساسی در خطوط تولید و همچنین مدیریت صنایع کاشی تبریز در سال 1377، تغییر و تحولات قابل توجهی از جمله تولید محصولات با کیفیت و مرغوب و  همچنین خطوط تولید این شرکت صورت گرفته است. این شرکت توانسته است به تولید کاشی های با طرح های جدید اروپایی و در ابعاد مختلف با توجه به دیدگاه به روز سهامداران و مدیران شرکت و همچنین در نظر گرفتن مسئله توجیه اقتصادی در میزان تولید، دست یابد. پس از انجام این تحولات، شرکت کاشی تبریز موفق به کسب جایگاه اصلی در صنعت کاشی و سرامیک استان آذربایجان شرقی و همچنین کشور شده است و قادر به رقابت با تولیدکنندگان برتر جهانی در این حوزه است.

 

از کاشی تبریز چه می دانید؟

شرکت کاشی تبریز طرح توسعه سالن کف را با مشارکت یکی از برجسته ترین شرکت ها در حوزه سرامیک یعنی شرکت کرابن اسپانیا در سال 1382 آغاز نمود و در نهایت با تلاش فراوان موفق به بهره برداری از سرامیک کف خود با اسم تجاری کرابن سرامیک تبریز در سال 1384 گردید. 

در حال حاضر می توان گفت که سرامیک های تولید شده در این شرکت دارای قابلیت رقابت با برترین سرامیک های جهان هستند. به گونه ای که امکان صادر کردن محصولات این واحد تولیدی به کشورهای همسایه، خاورمیانه و همچنین بعضی از کشورهای اروپایی وجود دارد. این شرکت توانایی رقابت با محصولات وارداتی را به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به کاشی و سرامیک های وارداتی دارد.

از اهداف مهم صنایع کاشی تبریز که می توان به آنها اشاره نمود، ایده های جدید و تولید محصولات بی نظیر در طرح ها و رنگ های متنوع است که کاشی های رکتیفای شده یا برش خورده از جمله همین محصولات می باشند که برای نخستین بار و به صورت انحصاری در ایران تولید شده است.

شرکت کاشی تبریز بر این باور است که در زندگی امروزی که طراحی و زیبایی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، انتخاب محصولاتش می تواند مهمترین  و بهترین گزینه در این زمینه به شمار آید.

آشنایی با محصولات شرکت کاشی و سرامیک تبریز

  • کاشی تبریز

کاشی های تبریز دارای کیفیت بالا بوده و در انواع رنگ، طرح و ابعاد مختلف عرضه می شوند. خلق ایده های جدید و منحصر به فرد و در طرح ها و رنگ های مختلف یکی از مهمترین اهداف شرکت کاشی تبریز است که پیرو همین هدف، تولید کاشی های برش خورده و رکتیفای شده برای اولین بار در ایران صورت گرفته است.

 

از کاشی تبریز چه می دانید؟

 

کاربرد کاشی و سرامیک تبریز در کاشی کاری دیوار، کف ساختمان، سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه، نمای ساختمان و کاشی بین کابینتی و غیره می باشد.

  • سرامیک کرابن تبریز

کاشی تبریز از سال 1382 با شرکت کرابن اسپانیا که از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک جهان محسوب می گردد، مشغول به همکاری شد و 2 سال بعد توانست با کمک این شرکت، به راه اندازی خط تولید سرامیک کف خود با اسم تجاری کرابن سرامیک تبریز بپردازد. بعد از آن نیز موفق به کسب جایگاه قابل توجهی در بین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک جهان گردید.

  • کاشی رکتیفای تبریز

قرارگیری کاشی های برش خورده یا رکتیفای در کنار یکدیگر و به صورتی یکنواخت، سبب ایجاد فضایی کاملاً ممتد شده و این نوع کاشی ها فاقد هرگونه فضای کوچک میلیمتری جهت ریختن پودر بندکشی یا دوغاب همانند کاشی های قدیمی که به منظور استحکام بیشتر در نظر گرفته می شد، می باشند.

از آنجایی که لبه کاشی ها به صورت  برش خورده است و هیچ فضای خالی میان آنها وجود ندارد، لذا  به یکدیگر می ‌چسبند. در دنیای امروزی، کاشی های رکتیفای جهت انواع مختلف طرح های کاشی و سرامیک به ویژه نوع سه بعدی آن به کار می روند که از پیشگامان این نوع کاشی در کشور، کاشی رکتیفای تبریز است.

  • کاشی بین کابینتی تبریز

یکی از کاشی هایی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته، کاشی بین کابینتی می باشد که دارای طرح و رنگ متنوعی است و بیشتر برای دیوارهای آشپزخانه استفاده می ‌شود. از این کاشی جهت پوشش فضای بین کابینتی بهره می ‌گیرند. در واقع این کاشی از پرطرفدارترین نوع کاشی به شمار می ‌آید که خانم ها آن را برای ایجاد تغییراتی در فضای آشپزخانه انتخاب می‌ کنند.

  • کاشی و سرامیک صادراتی تبریز

طبق آنچه که بیان نمودیم، یکی از معروفترین برندهای کاشی در کشور، کاشی تبریز می باشد که یک رقیب برای تولیدکنندگان بزرگ جهانی است. این شرکت، کاشی و سرامیک را به کشورهای خارجی مانند سوئد، استرالیا، کره جنوبی، ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان و گرجستان صادر می نماید. ناگفته نماند که این محصولات در بازارهای جهانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

  • قیمت کاشی تبریز در بازار

از آنجایی که کیفیت بالای کاشی و سرامیک تبریز، یک ویژگی بارز برای آن به شمار می ‌آید و با محصولات برتر برندهای خارجی برابری می ‌کند، لذا خرید کاشی تبریز که با کیفیت عالی تولید می ‌شود، با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می گردد. بر این اساس، شما می ‌توانید طرح و رنگ دلخواه کاشی و سرامیک خود را انتخاب و آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نمایندگی کاشی تبریز در ایران

به طور کلی، کاشی و سرامیک تبریز که یکی از پرطرفدار ترین برندها می باشد، در تمام استان ‌های کشور نمایندگی دارد. از این رو، شما می توانید برای یافتن نمایندگی هر استان، به وب سایت این شرکت مراجعه کنید. در برخی استان ها نیز چند نمایندگی وجود دارد که شما به آسانی می توانید به صورت حضوری کاشی و سرامیک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین امکان خرید کاشی تبریز به صورت آنلاین در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که برند جهانی کاشی تبریز در چند کشور خارجی مانند سوریه، روسیه، آلمان و امارات نیز دفتر نمایندگی دارد.

واحد تولیدی کاشی تبریز برای اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه

باید بگوییم که کاشی تبریز به عنوان یک تولید کننده بزرگ و معروف در کشور، دارای تعداد زیادی پرسنل می باشد که طبق قانون کار، مشغول به فعالیت هستند. ناگفته نماند که نیمی از کارمندان این شرکت، فارغ التحصیلان دانشگاه می باشند. در این واحد تولیدی، برای حدود سه هزار نفر نیرو که شامل کاشی فروشی، کاشی کارها و نمایندگی ها می باشد، اشتغال به وجود آمده است.

کاشی و سرامیک تبریز به کشور های زیادی مانند اتریش، آلمان، عراق، استرالیا و غیره صادر می ‌شود که به دلیل کیفیت بالا با استقبال فراوانی روبرو شده است.

کاشی تبریز یک انتخاب مناسب برای شما

شرکت تولیدی کاشی و سرامیک تبریز، انتخابی فوق العاده جهت تحقق رویای شما و رسیدن به اهداف مد نظرتان می باشد که طرح و رنگ بی ‌نظیر آن یک دنیای جدید را در منزل شما به وجود می ‌آورد. بر این اساس، کاشی تبریز بهترین راه حل برای خواسته های شما است که می توانید از آن به نحو مطلوبی استفاده نمایید.

 

افتخارات شرکت تولیدی کاشی تبریز

  • واحد صنعتی نمونه در سال 1378
  • کسب واحد نمونه صنعت و معدن در سال‌ های 1380 و 1392
  • واحد نمونه استانی در سال های متمادی
  • کسب واحد نمونه دوستدار کارگر در سال 1384
  • واحد نمونه کنترل کیفیت در سال 1392
  • کسب واحد نمونه کشوری در سه سال مختلف
  • واحد نمونه کیفیت کالا در سال 1395
  • کسب نشان دلفین طلا از اروپا به علت کیفیت بالا
  • دریافت جایزه بهترین رهبر کسب و کار در تولید کاشی و سرامیک در کل خاورمیانه و شمال آفریقا و آسیا در سال 1395

اگر قصد خرید مقاوم ترین انواع کاشی را دارید، می توانید از نمایندگی های مجاز کاشی تبریز در سراسر کشور، محصول خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید. مشتریان گرامی می توانند جهت خرید به آدرس سایت  www.digiceramicluxe.com مراجعه نمایند و همه محصولات این شرکت را مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز